Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] Problem z mocą, chwilowy brak reakcji na ga

Pawel1z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 gru 2013, 21:41
Lokalizacja: Elbląg

[B4 1.9 1Z 90KM] Problem z mocą, chwilowy brak reakcji na ga

Post autor: Pawel1z » 11 sty 2014, 16:15

Witam wszystkich ;-) . Tematy przeczytałem prawie wszystkie, ale nic podobnego nie znalazłem.
Mam problem z Audi a mianowicie chodzi o to, że czasami jest bardzo ciężko ruszyć trzeba na pół sprzęgła i dużo obrotów. Ogólnie zdarza się to kilka-kilkanaście razy dziennie. Z ciekawostek to w momencie kiedy nie ma siły jechać zgaszę auto odpalę ponownie i całkiem inne auto,jedzie :-D ... Dodam, że jakiś czas temu długo kręciła, ale teraz pali od strzała. Ostatnio wymieniłem: przepływkę, filtry, zawór egr, zawór n75 i wtryski po regeneracji.
Audi nie puszcza nawet mini dymka w żadnym przypadku. W okolicach ssącego kapie olej i coś gwizda, słychać w środku. Przy chwili wolnej zrobię to.
Ma ktoś pomysł co to może być?Z góry dzięki za jakieś podowiedzi.
PS. Mam niedaleko siebie kompletne b4 tdi pierburg na części, co dokłanie potrzeba,żeby zrobić przekładkę?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 11 sty 2014, 16:21

Na przekładkę potrzebujesz nastawnik przepływomierz obudowę filtra powietrza kabel do przepływki z 30-40 cm wtykę do kompa też z kablem z takich drobnostek to wężyk nadmiarowy od pompy do filtra i wężyk od kompa do icka też się przyda chyba tyle Do Muniora się zgłoś i bd Ci chodził zetor jak należy.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 sty 2014, 16:52

Jak CI coś gwizda to ucieka CI doładowanie i masz zamulony samochod. Egr'a nie ma potrzeby wymieniać, tylko zaślepić go. A N75 masz dobrze podłączony :?:
i generalnie auto pod vaga na sprawdzenie parametrów i błędów.
Skąd dokładniej jesteś, bo warmińsko-mazurskie to troche powierzchni ma, jak bliżej okolic Olecka to możemy podziałać vagiem <ok>

Pawel1z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 gru 2013, 21:41
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Pawel1z » 11 sty 2014, 17:04

Na początku tygodnia ogarnę ten ssący i może zaślepię egr. Dzięki za pomoc, ale jestem z Elbląga ;-) . Zawór n75 dobrze podłączony. Czasami Audi jezdzi jak opętana a czasami gaz w podłodze a ona nic... :-/ wcale nie przyspiesza, dopiero po jakimś czasie ruszy

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 sty 2014, 17:28

Pawel1z pisze:Czasami Audi jezdzi jak opętana a czasami gaz w podłodze a ona nic... :-/ wcale nie przyspiesza, dopiero po jakimś czasie ruszy
Objaw ewidentny dla szwankującego potencjometru w nastawniku ;-)

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 11 sty 2014, 18:40

O i diagnoza jest 100% :-D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 sty 2014, 19:24

bozmek pisze:O i diagnoza jest 100%
Za dużo tych obajwów przerabiałem osobiście ,żeby mieć wątpliwość że to wina nastawnika potencjometrycznego ,także diagnoza pewna na 99,9% <ok>

Pawel1z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 gru 2013, 21:41
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Pawel1z » 06 lut 2014, 22:36

Witam ponownie ;-) . Ostatnio znajomy mi powiedział,że to może być coś z wtryskami. Faktycznie ten problem powstał po regeneracji wtrysków, co Wy na to? :roll:
Ssący ogarnięty i idzie bardzo dobrze tylko czasami nie ma siły ruszyć :-x

Amynophylina
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14

Post autor: Amynophylina » 12 lut 2014, 21:18

Witam
chciałem spytać co z tym świstaniem, samochód mój ma siłę jeździ elegancko, nawet koło 200 darłem nim ale czasami coś właśnie śwista jak się odpala turbo po 2000 mniej więcej co to jest i co na to poradzić

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 lut 2014, 07:18

Amynophylina pisze:Witam
chciałem spytać co z tym świstaniem, samochód mój ma siłę jeździ elegancko, nawet koło 200 darłem nim ale czasami coś właśnie śwista jak się odpala turbo po 2000 mniej więcej co to jest i co na to poradzić
Musisz szukać nieszczelności w układzie dolotowym i wężyku łączącego IC-> Mapsensor.

gajes195
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 13 lut 2014, 13:51
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: [B4 1.9 1Z 90KM] Problem z mocą, chwilowy brak reakcji n

Post autor: gajes195 » 13 lut 2014, 14:03

witam mam problem z nastawnikem w swoim audi moze moglby mi ktos pomoc potrzebuje taki nastawnik lub kontakt do kogos kton sie tym zajmuje szkoda mi sprzedawac tego samochodu bo jest naprawde super prosze o pomoc z gory dziekuje

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Re: [B4 1.9 1Z 90KM] Problem z mocą, chwilowy brak reakcji n

Post autor: Krzysiek 84 » 13 lut 2014, 15:43

gajes195 pisze:witam mam problem z nastawnikem w swoim audi moze moglby mi ktos pomoc potrzebuje taki nastawnik lub kontakt do kogos kton sie tym zajmuje szkoda mi sprzedawac tego samochodu bo jest naprawde super prosze o pomoc z gory dziekuje
Kolego, żeby sprzedawać auto z winy nastawnika :?:
Po pierwsze powiedz nam jaki masz typ nastawnika, jeśli indukcyjny to czyszczenie załatwia sprawe, jak potencjometryczny to najlepsze rozwiązanie to przekładka osprzętu.
Najbliżej miałbyś do Endriu https://audi80.pl/endriu210,u,7112.htm

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 13 lut 2014, 17:07

Krzysiek 84 pisze:
Amynophylina pisze:Witam
chciałem spytać co z tym świstaniem, samochód mój ma siłę jeździ elegancko, nawet koło 200 darłem nim ale czasami coś właśnie śwista jak się odpala turbo po 2000 mniej więcej co to jest i co na to poradzić
Musisz szukać nieszczelności w układzie dolotowym i wężyku łączącego IC-> Mapsensor.

u mnie jak przyśpieszam to taki rasowy gwizd słychać turbinki, to na nieszczelność by wychodziło?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 lut 2014, 18:13

Turbo ma swój gwizd tez, ale jak idzie dobrze w całym zakresie obrotów i nie dymi za mocno to jest szczelnie, najlepiej zamontować sobie boost w aucie i mozna sledzić sobie doładowanie.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Re: [B4 1.9 1Z 90KM] Problem z mocą, chwilowy brak reakcji n

Post autor: trepek » 27 lut 2014, 13:42

gajes195 pisze:witam mam problem z nastawnikem w swoim audi moze moglby mi ktos pomoc potrzebuje taki nastawnik lub kontakt do kogos kton sie tym zajmuje szkoda mi sprzedawac tego samochodu bo jest naprawde super prosze o pomoc z gory dziekuje
Jak co mam nastawnik potencjometryczny sprawny na sprzedaz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl