[80 B4 1Z] Rzuca kierownicą
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Nie wiem czy ja to tylko mam, czy inni też to widzą, ale te tuleje Lemfordera są jakieś takie bardzo miękkie i zużywają się nie tyle, że guma się rozpada, a bardzo guma i się rozciąga i przez to wahacz ma duże luzy.MarcinexB4 pisze: wymieniałem tuleje wahacza, na lemfordera,
Piasta, a dokładnie jej czoło (tam gdzie są otwory na śruby koła) po prostu się wichruje w jakimś stopniu. Jest pewna odchyłka (nie pamiętam dokładnie ile), która dopuszcza piastę do użytku, ale jak odchyłka przekracza wartości, to mamy bicie kół, które przenosi się na kierownicę.MarcinexB4 pisze:a co może być z piastą? skrzywiona czy jak?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Niedługo będe robić SWAP na wentylowane, pojeżdzę trochę jak będzie bić kierownicą to trzeba będzie zajrzeć do tulei wahacza,tulei sanek no i te piasty
Ale nawet gdyby piasta była zwichrowana, to tuż po założeniu tarczy odrazu by waliło w kierownice, natomiast u mnie jak się rozgrzeją tarcze po 2-3 dłuższych hamowaniach wali w kierownice
Ale nawet gdyby piasta była zwichrowana, to tuż po założeniu tarczy odrazu by waliło w kierownice, natomiast u mnie jak się rozgrzeją tarcze po 2-3 dłuższych hamowaniach wali w kierownice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
zgadzam sie przechodziłem to u siebie na przednim zawiasiemisiekdzwon pisze:Koło mimo dobrego wyważenia na maszynie może później bić, bo pod obciążeniem guma się odkształca, tak że opony też mogą być powodem telepotania kierownicy. Dodam, że nie tylko przy okolicach 90km/h podczas normalnej jazdy, ale również zdarza się, że przy hamowaniu także dają o sobie znać
zciągal gubił trakcje zwykly zeciorek a spokojnie jeżdze takze to zawsze na ogledziny pierwsze dodam że opony ni miały 3 lat
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Ja mam założone 4 nówki Bieżnikowane, wyważone dobrze były bo maszynka krzyczała że oponki są wyważone Nie sądze aby przez te oponki byłi mi kierownicą, bo teraz są niższe temperatury i kierownica mniej bije, to zależy od częstotliwości hamowania, częstsze dłuższe hamowania powodują efektowniejsze telepanie kierownicą.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Jak po nocy gdzieś wyjechałeś to przy pierwszym hamowaniu Ci telepało, czy po 2-3 lub więcej? Bardzo ważneelbula pisze:pierwszy raz jak mi telepała okazało sie tuleje wózka i wachaczy zrobione i git
drugi opony zzmienione i git
dodam ze pierwszym razem zbieżnośc nie pomogla i na przegladzie nic nie powiedzieli
dopiero jak mechanior wziol breszke wyszło szydlo z wora