Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] A dokladnie AFN-szukam opisu wtyczki pompy wtrys

ODPOWIEDZ
Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

[B4 1.9 1Z] A dokladnie AFN-szukam opisu wtyczki pompy wtrys

Post autor: Tommek261 » 23 sty 2014, 11:00

Witam
Czy ktoś może posiada opis wtyczki od pompy wtryskowej.
Opis pinów.
Sprawa wagi państwowej:-)

Proszę o info w tym temacie.

Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
knychu11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: knychu11 » 23 sty 2014, 13:38

ALe chodzi ci o dokładny opis wtyczki który pin za co odpowiada czy który pin z tej pompy podłączyć w okrągłe gniazdo w naszych audi ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 sty 2014, 17:24


Awatar użytkownika
knychu11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: knychu11 » 25 sty 2014, 09:10

Autor postu chyba się kawałek zgubił :-)
Ostatnio zmieniony 27 sty 2014, 11:33 przez knychu11, łącznie zmieniany 1 raz.

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tommek261 » 27 sty 2014, 10:20

chodzi oto ze np pin 1 to jest......
pin2 to jest....
albo
jak podlaczyc wtyk pompy afn a4 do 1z 80

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 sty 2014, 17:22

Tommek261 pisze:jak podlaczyc wtyk pompy afn a4 do 1z 80
Normalnie <ok> ,patrząc na numery na kablach ,a nie numery pinów we wtyczce ...chodzi o okrągłą wtyczkę w audi 80,bo w każdej innej wtyczce ,numer na kablach ,pokrywaja się z numerem pinu wtyczki ,a w audi 80 na osprzęcie pierburga, się nie zgadza :roll: 2 to 3 ,3 to 2 i tak dalej :roll: bo taką łamigłówkę sobie w fabryce wymyslili ...żeby czasem nie było za łatwo ,zmienić sobie nastawnik ,na nastawnik z inną wtyką ;-) innego ,logicznego wytłumaczenia tego stanu rzeczy ,nie znajduję :roll:

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tommek261 » 07 lut 2014, 10:31

Powiem tak ze byla audi 80 2.0 16v Q silnik wywalony, został wstawiony 1,9 AFN a4 z kompletnym kompem i wiązką ale jest problem z połaczeniem tego do 80. Czy ktos ogarniał juz ten ten temat jestem nawet skłonny wysłać jakiegos bonusa za pomoc w postaci $$$$$$$$$$$$$$$$$ .....

Sprawa bardzo ważna,.pilna i wogóle.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 lut 2014, 21:56

Tommek261 pisze:Powiem tak ze byla audi 80 2.0 16v Q silnik wywalony, został wstawiony 1,9 AFN a4 z kompletnym kompem i wiązką ale jest problem z połaczeniem tego do 80.
Ale z czym konkretnie jest problem :?: Bo chyba nie z wtyczką nastawnika :?: bo to ,już chyba jasno opisałem ,jak nalezy podłaczyć 8-) A Wiązka z A4 ,zawsze będzie sie trochę różniła od B4 ,bo choćby skrzynka z bezpiecznikami , przekaznikami ,komputerem ,jest w zupełnie innym miejscu ,niż w 80 tce .Najlepsza ,do przeszczepu ,była by wiązka z takiej samej 80tki ,z tdi na pierburgu ...ale kazdy pakuje to ,co mu się w dobrej cenie nawinie pod rękę i trzeba rzezbić z tego co mamy ;-) Ja nigdy przy przekładce z "boscha" na pierburga ,wiązki nie przekładałem ,bo to zbyt czasochłonne i zupełnie nie potrzebne ...przerabiam w ok.4 godziny istniejącą instalację i wszystko hula.Przy adaptacji całej wiązki z a4 do b4 ,na pewno ,pojawi się wiele problemów ,związanych ,jak już wspomniałem ,z zupełnie innym umiejscowieniem komputera ,czy bezpieczników...do tego zupełnie inne wtyczki od licznika i mamy same problemy :roll:

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tommek261 » 08 lut 2014, 10:40

Same problemy to już wiem.Bo jest ciężko nie jakoś nie idzie tego wyrezać ,sadze że wszyscy co mi pomagają mają za mała wiedze...dlatego pytam czy ktoś to już rezał?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 lut 2014, 17:23

Tommek261 pisze:dlatego pytam czy ktoś to już rezał?
Wątpię :roll: większość (ale i Tych zbyt wielu nie ma) zapewne przekładała wiązkę z audi 80 ,a ta pasuje bez problemów .Akurat jak masz wiązke z A4 ,to komputer będziesz musiał umiescić gdzieś pod maską ,bo tam siedzi w A4 ,komputer na pewno jest z immo ,więc najlepiej go wyłaczyć .Wtyczkę do nastawnika ,o ile masz całą wiązkę ,zostawiasz tak jak w ori ,czyli będzie inna niż okrągła w audi ,ale będzie pasować do nastawnika z AFN -a .Do potencjometru gazu też będziesz miał inną wtyczkę i choć potencjometru gazu wymieniać nie potrzeba ,to wtyczka z AFN ,na pewno nie pasuje i trzeba ją podłaczyć posługując się schematem ...ech porwałeś się na robotę ,przypominającą robotę sapera na polu minowym ...co chwila jakaś mina :roll: z którą i ja bym miał niezły mentlik ,gdybym się uparł przekładać wiązkę od AFN-a ....tyle że ja ,za nic na świecie ,nie podjął bym sie takiej przeróbki ,bo wiem czym to pachnie :roll: Ja .bezstresowo 8-) , w 4 godzinki ,przystosowuję istniejącą instalację ,przeszczepiając wtyczkę do kompa i przepływki

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tommek261 » 10 lut 2014, 14:08

munior wiem...a na dodatek to była benzyna 80 a a4 to diesel.ogólnie rece załamuje i tyle.

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 14 lut 2014, 09:06

to że diesel a benzyna to nie ma nic wspólnego dodatkowo idzie tylko jeden przekaźnik od świec żarowych i potencjometr pedału gazu

A więc tak potencjometr kupuj od afn i odrazu zorganizuj sobie ten kawałek instalacji od wtyczki potencjometru do wtyczek co wychodzą w podszybiu w a4
kolor tej wtyczki to biały i łączysz z nią logicznie kostkę białą od instalacji silnika musisz tylko jeszcze połączyć do tej wtyczki 2 przewody od czujników jeden od hamulca drugi od sprzęgła i plus z bezpiecznika nr(dokładnie nie pamiętam) i masa (ale to wszystko mówię już z pamięci robiłem to bardzo dawno

Jeszcze później popatrzę to jeśli coś będę w stanie pomóc to podpowiem

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tommek261 » 14 lut 2014, 10:30

Dzięki wielkie DYZIO...za info

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl