[1.9TDI 1Z] Podgrzewacz płynu chłodniczego.
jest bezpiecznik 80A zółty , Panowie u siebie odkryłem tak , prąd do przekaźników dochodzi kable wszystkie ok ale do każdego z przekaźników są kable "sterujace" broząwo czerwone , brązowo niebieskie cienkie czy wychodzą one bezpośrednio z ecu ? ponieważ nie ma w nich prądu, sprawdzałem alternator i mam tylko 3 kable gruby czarny, niebieski i czerwony , cienki czarny idzie do rozrusznika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
<ok> Z ecu 021AP pin 26 i 6 .ECU 021D 48 i 6 pin .Do zadziałania wszystkiego ,konieczny sygnał DF na 39 pinie ,z sygnałem ociążenia alternatora 8-)Rafałvw pisze:prąd do przekaźników dochodzi kable wszystkie ok ale do każdego z przekaźników są kable "sterujace" broząwo czerwone , brązowo niebieskie cienkie czy wychodzą one bezpośrednio z ecu ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wsadzić śrubokręt pomiedzy blachę ,a plastik z tyłu schowka ,odgiąć srubokrętem ,tak żeby powstała lekka przerwa pomiędzy blachą a plastikiem i ciągnąć w dół kompa ,zaznaczam że lekko nie jest i czasem idzie z dużym oporem Przed tymi czynnościami, oczywiście najpierw musisz odczepić wężyk do kompa,puzniej pociągnąć blokadę wtyczki w stronę słupka ,no i w zasadzie komp jest już wolny 8-) Tylko nie wiem po co go wyciągasz ,bo raczej nigdy ,nic się tam nie dzieje ...przynajmniej mnie się nie zdarzyło ...wszystko solidnie zrobione ,no i komp w bezpiecznym miejscu ,nie narażony na dużą wilgoć i warunki zewnętrzne ,jak to ma miejsce np.w vw,gdzie komp siedzi luzem za ścianą grodziową ,w podszybiuRafałvw pisze:dzisja szukałem ECU znalazłem pod nogami pasażera ale jak go wyjąć ? jest przymocowany blaszką taką to jest zatrzask czy co?
Dzisiaj zaobserowałem tak , wszystkie kable we wtyczce ECU są , przekaźniki ok , bezpieczniki ok, wiązka do alternatora idzie 3 kable czarny ,brązowy oraz niebieski , brązowy wpięty w alternator w wejście "DF" , niebieski pobudzenie oraz czarny właśnie w alternatorze jest znczek "W" natomiast nie ma Wejścia w nim , Kabel czarny z wiązki alternatora wpią ktoś do rozrusznika w drugie wejście ponieważ w jednym jest czerwony na rozruch+12 czyli co wychodzi na to że wymieniał ktoś alternator dal nie taki jak trzeba i kabel czarny który mu został wpią do rozrusznika ? oto w tym chodzi ? czyli wystarczy ze wymienię alternator z wejściem W ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Interesuje cię tylko sygnał DF+ z alternatora do kompa .A co do vaga ,to nie ma takiej opcji żeby nie można było się połaczyć vagiem :roll: przynajmniej na nowszym osprzecie pierburga ,nie zdarzył mi sie taki przypadekRafałvw pisze:Wsuwka jest ok i jest to kabel brążowy a co z kablem czarnym ? może odpiąć go od rozrusznika ? albo odpiąć brązowy DF i wpiąć czarny ? Dodam ze po odpaleniu samochodu na przewodzie brązowym pojawia sie +12v
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko