Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 23 paź 2013, 18:53

wujo1 pisze:panowie mam małe pytanko , nie chce robić kolejnego tematu , chodzi o to że mam podkręconego zetora na rzekomo 130 i 300nm ( nie sprawdzałem na hamowni) wywalony kat , wtryski AFN zaślepiony egr i problem polega na tym że mogę max jechać 200km/h - 210 km/h i to bez różnicy czy pełny samochód z bagażnikiem i bakiem to tyle samo idzie jak bym jechał sam czy to na ori oponach czy na laczkach 215 tak samo idzie ale przy 200 jest blokada i powoli idzie do 210 , czy to koniec skrzyni że więcej na BAA już nie pójdzie czy może coś innego .
Ostatnio swojego też sprawdzałem z czystej ciekawości i to samo :) - Koniec skrzyni hehe do 90km spokojnie wystarcza, a że my mamy więcej to... :p

Ale jeśli mam być szczery to i tak nie rajcuje mnie jazda 200km/h micha się bardziej cieszy z przyspieszeń do 100-120 :] niż vmax

U mnie BAA nie ma tylko chyba CEE jeśli dobrze pamiętam...

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 23 paź 2013, 19:13

EEN jest róznica o 200 obr 2800 i masz 140.

Już się poprawiłem ;-)
Ostatnio zmieniony 23 paź 2013, 19:35 przez bozmek, łącznie zmieniany 1 raz.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 23 paź 2013, 19:29

bozmek, przy 2800 bedzie 140 :mrgreen: ja na baa vmax wyciagnalem 195...

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 23 paź 2013, 20:10

Zapodaj skrzynie EEN i zamkniesz licznik :mrgreen:
nie chce mi się w to bawić :-P
Ganimadeus pisze:Ale jeśli mam być szczery to i tak nie rajcuje mnie jazda 200km/h micha się bardziej cieszy z przyspieszeń do 100-120 :] niż vmax
co kto lubi , ale nieraz lubię odejść nowszemu autku . ostatnio uciekałem nowej A4 B8 o długość całego samochodu dopiero jak u mnie blokada się załączyła w postaci skrzyni przy 200 to mnie doszła i musiałem jej zjechać

Roman0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 22 lis 2013, 10:01

Post autor: Roman0 » 27 lis 2013, 10:23

Witam i moje pytanko jest o rożnice między komputerami 021 D i 021 F. Przyznam,że licze na odpowiedź bo ktoś z tym musiał się wcześniej spotkać. Pozdrawiaw

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lis 2013, 17:07

<ok> 021D bez immo ,021F z immo ...poza tym róznice w pinologi kontrolki świec i podgrzewacza płynu ...poza tym 021 D ma zewnętrzny czujnik ATM ,a 021 F ma w środku ,ale ta ostatnia rozniaca ,akurat odczuwalnego wpływu na jazdę nie ma 8-)

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 03 gru 2013, 16:50

Panowie, na wiosnę chciałbym założyć wtryskiwacze AFN, i komputer 16bit AFN, oczywiście wgrać chip. Mam założone również BC tylko chciałbym to wszystko spiąć. Mam pytanie czy ludzie z forum(kostrz czy inni) zrobią mi to, oczywiście odpłatnie? Przyjechałbym z kompem do chipnięcia i podmiany, oraz podpięcia pod tego kompa BC z licznika. Wtryski byłyby już zamontowane. Audi jest na Pierburgu jeśli to coś pomoże. Dzięki za pomoc. :-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 gru 2013, 17:17

illusion pisze: na wiosnę chciałbym założyć wtryskiwacze AFN, i komputer 16bit AFN, oczywiście wgrać chip. Mam założone również BC tylko chciałbym to wszystko spiąć. Mam pytanie czy ludzie z forum(kostrz czy inni) zrobią mi to, oczywiście odpłatnie? Przyjechałbym z kompem do chipnięcia i podmiany,
Te rzeczy mogę Ci zrobić bez problemu 8-)
illusion pisze:oraz podpięcia pod tego kompa BC z licznika.
z tym już gorzej ,bo z pinologią kompa ECU nie ma problemu ,ale z pinologią BC w liczniku nie miałem do czynienia ...ale jak teraz ci działa BC ,pokazuje spalanie itd.to będzie również działał po zmianie kompa ...jak nie podłaczałeś ,to trzeba podłaczyć sygnał czasu wtrysku i sygnał prędkości ,pierwszy jest w kompie na 9 pinie ,drugi na 43 ;-) Natomiast gdzie te sygnały wpina się w BC ,niestety nie wiem :-/ bo nigdy się z ori BC nie bawiłem

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 03 gru 2013, 18:19

bozmek, Przepraszam za OT.

Jak się sprawuje EEN u Ciebie? Jest w pełni P&P? Znaczy mocowanie i średnica przegubów wewnętrznych (130 mm). Chips chipsem ale po co piłować obroty. Skoro rosną Nm skrzynia też wskazana była by dłuższa.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 03 gru 2013, 18:27

Ja mam u Siebie org jeszcze ale kumplowi zakładaliśmy EEN i wszystko pasowało miał CVC potem BBA a teraz wsadził EEN i mówi ze na org by nie wrócił wszystko pasowało idealnie.

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 03 gru 2013, 20:24

MUNIOR pisze:
illusion pisze: na wiosnę chciałbym założyć wtryskiwacze AFN, i komputer 16bit AFN, oczywiście wgrać chip. Mam założone również BC tylko chciałbym to wszystko spiąć. Mam pytanie czy ludzie z forum(kostrz czy inni) zrobią mi to, oczywiście odpłatnie? Przyjechałbym z kompem do chipnięcia i podmiany,
Te rzeczy mogę Ci zrobić bez problemu 8-)
illusion pisze:oraz podpięcia pod tego kompa BC z licznika.
z tym już gorzej ,bo z pinologią kompa ECU nie ma problemu ,ale z pinologią BC w liczniku nie miałem do czynienia ...ale jak teraz ci działa BC ,pokazuje spalanie itd.to będzie również działał po zmianie kompa ...jak nie podłaczałeś ,to trzeba podłaczyć sygnał czasu wtrysku i sygnał prędkości ,pierwszy jest w kompie na 9 pinie ,drugi na 43 ;-) Natomiast gdzie te sygnały wpina się w BC ,niestety nie wiem :-/ bo nigdy się z ori BC nie bawiłem
Sytuacja jest taka, że licznik świeci, pokazuje natomiast same 0 bo nic nie jest wpięte do sygnałów. Najwyżej wyciągnelibyśmy przewody tam pod licznik a ja bym to w domu już ogarnął. Najbardziej zależy mi na przekładce kompa no i chipnięciu tego zestawiku. Na wiosnę się zgłoszę skoro chipujesz. 8-)

Cholera widzę niezłe kilometry. :D Samego kompa jakbym podesłał to nie będzie problemu? Bo jeśli chodzi o podpięcie to jest P&P czy trzeba będzie jakieś przewodziki przepinać? Bo z tego co udało mi się doczytać to 2 przewody będę musiał przepiąc?
No i ile srednio dostanę koni po dołozeniu tych wtrysków i chipsie?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 gru 2013, 20:44

illusion pisze:Cholera widzę niezłe kilometry. :D Samego kompa jakbym podesłał to nie będzie problemu? Bo jeśli chodzi o podpięcie to jest P&P
16 tka za 8 kę , pasuje P&P ,wystrczy wypiąc stary i wpiąć nowy .Może być dwa piny do zamiany ,o ile masz u siebie kompa 021D ;-) Odezwij się na PW ,bo nie będziemy tu na forum prywaty odwalać :roll:
Ostatnio zmieniony 03 gru 2013, 20:45 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 gru 2013, 20:44

Nie patrz na kilometry, powrót do domu masz zpewniony z bananem na twarzy :mrgreen:

Wszystko Ci podłączy,poustawia i tylko tankować i jezdzić :mrgreen:

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 20 sty 2014, 15:37

Koledzy mam takie pytanko ma ktoś może Audi A6 2.5 TDi 140 km ile można z tego silnika wyciągnąć bezpiecznie koni jakiś program lub program z wtryskami? :mrgreen:

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 20 sty 2014, 15:55

bozmek, ja mam dwa :mrgreen: bezstresowo 170 i 330-340 NM samym programem. Dorzucasz 0.230 i na powiedzmy seryjnym turbo K16 zrobisz 185 i 400 NM...
wszystko zalezy od zasobności portfela i pogodzenia sie z mniejsza ekonomia...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl