Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.6 ABC lpg] jaki reduktor do 3gen.

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 14 sty 2014, 19:49

A mozesz podać czym przewyzsza inne reduktory obsługujace taka moc? eg200, prins, gold, scorpion? (podałem nazwy, nie znam not katalogowych) Wydaje mi sie ze jesli reduktor wyrabia termicznie i cisnieniowo to jest ok.

Awatar użytkownika
IGSMan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 17 lis 2013, 16:51

Post autor: IGSMan » 14 sty 2014, 19:52

karolas123 pisze:A mozesz podać czym przewyzsza inne reduktory obsługujace taka moc? eg200, prins, gold, scorpion? (podałem nazwy, nie znam not katalogowych) Wydaje mi sie ze jesli reduktor wyrabia termicznie i cisnieniowo to jest ok.
Juz napisalem ze przewaga jego jest dwustopniowsc co ma ogromne znaczenie w intalacji wtrysku ciaglego. Po krotce mniejsze od w/w reduktorow i lagodniejsze spadki cisnienia.

Kamikadze20077
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 04 paź 2010, 18:51

Post autor: Kamikadze20077 » 14 sty 2014, 21:51

Ale wkoncu na zwyklym od skwencji bedzie to chodzilo? Bo juz zglupialem. Nie chodzi mi na super extra wydajnym parowniku tylko na najtanszej opcji zeby to jezdzilo jak nalezy i problemow nie było.

Awatar użytkownika
IGSMan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 17 lis 2013, 16:51

Post autor: IGSMan » 14 sty 2014, 21:57

Kamikadze20077 pisze:Ale wkoncu na zwyklym od skwencji bedzie to chodzilo? Bo juz zglupialem. Nie chodzi mi na super extra wydajnym parowniku tylko na najtanszej opcji zeby to jezdzilo jak nalezy i problemow nie było.
Jezeli zalozysz nowy od sewkencji to poczatkowo bedzie to jezdzilo poprawnie. Potem jak sie "uloza" membrany spadki cisnienia moga byc na tyle duze ze nie bedziesz zadowolony z osiagow i wypalisz zawory wraz z uszczelka pod glowica.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 14 sty 2014, 22:01

IGSMan, mam wrazenie ze nie bez powodu masz literki IGS w nicku. Dobrze wiesz ze kazdy parownik odpowiedni do takiej mocy bedzie działał, a jednak odradzasz. Poprostu trzeba kupić parownik który nie ma duzych spadków. Inaczej kazdy z sekwencja nie mogłby jezdzic samochodem na gazie bo spadki cisnienia byłby za duze.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 sty 2014, 22:13

A jakie spadki / przerosty ciśnienia przy IGSie są dopuszczalne? Ma on tak słabe korekty od ciśnienia że musi być tak stabilny reduktor?

Jakiś czas temu jak na lpg-forum sporo osób kupowała używane IG1 regenerowało, przerabiało, rozwiercało i inne cuda robiło. Jednemu z użytkowników chyba ze spadkiem 0,10-0,15 obrabiał silnik 4.0 V6 w mustangu (coś 220-230KM)

Awatar użytkownika
IGSMan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 17 lis 2013, 16:51

Post autor: IGSMan » 14 sty 2014, 22:26

aldi pisze:A jakie spadki / przerosty ciśnienia przy IGSie są dopuszczalne? Ma on tak słabe korekty od ciśnienia że musi być tak stabilny reduktor?

Jakiś czas temu jak na lpg-forum sporo osób kupowała używane IG1 regenerowało, przerabiało, rozwiercało i inne cuda robiło. Jednemu z użytkowników chyba ze spadkiem 0,10-0,15 obrabiał silnik 4.0 V6 w mustangu (coś 220-230KM)
Nie ma zadnych korekt po cisnieniu dlatego musi byc stabilny reduktor.

[ Dodano: 2014-01-14, 22:31 ]
karolas123 pisze:IGSMan, mam wrazenie ze nie bez powodu masz literki IGS w nicku. Dobrze wiesz ze kazdy parownik odpowiedni do takiej mocy bedzie działał, a jednak odradzasz. Poprostu trzeba kupić parownik który nie ma duzych spadków. Inaczej kazdy z sekwencja nie mogłby jezdzic samochodem na gazie bo spadki cisnienia byłby za duze.
Caly czas nie rozumiesz o co mi chodzi. Mi chodzi o porownanie reduktora dwustopniowego z jednostopniowym w III gen. (wtrysku ciaglym gazu). IGS nie ma zanych korekt po cisnieniu i dlatego musi miec stabilne cisnienie dla wlasciwej pracy. W sekwencji nie musi byc juz tak satbilny reduktor bo skompensuja go gadzety softwarowe.

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 16 sty 2014, 01:35

IG1 dobra maszyna bo stały ciśnieniowo i termike ma dobrą... Problemem tylko jest to jaki kolega ma... Bo jeśli model st to lipa bo i ja mam taki a on tylko do 140 hp jest i działa na granicy i dlatego poszła membrana... Ja regenerowałem swój ale mam 174 hp... Zobaczę czy da radę a jak nie to alle i trzeba będzie zmienić na mocniejszy... Ja zestaw najtańszy kupiłem od dostawcy za ok 140 zł... Mi się opłacało... Zresztą w razie co sprzedaż go za 300 jak go zrobisz i nie będzie działał u ciebie poprawnie... Teraz z 3 generacją problem bo nie ma prawie nikt czujników do kalibracji

Awatar użytkownika
IGSMan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 17 lis 2013, 16:51

Post autor: IGSMan » 16 sty 2014, 07:32

Key100l pisze:IG1 dobra maszyna bo stały ciśnieniowo i termike ma dobrą... Problemem tylko jest to jaki kolega ma... Bo jeśli model st to lipa bo i ja mam taki a on tylko do 140 hp jest i działa na granicy i dlatego poszła membrana... Ja regenerowałem swój ale mam 174 hp... Zobaczę czy da radę a jak nie to alle i trzeba będzie zmienić na mocniejszy... Ja zestaw najtańszy kupiłem od dostawcy za ok 140 zł... Mi się opłacało... Zresztą w razie co sprzedaż go za 300 jak go zrobisz i nie będzie działał u ciebie poprawnie... Teraz z 3 generacją problem bo nie ma prawie nikt czujników do kalibracji
Membrana poszla ze starosci a nie dlatego ze reduktor byl za slaby. Najzwyklejsza wersja reduktora IG1 w IGS-ie obrabia 180 KM w silniku wolnossacym i miedzi fi 6. Bez problemu wiec starczy. Bylu gdzies w kitach montazowcyh Omegasa reduktory IG1 do 130KM ale malo prawdopodobne zeby taki trafil go IGS-a.

Kamikadze20077
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 04 paź 2010, 18:51

Post autor: Kamikadze20077 » 17 sty 2014, 08:33

Panowie znalazlem zestaw za 110zl i bede go regenerowal i niech maszynka chodził i dalej dziwi duzo nowsze i drozsze samochody na swiatlach:) powiedzcie mi tylko czy kazdy zestaw do ig1 bedzie pasowal czy cos tak sie zmienialo

Awatar użytkownika
IGSMan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 17 lis 2013, 16:51

Post autor: IGSMan » 17 sty 2014, 11:24

Kamikadze20077 pisze:Panowie znalazlem zestaw za 110zl i bede go regenerowal i niech maszynka chodził i dalej dziwi duzo nowsze i drozsze samochody na swiatlach:) powiedzcie mi tylko czy kazdy zestaw do ig1 bedzie pasowal czy cos tak sie zmienialo
Nie bedzie pasowal tylko ten od wersji turbo.

Kamikadze20077
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 04 paź 2010, 18:51

Post autor: Kamikadze20077 » 18 sty 2014, 11:25

Dzieki kolego <ok> jak ogarne temat to zdam relacje z efektu;)

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 22 sty 2014, 18:07

kolego IGSMan wejdź na lpg forum i w dziale reduktory jest nawet opis tych reduktorów a są 4 rodzaje... Ja mam wersję ST... Montuje lovato i LR... Jestem pracownikiem partnerskiego warsztatu... Więc coś wiem o tych reduktorach. Sory za off...

Awatar użytkownika
IGSMan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 17 lis 2013, 16:51

Post autor: IGSMan » 22 sty 2014, 20:33

Key100l pisze:kolego IGSMan wejdź na lpg forum i w dziale reduktory jest nawet opis tych reduktorów a są 4 rodzaje... Ja mam wersję ST... Montuje lovato i LR... Jestem pracownikiem partnerskiego warsztatu... Więc coś wiem o tych reduktorach. Sory za off...
No ale co twoj post wnosi? Ze sa 4 rodzaje i co w zwiazku z tym? Po co mam tam wchodzic - nie rozumie o co ci chodzi.

Orzeł
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 10 lip 2011, 15:25
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Orzeł » 23 sty 2014, 09:44

IGSMan, dobrze pisze, IG1 to bardzo stabilny reduktor i jedyny właściwy do instalacji IGS. Nie znam lepszego reduktora nadciśnieniowego, dlatego warto go zregenerować, ale w grę wchodzi tylko oryginalny zestaw naprawczy. Proponuje przy okazji wymienić środkową uszczelkę (mambrane). Nie ma jej w zestawie naprawczym, ale można dokupić osobno.

Gdyby kogoś interesowało, to podaje link, do swojego wątku na temat IGS-a: http://www.audi200.cba.pl/forum/viewtop ... f=10&t=130

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl