[2.6 ABC lpg] jaki reduktor do 3gen.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Juz napisalem ze przewaga jego jest dwustopniowsc co ma ogromne znaczenie w intalacji wtrysku ciaglego. Po krotce mniejsze od w/w reduktorow i lagodniejsze spadki cisnienia.karolas123 pisze:A mozesz podać czym przewyzsza inne reduktory obsługujace taka moc? eg200, prins, gold, scorpion? (podałem nazwy, nie znam not katalogowych) Wydaje mi sie ze jesli reduktor wyrabia termicznie i cisnieniowo to jest ok.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 04 paź 2010, 18:51
Jezeli zalozysz nowy od sewkencji to poczatkowo bedzie to jezdzilo poprawnie. Potem jak sie "uloza" membrany spadki cisnienia moga byc na tyle duze ze nie bedziesz zadowolony z osiagow i wypalisz zawory wraz z uszczelka pod glowica.Kamikadze20077 pisze:Ale wkoncu na zwyklym od skwencji bedzie to chodzilo? Bo juz zglupialem. Nie chodzi mi na super extra wydajnym parowniku tylko na najtanszej opcji zeby to jezdzilo jak nalezy i problemow nie było.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
IGSMan, mam wrazenie ze nie bez powodu masz literki IGS w nicku. Dobrze wiesz ze kazdy parownik odpowiedni do takiej mocy bedzie działał, a jednak odradzasz. Poprostu trzeba kupić parownik który nie ma duzych spadków. Inaczej kazdy z sekwencja nie mogłby jezdzic samochodem na gazie bo spadki cisnienia byłby za duze.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A jakie spadki / przerosty ciśnienia przy IGSie są dopuszczalne? Ma on tak słabe korekty od ciśnienia że musi być tak stabilny reduktor?
Jakiś czas temu jak na lpg-forum sporo osób kupowała używane IG1 regenerowało, przerabiało, rozwiercało i inne cuda robiło. Jednemu z użytkowników chyba ze spadkiem 0,10-0,15 obrabiał silnik 4.0 V6 w mustangu (coś 220-230KM)
Jakiś czas temu jak na lpg-forum sporo osób kupowała używane IG1 regenerowało, przerabiało, rozwiercało i inne cuda robiło. Jednemu z użytkowników chyba ze spadkiem 0,10-0,15 obrabiał silnik 4.0 V6 w mustangu (coś 220-230KM)
Nie ma zadnych korekt po cisnieniu dlatego musi byc stabilny reduktor.aldi pisze:A jakie spadki / przerosty ciśnienia przy IGSie są dopuszczalne? Ma on tak słabe korekty od ciśnienia że musi być tak stabilny reduktor?
Jakiś czas temu jak na lpg-forum sporo osób kupowała używane IG1 regenerowało, przerabiało, rozwiercało i inne cuda robiło. Jednemu z użytkowników chyba ze spadkiem 0,10-0,15 obrabiał silnik 4.0 V6 w mustangu (coś 220-230KM)
[ Dodano: 2014-01-14, 22:31 ]
Caly czas nie rozumiesz o co mi chodzi. Mi chodzi o porownanie reduktora dwustopniowego z jednostopniowym w III gen. (wtrysku ciaglym gazu). IGS nie ma zanych korekt po cisnieniu i dlatego musi miec stabilne cisnienie dla wlasciwej pracy. W sekwencji nie musi byc juz tak satbilny reduktor bo skompensuja go gadzety softwarowe.karolas123 pisze:IGSMan, mam wrazenie ze nie bez powodu masz literki IGS w nicku. Dobrze wiesz ze kazdy parownik odpowiedni do takiej mocy bedzie działał, a jednak odradzasz. Poprostu trzeba kupić parownik który nie ma duzych spadków. Inaczej kazdy z sekwencja nie mogłby jezdzic samochodem na gazie bo spadki cisnienia byłby za duze.
IG1 dobra maszyna bo stały ciśnieniowo i termike ma dobrą... Problemem tylko jest to jaki kolega ma... Bo jeśli model st to lipa bo i ja mam taki a on tylko do 140 hp jest i działa na granicy i dlatego poszła membrana... Ja regenerowałem swój ale mam 174 hp... Zobaczę czy da radę a jak nie to alle i trzeba będzie zmienić na mocniejszy... Ja zestaw najtańszy kupiłem od dostawcy za ok 140 zł... Mi się opłacało... Zresztą w razie co sprzedaż go za 300 jak go zrobisz i nie będzie działał u ciebie poprawnie... Teraz z 3 generacją problem bo nie ma prawie nikt czujników do kalibracji
Membrana poszla ze starosci a nie dlatego ze reduktor byl za slaby. Najzwyklejsza wersja reduktora IG1 w IGS-ie obrabia 180 KM w silniku wolnossacym i miedzi fi 6. Bez problemu wiec starczy. Bylu gdzies w kitach montazowcyh Omegasa reduktory IG1 do 130KM ale malo prawdopodobne zeby taki trafil go IGS-a.Key100l pisze:IG1 dobra maszyna bo stały ciśnieniowo i termike ma dobrą... Problemem tylko jest to jaki kolega ma... Bo jeśli model st to lipa bo i ja mam taki a on tylko do 140 hp jest i działa na granicy i dlatego poszła membrana... Ja regenerowałem swój ale mam 174 hp... Zobaczę czy da radę a jak nie to alle i trzeba będzie zmienić na mocniejszy... Ja zestaw najtańszy kupiłem od dostawcy za ok 140 zł... Mi się opłacało... Zresztą w razie co sprzedaż go za 300 jak go zrobisz i nie będzie działał u ciebie poprawnie... Teraz z 3 generacją problem bo nie ma prawie nikt czujników do kalibracji
-
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 04 paź 2010, 18:51
-
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 04 paź 2010, 18:51
No ale co twoj post wnosi? Ze sa 4 rodzaje i co w zwiazku z tym? Po co mam tam wchodzic - nie rozumie o co ci chodzi.Key100l pisze:kolego IGSMan wejdź na lpg forum i w dziale reduktory jest nawet opis tych reduktorów a są 4 rodzaje... Ja mam wersję ST... Montuje lovato i LR... Jestem pracownikiem partnerskiego warsztatu... Więc coś wiem o tych reduktorach. Sory za off...
IGSMan, dobrze pisze, IG1 to bardzo stabilny reduktor i jedyny właściwy do instalacji IGS. Nie znam lepszego reduktora nadciśnieniowego, dlatego warto go zregenerować, ale w grę wchodzi tylko oryginalny zestaw naprawczy. Proponuje przy okazji wymienić środkową uszczelkę (mambrane). Nie ma jej w zestawie naprawczym, ale można dokupić osobno.
Gdyby kogoś interesowało, to podaje link, do swojego wątku na temat IGS-a: http://www.audi200.cba.pl/forum/viewtop ... f=10&t=130
Gdyby kogoś interesowało, to podaje link, do swojego wątku na temat IGS-a: http://www.audi200.cba.pl/forum/viewtop ... f=10&t=130