Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] Kiedy koniec gazu?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marcin_Skiii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 01 sty 2014, 21:22
Lokalizacja: Suwałki

[B3 2.3 NG] Kiedy koniec gazu?

Post autor: Marcin_Skiii » 13 sty 2014, 17:39

Witam, jestem tu nowy ;)

Mam takie pytanko. Od paru dni posiadam Audi 90 B3 2.3 NG z LPG I gen, ale niestety nie mam pojęcia jakie są objawy przy końcówce gazu... Na benzynie Audi nie pracuje, więc może być ciężko jak gaz skończy się bez uprzedzenia...

Wcześniej w poprzednim aucie miałem gaz II gen, i tam przy końcówce gazu ograniczało obroty, i na stację jakoś można było dojechać, a tu się obawiam że auto stanie mi na środku drogi, i nie będę miał jak dojechać na stację...

Jest jakiś sposób na to ?

Awatar użytkownika
Marker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 23 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: BIA

Post autor: Marker » 13 sty 2014, 17:41

U mnie np. jest przy 2 gen tak, że jak chcę przyśpieszyć, auto nie idzie tak jak z pełnym bakiem .

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 sty 2014, 17:53

Marcin_Skiii pisze:Jest jakiś sposób na to ?
Ja jak kiedyś miałem instalację I gen to się jeździłem na licznik znaczy ilość przejechanych km. Oczywiście wcześniej trzeba sprawdzić ile średnio auto spala na 100.

Awatar użytkownika
Marcin_Skiii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 01 sty 2014, 21:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marcin_Skiii » 13 sty 2014, 18:09

Tylko że nie zawsze takie samo spalanie ;)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 sty 2014, 18:31

Marcin_Skiii pisze:Tylko że nie zawsze takie samo spalanie ;)
no wiadomo dlatego napisalem średnie. Mnie przez ponad 3 lata może kilka razy się zdarzyło że gazu zbrakło także nie jest źle.

Awatar użytkownika
Marcin_Skiii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 01 sty 2014, 21:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marcin_Skiii » 13 sty 2014, 18:35

A nie można zastosować jakiegoś innego włącznika lpg? Takiego który pokazywał by rezerwę na parę km?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 sty 2014, 21:09

A jeszcze nie miałeś sytuacji gdy gaz się skończył? Tutaj powinno być jak przy innych silnikach na I i II generacji. Czyli jak pisali koledzy wyżej jeśli często przyspieszasz to wyczujesz kiedy gazu nie starczy na przyspieszenie to jeszcze ostrożnie przejedzie się kilka kilometrów. Choć mając silnik NG i próbując wyjeździć gaz do końca jest dużo prawdopodobieństwo wystrzału.

W wskaźnik na butli nie działa? Jak masz sprawny pływak w butli to możesz sobie zamontować np. coś takiego: http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p90 ... cz-zielony

Albo czujnik rezerwy: http://www.drypa.pl/produkt5425_AKCESOR ... _lewy.html i do tego jakąś kontrolkę.

Albo tankuj co ileś kilometrów do pełna.

Orzeł
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 10 lip 2011, 15:25
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Orzeł » 23 sty 2014, 10:22

Ja miałem gaz w 2.2turbo 10V i jak robiło się mało gazu, to auto przyśpieszało do pewnego momentu i nagle przestawało ciągnąć. Wtedy dało się pomału przejechać nawet kilkanaście kilometrów. Czasem był wystrzał jak przesadziłem z gazem. Jak auto wcale nie jeździ na benzynie, to ryzyko zostania na drodze jest duże :-( bo nie jest łatwo wyczuć kiedy LPG się skończy. Najlepiej zrób tak jak radzi aldi, załóż czujnik rezerwy. Wtedy jak tylko się zaświeci rezerwa, to od razu tankuj :-)

Brian29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2014, 22:55
Lokalizacja: Bydgoszcz / Kuj-Pom

Post autor: Brian29 » 20 lut 2014, 09:22

sprawdź kolego przy butli, bo ja mam tak ze na butli mam taką osłonkę i pod nią mam pokazana strzałeczką ilość gazu :)

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 20 lut 2014, 10:36

Najlepiej to ogarnij żeby auto chodziło też na benzynie i po sprawie druga rzecz że nie powinno się jeździć na samym gazie!! :evil:

Brian29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2014, 22:55
Lokalizacja: Bydgoszcz / Kuj-Pom

Post autor: Brian29 » 20 lut 2014, 12:03

dokładnie Przemas80, silnik jest wtedy za suchy, szczególnie powinno odpalac sie na benzynie z rana, ale ja to praktycznie zawsze na benz odpalam i przełączam po dłuższej chwili :D

Guapo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 20 sty 2014, 23:07

Post autor: Guapo » 20 lut 2014, 23:21

Mi jak kończył się gaz muliło przy przyśpieszaniu. Teraz robie jak kolega wyżej patrzę po przebytych km na liczniku :)

Brian29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2014, 22:55
Lokalizacja: Bydgoszcz / Kuj-Pom

Post autor: Brian29 » 22 lut 2014, 19:49

Ja robiłem właśnie jak miałem Forda Escorta w Diesel'u. Na przykład wlewałem sobie za 50 zł i wiedziałem, że mogę przejechać około 100 kilometrów. Wracając do tematu, to mi tez muli przy przyśpieszaniu jak mało gazu ale to może być coś z kabelkami według mnie bo raz mi przyśpiesza normalnie a raz muli. Zresztą kolego, obcykaj sobie te przebyte kilometry i jeździj tak samo i będzie sii :D Pozdrawiam serdecznie morza :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl