[ B3 90 2.3 NG ] odcinka na LGP??
[ B3 90 2.3 NG ] odcinka na LGP??
Witam serdecznie czy jest mozliwe ze mam odcinke na LPG.
Gaz I gen + mixer po przekroczeniu 4000obr/min szarpie silnikiem i zaczynają migać kontrolki od GAZU.
Gaz I gen + mixer po przekroczeniu 4000obr/min szarpie silnikiem i zaczynają migać kontrolki od GAZU.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Oki zwroce uwage na wilgoc wysusze go spsikam wd40 itp;p
jeszcze jedno pytanie czy jest jakas roznica w podlączeniu silniczka biegu jałowego??
chodzi o to ze mam kostę pękniętą i nie jestem pewny czy dobrze jest podłączony.
aha jeszcze coś. Mam (nowy rozdzielacz z niemca) i tu moje pytanie wystarczy go zalozyc i bedzie ok czy trzeba jeszcze rogulowac dawkę PB na rozdzielaczu?
jeszcze jedno pytanie czy jest jakas roznica w podlączeniu silniczka biegu jałowego??
chodzi o to ze mam kostę pękniętą i nie jestem pewny czy dobrze jest podłączony.
aha jeszcze coś. Mam (nowy rozdzielacz z niemca) i tu moje pytanie wystarczy go zalozyc i bedzie ok czy trzeba jeszcze rogulowac dawkę PB na rozdzielaczu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Z tego co kiedyś bawiłem się generatorem PWM i silniczkiem z NG (link) to nie było różnicy jak był podłączony.adamix98 pisze:jeszcze jedno pytanie czy jest jakas roznica w podlączeniu silniczka biegu jałowego??
chodzi o to ze mam kostę pękniętą i nie jestem pewny czy dobrze jest podłączony.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wyjmij przekaźnik pompki paliwa, ostrożnie zdejmij obudowę wsadź go bez obudowy. I tak możesz włączać pompkę zwierając styki w przekaźniku palcem albo podsadzić złożoną kartkę papieru aby trzymała załączony przekaźnik.adamix98 pisze:i tu moje pytanie jak zmostkowac pompe zeby ciągle pracowala?
Do mierzenia ciśnienie nie musisz włączać pompki na stałe, po włączeniu zapłonu powinna nabić ciśnienie i powinno tak zostać kilka chwil.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
no wlasnie o to trzeba sprawdzac po kolei ;p bo po co wymieniac podzespoły jak moze sie okazac ze pompa paliwowa nie daje dobrego ciśnienia i z tego caly cyrk:D większość osób o tym zapomina. Podczas pracy powinna dać ciśnienie ok 6.5 bar. po zgaszeniu silnika cisnienie minimalne powinno wynosic 3.3-3.5 bara ;p gdzieś to wyczytałem ;p
[ Dodano: 2014-01-20, 21:03 ]
Witam sprawdziłem pompe itp wszystko ok. Mam pytanie jak mecie podłączone sterowniki LPG do waszych NG? chodzi konkretnie o to iż od sterownika ida dwa kable ktore są podłączone do włącznika przepustnicy. Czy tak ma być? postaram sie zrobic filmik albo zdjecie zrobić.
[ Dodano: 2014-01-20, 21:03 ]
Witam sprawdziłem pompe itp wszystko ok. Mam pytanie jak mecie podłączone sterowniki LPG do waszych NG? chodzi konkretnie o to iż od sterownika ida dwa kable ktore są podłączone do włącznika przepustnicy. Czy tak ma być? postaram sie zrobic filmik albo zdjecie zrobić.