Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Problem z pracą silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 16 sty 2014, 14:14

Majekk, nastawnik czyli popularnie krokowy tak? - możesz dać namiary gdzie kupiłeś?! Bo szukam i nic nie mogę znaleźć :/

Jarewa - gdzie dorwać ten CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY ??? Bo do ABT nic nie widzę...

pomóżcie proszę bo naprawdę mam już dość tego auta w tym stanie, jak Majek pisze, nie da się w ten sposób jeździć, ciągłe szarpania itd... qrwica człowieka bierze.. - H E L P ! ! !

Ok, znalazłem:
- TPS
- Krokowy

Od jednego sprzedawcy, rok gwarancji.. - chyba zamówię oba produkty i sprawdzę.. - z tego co mogę sam stwierdzić to są to chińczyki i chyba nic innego na rynku nie - bynajmniej nie w tej cenie... z więcej kasy inwestować się nie opłaca moim zdaniem.

Czy ktoś może kupował już części od tego sprzedawcy, czy tej "firmy" i może napisać jak się sprawują?

Awatar użytkownika
patrykzs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 21 sie 2012, 22:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: patrykzs » 17 sty 2014, 10:31

I co kolego kupiłeś te części? też się zastanawiałem nad tym TPSem czy to kupić w ogóle.

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 17 sty 2014, 15:06

jeszcze nie, na jutro zamówie oba czujniki temp, nowe i jeżeli nic sie nie zmieni - a tak niestety sądzę... to zamawiam i myślę że w okolicach środy będę montował. Zdam relacje. Mogę zrobić foty jeżeli kogoś to interesuje - samych części - jakość wykonania itd.

Awatar użytkownika
patrykzs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 21 sie 2012, 22:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: patrykzs » 17 sty 2014, 18:45

Mnie interesuje ten potencjometr przepustnicy, jak go kupisz to podeslij fotki i zdaj relacje jak się zachowuje bo miałem go kupić ale się wstrzymałem

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 18 sty 2014, 11:01

Nie jestem pewny ale chyba po wymianie potencjometru będziecie musieli zrobić vagiem adaptacje przepustnicy.Dopytajcie się żeby nie było nie potrzebnych nerwów że po wymianie dalej jest źle.

Awatar użytkownika
majekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 06 cze 2010, 19:50
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: majekk » 19 sty 2014, 11:45

panda86 pisze:
Ok, znalazłem:
- TPS
- Krokowy

...

Czy ktoś może kupował już części od tego sprzedawcy, czy tej "firmy" i może napisać jak się sprawują?
Nastawnik miałem identyczny. Pochodził 2 miechy i zaczął sie psuć (raz działał poprawnie raz nie), przez co siał błędami i nie szło jeździć. Niestety nie mogłem zareklamować bo po pierwsze zanim zamontowałem to jeździł ponad pół roku w bagażniku (brak czasu ;) ) a po drugie gwarancja wymaga montażu w warsztacie i trzeba miec protokół reklamacyjny od mechanika!

Ja założyłem stary, który chodzi ciężej, słychać go (dlatego wymieniałem) ale póki co śmigam na nim.

Mogłeś przełożyć od kogoś i najpierw sprawdzić czy na innym będzie ok.

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 21 sty 2014, 18:18

No top super.. jak pytałem 3 razy to nikt nie odpisywał.. :P :/ Na co wymieniłeś później...?

Tak myślę że wpierw założę krokowy a dopiero później zmienię TPS'a jeżeli wszystko będzie OK... Mam jeszcze pytanie odnośnie ECU - czy jezeli wystepowal blad czy to z TPS'u czy krokowego, to konieczne jest kasowanie vagiem, czy wystarczy odlaczyc aku na 10 min? Adaptacje robimy tylko po wymianie TPS'a, tak? Po wymianie krokowego nie trzeba niczego ruszać?

jeszcze bede mial kredki z odkreceniem tego.. bo jedna srube juz mam objechana.. :/

Pozdrawiam
(jutro wrzucę fotki "gratów"

Awatar użytkownika
majekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 06 cze 2010, 19:50
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: majekk » 21 sty 2014, 19:35

Może miałem pecha i tyle, nie ma się co zrażać ;)


Błedy vagiem musisz. Same nie znikną. I musisz nastawnik ustawić jak zamontujesz.


Ja jeżdżę na starym. Nie kupiłem jeszcze nowego.

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 21 sty 2014, 20:14

jezeli ten sie nie sprawdzi to wyproboje z innej firmy.. - tez chinczyk ale generalnie wiekszosc produktow od nich jest sprawdzonych juz.. - zobaczymy co bedzie dalej, tyle ze elementy wychodza drozej o ok50%.. oby sie to przelozylo na jakosc.. no to bede sie bawil z tym nastawnikiem... kurde.. :/

[ Dodano: 2014-01-23, 17:18 ]
pisze z placu boju :D

auto odpaliłem 2 minuty temu, na razie jest dobrze, odpalilo od razu na odpowiednich obrotach, utrzymuje je. zobaczymy po dłuższym czasie eksploatacji jak jest.

Niestety nie połaczyłem się autem z VAG'iem.. :/ podjade na dniach do mechanika zeby zaadaptowal mi czujnik TPS, skasował błedy i do gazownika na ustawienie instalacji, w której to zregenerowałem mikser / reduktor gazu (wymiana uszczelek i filtra ;) ).

Chciałem jeszcze tylko dodać że mój ktokowy pracował czasami OK, szczególnie w ostatnim czasie kiedy samochód był nagrxzany.. także zobaczymy jak jutro odpalę jadąc na 1 zmianę do pracy :D

// EDIT: dodaje zdjęcia zgodnie z obietnicą.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na razie wszystko ok, czasami wydaje mi się że są jakieś delikatne podniesione obroty zaraz po zapaleniu ale generalnie jest ok, auto nie szarpie, obroty nie skaczą itp. Zobaczymy jak długo chińczyki posłużą ;)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 08 lut 2014, 16:39

Pany mam problem ze swoim ABT,otóż chodzi o jego prace na wolnych obrotach tzn trzęsie się i przerywa.Na gorącym silniku jest tragedia :-x na zimnym troche lepiej.Proszę o jakieś sugestie i podpowiedzi dla czego on tak głupio pracuje.
Ps przesyłam link z filmikiem z jego pracy gdy jest gorący:

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 lut 2014, 18:59

Dane dużo danych.... Kompresja, ciśnienie na wtrysku, jakie spalanie (a jak nowszy mono-tronik jaki czas wtrysku najlepiej) Co było robione? itd.

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 09 lut 2014, 00:15

Była robiona głowica bo uszczelka puściła,jeśli chodzi o cylindry to nie było żadnych rys,progów itp,a nawet były ślady po honowaniu.Zmieniane były również świece,przewody,kopułka,palec, zapłon ustawiony spalanie jest w normie.Auto jest z 92r. także jest to ten starszy monomotronik.Kompresji nie sprawdzałem i ciśnienia na wtrysku również bo do niedawna chodziła całkiem normalnie czasami było słychać pojedyncze wypadanie zapłonu.

[ Dodano: 2014-03-10, 01:14 ]
Problem rozwiązany,powodem takiej pracy silnika było niepalenie na 3 cylinder spowodowane wydmuchną uszczelką kolektora ssącego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl