[80 B4 2.0 ABT] Problem z pracą silnika
Majekk, nastawnik czyli popularnie krokowy tak? - możesz dać namiary gdzie kupiłeś?! Bo szukam i nic nie mogę znaleźć
Jarewa - gdzie dorwać ten CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY ??? Bo do ABT nic nie widzę...
pomóżcie proszę bo naprawdę mam już dość tego auta w tym stanie, jak Majek pisze, nie da się w ten sposób jeździć, ciągłe szarpania itd... qrwica człowieka bierze.. - H E L P ! ! !
Ok, znalazłem:
- TPS
- Krokowy
Od jednego sprzedawcy, rok gwarancji.. - chyba zamówię oba produkty i sprawdzę.. - z tego co mogę sam stwierdzić to są to chińczyki i chyba nic innego na rynku nie - bynajmniej nie w tej cenie... z więcej kasy inwestować się nie opłaca moim zdaniem.
Czy ktoś może kupował już części od tego sprzedawcy, czy tej "firmy" i może napisać jak się sprawują?
Jarewa - gdzie dorwać ten CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY ??? Bo do ABT nic nie widzę...
pomóżcie proszę bo naprawdę mam już dość tego auta w tym stanie, jak Majek pisze, nie da się w ten sposób jeździć, ciągłe szarpania itd... qrwica człowieka bierze.. - H E L P ! ! !
Ok, znalazłem:
- TPS
- Krokowy
Od jednego sprzedawcy, rok gwarancji.. - chyba zamówię oba produkty i sprawdzę.. - z tego co mogę sam stwierdzić to są to chińczyki i chyba nic innego na rynku nie - bynajmniej nie w tej cenie... z więcej kasy inwestować się nie opłaca moim zdaniem.
Czy ktoś może kupował już części od tego sprzedawcy, czy tej "firmy" i może napisać jak się sprawują?
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Nastawnik miałem identyczny. Pochodził 2 miechy i zaczął sie psuć (raz działał poprawnie raz nie), przez co siał błędami i nie szło jeździć. Niestety nie mogłem zareklamować bo po pierwsze zanim zamontowałem to jeździł ponad pół roku w bagażniku (brak czasu ) a po drugie gwarancja wymaga montażu w warsztacie i trzeba miec protokół reklamacyjny od mechanika!
Ja założyłem stary, który chodzi ciężej, słychać go (dlatego wymieniałem) ale póki co śmigam na nim.
Mogłeś przełożyć od kogoś i najpierw sprawdzić czy na innym będzie ok.
No top super.. jak pytałem 3 razy to nikt nie odpisywał.. Na co wymieniłeś później...?
Tak myślę że wpierw założę krokowy a dopiero później zmienię TPS'a jeżeli wszystko będzie OK... Mam jeszcze pytanie odnośnie ECU - czy jezeli wystepowal blad czy to z TPS'u czy krokowego, to konieczne jest kasowanie vagiem, czy wystarczy odlaczyc aku na 10 min? Adaptacje robimy tylko po wymianie TPS'a, tak? Po wymianie krokowego nie trzeba niczego ruszać?
jeszcze bede mial kredki z odkreceniem tego.. bo jedna srube juz mam objechana..
Pozdrawiam
(jutro wrzucę fotki "gratów"
Tak myślę że wpierw założę krokowy a dopiero później zmienię TPS'a jeżeli wszystko będzie OK... Mam jeszcze pytanie odnośnie ECU - czy jezeli wystepowal blad czy to z TPS'u czy krokowego, to konieczne jest kasowanie vagiem, czy wystarczy odlaczyc aku na 10 min? Adaptacje robimy tylko po wymianie TPS'a, tak? Po wymianie krokowego nie trzeba niczego ruszać?
jeszcze bede mial kredki z odkreceniem tego.. bo jedna srube juz mam objechana..
Pozdrawiam
(jutro wrzucę fotki "gratów"
jezeli ten sie nie sprawdzi to wyproboje z innej firmy.. - tez chinczyk ale generalnie wiekszosc produktow od nich jest sprawdzonych juz.. - zobaczymy co bedzie dalej, tyle ze elementy wychodza drozej o ok50%.. oby sie to przelozylo na jakosc.. no to bede sie bawil z tym nastawnikiem... kurde..
[ Dodano: 2014-01-23, 17:18 ]
pisze z placu boju
auto odpaliłem 2 minuty temu, na razie jest dobrze, odpalilo od razu na odpowiednich obrotach, utrzymuje je. zobaczymy po dłuższym czasie eksploatacji jak jest.
Niestety nie połaczyłem się autem z VAG'iem.. podjade na dniach do mechanika zeby zaadaptowal mi czujnik TPS, skasował błedy i do gazownika na ustawienie instalacji, w której to zregenerowałem mikser / reduktor gazu (wymiana uszczelek i filtra ).
Chciałem jeszcze tylko dodać że mój ktokowy pracował czasami OK, szczególnie w ostatnim czasie kiedy samochód był nagrxzany.. także zobaczymy jak jutro odpalę jadąc na 1 zmianę do pracy
// EDIT: dodaje zdjęcia zgodnie z obietnicą.
Na razie wszystko ok, czasami wydaje mi się że są jakieś delikatne podniesione obroty zaraz po zapaleniu ale generalnie jest ok, auto nie szarpie, obroty nie skaczą itp. Zobaczymy jak długo chińczyki posłużą
pozdrawiam
[ Dodano: 2014-01-23, 17:18 ]
pisze z placu boju
auto odpaliłem 2 minuty temu, na razie jest dobrze, odpalilo od razu na odpowiednich obrotach, utrzymuje je. zobaczymy po dłuższym czasie eksploatacji jak jest.
Niestety nie połaczyłem się autem z VAG'iem.. podjade na dniach do mechanika zeby zaadaptowal mi czujnik TPS, skasował błedy i do gazownika na ustawienie instalacji, w której to zregenerowałem mikser / reduktor gazu (wymiana uszczelek i filtra ).
Chciałem jeszcze tylko dodać że mój ktokowy pracował czasami OK, szczególnie w ostatnim czasie kiedy samochód był nagrxzany.. także zobaczymy jak jutro odpalę jadąc na 1 zmianę do pracy
// EDIT: dodaje zdjęcia zgodnie z obietnicą.
Na razie wszystko ok, czasami wydaje mi się że są jakieś delikatne podniesione obroty zaraz po zapaleniu ale generalnie jest ok, auto nie szarpie, obroty nie skaczą itp. Zobaczymy jak długo chińczyki posłużą
pozdrawiam
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
Była robiona głowica bo uszczelka puściła,jeśli chodzi o cylindry to nie było żadnych rys,progów itp,a nawet były ślady po honowaniu.Zmieniane były również świece,przewody,kopułka,palec, zapłon ustawiony spalanie jest w normie.Auto jest z 92r. także jest to ten starszy monomotronik.Kompresji nie sprawdzałem i ciśnienia na wtrysku również bo do niedawna chodziła całkiem normalnie czasami było słychać pojedyncze wypadanie zapłonu.
[ Dodano: 2014-03-10, 01:14 ]
Problem rozwiązany,powodem takiej pracy silnika było niepalenie na 3 cylinder spowodowane wydmuchną uszczelką kolektora ssącego.
[ Dodano: 2014-03-10, 01:14 ]
Problem rozwiązany,powodem takiej pracy silnika było niepalenie na 3 cylinder spowodowane wydmuchną uszczelką kolektora ssącego.