[B4 1.9 1Z 90KM] Problem z mocą, chwilowy brak reakcji na ga
[B4 1.9 1Z 90KM] Problem z mocą, chwilowy brak reakcji na ga
Witam wszystkich . Tematy przeczytałem prawie wszystkie, ale nic podobnego nie znalazłem.
Mam problem z Audi a mianowicie chodzi o to, że czasami jest bardzo ciężko ruszyć trzeba na pół sprzęgła i dużo obrotów. Ogólnie zdarza się to kilka-kilkanaście razy dziennie. Z ciekawostek to w momencie kiedy nie ma siły jechać zgaszę auto odpalę ponownie i całkiem inne auto,jedzie ... Dodam, że jakiś czas temu długo kręciła, ale teraz pali od strzała. Ostatnio wymieniłem: przepływkę, filtry, zawór egr, zawór n75 i wtryski po regeneracji.
Audi nie puszcza nawet mini dymka w żadnym przypadku. W okolicach ssącego kapie olej i coś gwizda, słychać w środku. Przy chwili wolnej zrobię to.
Ma ktoś pomysł co to może być?Z góry dzięki za jakieś podowiedzi.
PS. Mam niedaleko siebie kompletne b4 tdi pierburg na części, co dokłanie potrzeba,żeby zrobić przekładkę?
Mam problem z Audi a mianowicie chodzi o to, że czasami jest bardzo ciężko ruszyć trzeba na pół sprzęgła i dużo obrotów. Ogólnie zdarza się to kilka-kilkanaście razy dziennie. Z ciekawostek to w momencie kiedy nie ma siły jechać zgaszę auto odpalę ponownie i całkiem inne auto,jedzie ... Dodam, że jakiś czas temu długo kręciła, ale teraz pali od strzała. Ostatnio wymieniłem: przepływkę, filtry, zawór egr, zawór n75 i wtryski po regeneracji.
Audi nie puszcza nawet mini dymka w żadnym przypadku. W okolicach ssącego kapie olej i coś gwizda, słychać w środku. Przy chwili wolnej zrobię to.
Ma ktoś pomysł co to może być?Z góry dzięki za jakieś podowiedzi.
PS. Mam niedaleko siebie kompletne b4 tdi pierburg na części, co dokłanie potrzeba,żeby zrobić przekładkę?
Na przekładkę potrzebujesz nastawnik przepływomierz obudowę filtra powietrza kabel do przepływki z 30-40 cm wtykę do kompa też z kablem z takich drobnostek to wężyk nadmiarowy od pompy do filtra i wężyk od kompa do icka też się przyda chyba tyle Do Muniora się zgłoś i bd Ci chodził zetor jak należy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jak CI coś gwizda to ucieka CI doładowanie i masz zamulony samochod. Egr'a nie ma potrzeby wymieniać, tylko zaślepić go. A N75 masz dobrze podłączony :?:
i generalnie auto pod vaga na sprawdzenie parametrów i błędów.
Skąd dokładniej jesteś, bo warmińsko-mazurskie to troche powierzchni ma, jak bliżej okolic Olecka to możemy podziałać vagiem <ok>
i generalnie auto pod vaga na sprawdzenie parametrów i błędów.
Skąd dokładniej jesteś, bo warmińsko-mazurskie to troche powierzchni ma, jak bliżej okolic Olecka to możemy podziałać vagiem <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Musisz szukać nieszczelności w układzie dolotowym i wężyku łączącego IC-> Mapsensor.Amynophylina pisze:Witam
chciałem spytać co z tym świstaniem, samochód mój ma siłę jeździ elegancko, nawet koło 200 darłem nim ale czasami coś właśnie śwista jak się odpala turbo po 2000 mniej więcej co to jest i co na to poradzić
Re: [B4 1.9 1Z 90KM] Problem z mocą, chwilowy brak reakcji n
witam mam problem z nastawnikem w swoim audi moze moglby mi ktos pomoc potrzebuje taki nastawnik lub kontakt do kogos kton sie tym zajmuje szkoda mi sprzedawac tego samochodu bo jest naprawde super prosze o pomoc z gory dziekuje
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: [B4 1.9 1Z 90KM] Problem z mocą, chwilowy brak reakcji n
Kolego, żeby sprzedawać auto z winy nastawnika :?:gajes195 pisze:witam mam problem z nastawnikem w swoim audi moze moglby mi ktos pomoc potrzebuje taki nastawnik lub kontakt do kogos kton sie tym zajmuje szkoda mi sprzedawac tego samochodu bo jest naprawde super prosze o pomoc z gory dziekuje
Po pierwsze powiedz nam jaki masz typ nastawnika, jeśli indukcyjny to czyszczenie załatwia sprawe, jak potencjometryczny to najlepsze rozwiązanie to przekładka osprzętu.
Najbliżej miałbyś do Endriu https://audi80.pl/endriu210,u,7112.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Krzysiek 84 pisze:Musisz szukać nieszczelności w układzie dolotowym i wężyku łączącego IC-> Mapsensor.Amynophylina pisze:Witam
chciałem spytać co z tym świstaniem, samochód mój ma siłę jeździ elegancko, nawet koło 200 darłem nim ale czasami coś właśnie śwista jak się odpala turbo po 2000 mniej więcej co to jest i co na to poradzić
u mnie jak przyśpieszam to taki rasowy gwizd słychać turbinki, to na nieszczelność by wychodziło?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Re: [B4 1.9 1Z 90KM] Problem z mocą, chwilowy brak reakcji n
Jak co mam nastawnik potencjometryczny sprawny na sprzedaz.gajes195 pisze:witam mam problem z nastawnikem w swoim audi moze moglby mi ktos pomoc potrzebuje taki nastawnik lub kontakt do kogos kton sie tym zajmuje szkoda mi sprzedawac tego samochodu bo jest naprawde super prosze o pomoc z gory dziekuje