[B3 2.3 NG] Kiedy koniec gazu?
- Marcin_Skiii
- Forum Audi 80
- Posty: 100
- Rejestracja: 01 sty 2014, 21:22
- Lokalizacja: Suwałki
[B3 2.3 NG] Kiedy koniec gazu?
Witam, jestem tu nowy
Mam takie pytanko. Od paru dni posiadam Audi 90 B3 2.3 NG z LPG I gen, ale niestety nie mam pojęcia jakie są objawy przy końcówce gazu... Na benzynie Audi nie pracuje, więc może być ciężko jak gaz skończy się bez uprzedzenia...
Wcześniej w poprzednim aucie miałem gaz II gen, i tam przy końcówce gazu ograniczało obroty, i na stację jakoś można było dojechać, a tu się obawiam że auto stanie mi na środku drogi, i nie będę miał jak dojechać na stację...
Jest jakiś sposób na to ?
Mam takie pytanko. Od paru dni posiadam Audi 90 B3 2.3 NG z LPG I gen, ale niestety nie mam pojęcia jakie są objawy przy końcówce gazu... Na benzynie Audi nie pracuje, więc może być ciężko jak gaz skończy się bez uprzedzenia...
Wcześniej w poprzednim aucie miałem gaz II gen, i tam przy końcówce gazu ograniczało obroty, i na stację jakoś można było dojechać, a tu się obawiam że auto stanie mi na środku drogi, i nie będę miał jak dojechać na stację...
Jest jakiś sposób na to ?
- Marcin_Skiii
- Forum Audi 80
- Posty: 100
- Rejestracja: 01 sty 2014, 21:22
- Lokalizacja: Suwałki
- Marcin_Skiii
- Forum Audi 80
- Posty: 100
- Rejestracja: 01 sty 2014, 21:22
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A jeszcze nie miałeś sytuacji gdy gaz się skończył? Tutaj powinno być jak przy innych silnikach na I i II generacji. Czyli jak pisali koledzy wyżej jeśli często przyspieszasz to wyczujesz kiedy gazu nie starczy na przyspieszenie to jeszcze ostrożnie przejedzie się kilka kilometrów. Choć mając silnik NG i próbując wyjeździć gaz do końca jest dużo prawdopodobieństwo wystrzału.
W wskaźnik na butli nie działa? Jak masz sprawny pływak w butli to możesz sobie zamontować np. coś takiego: http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p90 ... cz-zielony
Albo czujnik rezerwy: http://www.drypa.pl/produkt5425_AKCESOR ... _lewy.html i do tego jakąś kontrolkę.
Albo tankuj co ileś kilometrów do pełna.
W wskaźnik na butli nie działa? Jak masz sprawny pływak w butli to możesz sobie zamontować np. coś takiego: http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p90 ... cz-zielony
Albo czujnik rezerwy: http://www.drypa.pl/produkt5425_AKCESOR ... _lewy.html i do tego jakąś kontrolkę.
Albo tankuj co ileś kilometrów do pełna.
Ja miałem gaz w 2.2turbo 10V i jak robiło się mało gazu, to auto przyśpieszało do pewnego momentu i nagle przestawało ciągnąć. Wtedy dało się pomału przejechać nawet kilkanaście kilometrów. Czasem był wystrzał jak przesadziłem z gazem. Jak auto wcale nie jeździ na benzynie, to ryzyko zostania na drodze jest duże bo nie jest łatwo wyczuć kiedy LPG się skończy. Najlepiej zrób tak jak radzi aldi, załóż czujnik rezerwy. Wtedy jak tylko się zaświeci rezerwa, to od razu tankuj
Ja robiłem właśnie jak miałem Forda Escorta w Diesel'u. Na przykład wlewałem sobie za 50 zł i wiedziałem, że mogę przejechać około 100 kilometrów. Wracając do tematu, to mi tez muli przy przyśpieszaniu jak mało gazu ale to może być coś z kabelkami według mnie bo raz mi przyśpiesza normalnie a raz muli. Zresztą kolego, obcykaj sobie te przebyte kilometry i jeździj tak samo i będzie sii Pozdrawiam serdecznie morza