Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 90 2.3 NG ] odcinka na LGP??

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

[ B3 90 2.3 NG ] odcinka na LGP??

Post autor: adamix98 » 16 sty 2014, 22:52

Witam serdecznie czy jest mozliwe ze mam odcinke na LPG.

Gaz I gen + mixer po przekroczeniu 4000obr/min szarpie silnikiem i zaczynają migać kontrolki od GAZU.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 sty 2014, 00:22

Przy I generacji mało prawdopodobne, natomiast w niektórych sterownikach gazu II generacji jest ogranicznik obrotów , zazwyczaj w postaci przełączenia na benzynę.

U ciebie najprawdopodobniej przyczyną jest niełączenie zasilania przełącznika albo sygnału obrotów, albo przełącznik umiera.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 17 sty 2014, 00:35

aldi, a czy za taką przyczyne moze odpowiadac np wilgoc w kompie od lpg?Kiedys pamietam mialem podobny przypadek i wlasnie przyczyna byla dostajaca sie woda do kompa.Auto tez szarpalo przy wyzszych obrotach i po chwili samoczynnie przelaczalo sie na benzyne nie chcac sie juz przelaczyc na lpg.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 sty 2014, 10:29

luk448 pisze:aldi, a czy za taką przyczyne moze odpowiadac np wilgoc w kompie od lpg?
Raczej tak, nie jest to urządzenie zaprojektowane aby było wodoodporne.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 17 sty 2014, 15:31

Oki zwroce uwage na wilgoc wysusze go spsikam wd40 itp;p

jeszcze jedno pytanie czy jest jakas roznica w podlączeniu silniczka biegu jałowego??

chodzi o to ze mam kostę pękniętą i nie jestem pewny czy dobrze jest podłączony.


aha jeszcze coś. Mam (nowy rozdzielacz z niemca) i tu moje pytanie wystarczy go zalozyc i bedzie ok czy trzeba jeszcze rogulowac dawkę PB na rozdzielaczu?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 sty 2014, 15:35

adamix98 pisze:jeszcze jedno pytanie czy jest jakas roznica w podlączeniu silniczka biegu jałowego??

chodzi o to ze mam kostę pękniętą i nie jestem pewny czy dobrze jest podłączony.
Z tego co kiedyś bawiłem się generatorem PWM i silniczkiem z NG (link) to nie było różnicy jak był podłączony.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 17 sty 2014, 15:37

ok dzięKI:D a co do rozdzielacza? trzeba ustawiac dawkę(Pb) bo wiadomo mixer ogranicza powietrze.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 sty 2014, 15:41

Tego ci nie powiem. Mikser ogranicza ilość powietrza, która dalej jest mierzona przez przepływomierz więc jeśli silnik zaciąga mniej powietrze to i paliwa będzie mniej. Jeśli nie masz nieszczelności albo nabyty rozdzielacz nie będzie ustawiony pod nieszczelny dolot to powinno chodzić bez regulacji.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 17 sty 2014, 15:44

ok spoko dzieki:D trzeba sie zabrac w koncu za to :D szkoda dnia :D az sam jestem ciekawy czy audi bedzie chodziła juz idealnie jedynie co mnie martwi jeszcze to pompa paliwa ;D mam manometr i musze sprawdzic cisnienie :) i tu moje pytanie jak zmostkowac pompe zeby ciągle pracowala?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 sty 2014, 16:27

adamix98 pisze:i tu moje pytanie jak zmostkowac pompe zeby ciągle pracowala?
Wyjmij przekaźnik pompki paliwa, ostrożnie zdejmij obudowę wsadź go bez obudowy. I tak możesz włączać pompkę zwierając styki w przekaźniku palcem albo podsadzić złożoną kartkę papieru aby trzymała załączony przekaźnik.

Do mierzenia ciśnienie nie musisz włączać pompki na stałe, po włączeniu zapłonu powinna nabić ciśnienie i powinno tak zostać kilka chwil.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 17 sty 2014, 16:30

a nie lepiej jakims kabelkiem ? bynajmniej tak bylo na filmiku na YT o ke-jetronic ten co jest po hiszpansku;p

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 sty 2014, 16:40

Chodzi ci aby kabelkiem złączyć w gnieździe przekaźnika pompy? Jak tak to i można i tak.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 17 sty 2014, 16:45

no wlasnie o to :D trzeba sprawdzac po kolei ;p bo po co wymieniac podzespoły jak moze sie okazac ze pompa paliwowa nie daje dobrego ciśnienia i z tego caly cyrk:D większość osób o tym zapomina. Podczas pracy powinna dać ciśnienie ok 6.5 bar. po zgaszeniu silnika cisnienie minimalne powinno wynosic 3.3-3.5 bara ;p gdzieś to wyczytałem ;p

[ Dodano: 2014-01-20, 21:03 ]
Witam sprawdziłem pompe itp wszystko ok. Mam pytanie jak mecie podłączone sterowniki LPG do waszych NG? chodzi konkretnie o to iż od sterownika ida dwa kable ktore są podłączone do włącznika przepustnicy. Czy tak ma być? postaram sie zrobic filmik albo zdjecie zrobić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl