[ b3 1.8s SF] instalacja lpg
powiedz tylko po co chcesz kupić nowy reduktor????
zobacz tu http://moto.allegro.pl/item157345329_ze ... aniej.html
zobacz tu http://moto.allegro.pl/item157345329_ze ... aniej.html
bo u mnie padly juz membrany a nie moge znalezc zestawu naprawczego,instalacja jest firmy BRC.Co radzisz?libton pisze:powiedz tylko po co chcesz kupić nowy reduktor????
zobacz tu http://moto.allegro.pl/it..._najtaniej.html
http://www.megapol.com.pl/index.php?p=o ... c590a80893 dobrze poszukaj a musisz coś znaleźć, spisz sobie tylko jaki masz model i symbol tego reduktora, a jak nie ma na necie to przedzwoń do jakiejś hurtowni zajmującej sie lpg....ja brałem od elpigaz w poznaniu mieli praktycznie wszystko
kliknij po kolei: http://sklep.intercars.com.pl/wilu8 pisze:tam nie ma żadnych informacji o tych reduktorach
raczej potrzebujesz najnormalniejszy do instalacji 1-2 generacji reduktor byle przystosowany do ok 100koni i podlączenie nie wymagało przerobek
pelna oferta--->instalacje gazowe lpg---->systemy mieszalnikowe lpg----->reduktor lpg
i tam masz fotki opisy itp
nie moja wina ze tak jest strona zrobiona ze nia da sie linka zrobic z cala ta operacja
Re: [80 b3 1.8s SF] instalacja lpg
jest to dobre spalanie.pali mi trasa 10litrow lpg.miasto 12-14 litrow lpg.Łukasz pisze:witam mam pytanie z dziedziny lpg. Jle gazu powinno palić moje auto przy mieszanej jeździe? obecnie spala ok. 13l na 100km, wydaje mi sie ze to troche za duzo . samochód wyposażony jest w gaźnik keichin 1 i rurkowy mikser gazu, ma 4 biegową skrzynie.
a w bajki ze pali 8 litrow nie wierz!!!!!!!
spalanie w miescie na beznynie to 10 litrow.
audi zawsze slynelo z duzego apetytu ale oddaje to dobrym momentem obrotowym i elastycznoscia bo fizyki nie da sie oszukac!!!!!
[ Dodano: 2007-02-09, 16:38 ]
jak na lpg moze palic mniej jak na benzynie?????????Grzegorz Henyk pisze:No panowie nie chcę was martwić ani sie przechwalać lecz mam 80 1,8S NE na gażniku keichin 1 oraz instalacją levato i po ostatnich regulacjach i wymianie miksera pali mi na trasie przy jeździe 90- 110 około 8,5 litra gazu a w jeżdzie mieszanej nieprzekraczam 9,5.
Wcześniej też palił mi około 12 litrów lecz po czyszczeniu i regulacji gaźnika chodzi jak lala.
Napewno ważna jest wielkość miksera jaką ja obecnie ma to powiem innym razem bo muszę sprawdzić a zmyślac niechcę.
Jeżeli ktoś jest z okolic Wałcz to mogę dać namiary na złotą rączkę do gaźników keichen.
Pozdro!
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Kolego o świece i przewody martwiłbym się najmniej, przy jeździe na ubogiej mieszance szybciej wypalisz zawory w głowicy.jarema pisze:Dodam jeszcze że jazda na ubogiej mieszance gazu skończy się bardzo szybko
wymianą przewodów wysokiego napięcia i świec zapł. Ponieważ gaz jest i tak suchy
więc przy ubogim ustawieniu gazu cewka zapłonowa chodzi na maxa żeby podać iskrę.
Przemo80b3,
Święta prawda. Lepiej dać większą dawkę. A co do spalania to mój SF na keihinie II ma owszem w granicach 13 litrów podtlenku, ale "kręcąc się w koło komina" i to na zimno. Jeżeli natomiast jeździć w trasie ecodrivingiem ( chyba tak to się pisze) to na mikserze fi 34 spadło do 6,86/100. Średniie spalanie to z ciężkim butem ok. 10,5 - 11/100 głównie krótkie trasy. Kiedyś na samym początku miałem mikser fi 32 to średnie spalanko wychodziło ok 8/100, ale brakowało buta powyżej ok. 3500rpm ( czytaj po załączeniu 2 gardzieli). Zapłon na +6 współczynnik lambda na wolnych 1,01-1,02 świeczki :oops: iskra 3elektrodowe, kable :oops: beru, kopułka beru. Instalka elpigaz z wymienionym parownikiem na normalny znaczy lovato
Święta prawda. Lepiej dać większą dawkę. A co do spalania to mój SF na keihinie II ma owszem w granicach 13 litrów podtlenku, ale "kręcąc się w koło komina" i to na zimno. Jeżeli natomiast jeździć w trasie ecodrivingiem ( chyba tak to się pisze) to na mikserze fi 34 spadło do 6,86/100. Średniie spalanie to z ciężkim butem ok. 10,5 - 11/100 głównie krótkie trasy. Kiedyś na samym początku miałem mikser fi 32 to średnie spalanko wychodziło ok 8/100, ale brakowało buta powyżej ok. 3500rpm ( czytaj po załączeniu 2 gardzieli). Zapłon na +6 współczynnik lambda na wolnych 1,01-1,02 świeczki :oops: iskra 3elektrodowe, kable :oops: beru, kopułka beru. Instalka elpigaz z wymienionym parownikiem na normalny znaczy lovato
Ostatnio zmieniony 18 paź 2010, 12:56 przez Satar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Satar. A ja sam niewiem jaki mam dokładnie gaźnik, Keihin I czy II już mam mętlik, myślałem, że II ale na forum ostatnio zobaczyłem zdjęcie Keihina I i patrze, że taki podobny jest u mnie . A co do spalania : u mnie reduktor BRC Tecno po regeneracji (zmiany membran, uszczelek, itp. ) ustawienie instalacji w zakładzie montującym gaz. Nowe świeczki NGK BUR6ET, nowe kabelki (pozostałe po poprzednim właścicielu), wymieniona podstawa gaźnika, nowy filtr powietrza, spalanie średnie wychodzi 9L Lpg, ale jazda z przewagą trasy (70% trasy, 30% miasta) Najwięcej mi wyszło 10.5 L Lpg ale jazda z pedałem gazu w podłodze, bardzo często kręcenia motoru pod czerwone pole ( oczywiście po osiągnięciu temp 90stopni). Jestem bardzo zadowolony ze spalania mojej Audiczki. Po kupnie chodziła ładnie, po zimie były małe problemy z LPG, postanowiłem zrobić reduktor, bo kasy nie miałem na nowy, poprawiło się ( tak jakby przybyło z 10KM :shock: ) po regulacji instalacji szok, tak jakby kolejne 10KM przybyło. W końcu jestem zadowolony. :mrgreen: Ale nie mam żadnego problemu z gazem. :lol: