[B4 1.9 1Z] A dokladnie AFN-szukam opisu wtyczki pompy wtrys
[B4 1.9 1Z] A dokladnie AFN-szukam opisu wtyczki pompy wtrys
Witam
Czy ktoś może posiada opis wtyczki od pompy wtryskowej.
Opis pinów.
Sprawa wagi państwowej:-)
Proszę o info w tym temacie.
Z góry dzięki.
Czy ktoś może posiada opis wtyczki od pompy wtryskowej.
Opis pinów.
Sprawa wagi państwowej:-)
Proszę o info w tym temacie.
Z góry dzięki.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
O to chodzi :?: https://audi80.pl/b4-1z-jak-podlaczy ... t53445.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Normalnie <ok> ,patrząc na numery na kablach ,a nie numery pinów we wtyczce ...chodzi o okrągłą wtyczkę w audi 80,bo w każdej innej wtyczce ,numer na kablach ,pokrywaja się z numerem pinu wtyczki ,a w audi 80 na osprzęcie pierburga, się nie zgadza :roll: 2 to 3 ,3 to 2 i tak dalej :roll: bo taką łamigłówkę sobie w fabryce wymyslili ...żeby czasem nie było za łatwo ,zmienić sobie nastawnik ,na nastawnik z inną wtyką innego ,logicznego wytłumaczenia tego stanu rzeczy ,nie znajduję :roll:Tommek261 pisze:jak podlaczyc wtyk pompy afn a4 do 1z 80
Powiem tak ze byla audi 80 2.0 16v Q silnik wywalony, został wstawiony 1,9 AFN a4 z kompletnym kompem i wiązką ale jest problem z połaczeniem tego do 80. Czy ktos ogarniał juz ten ten temat jestem nawet skłonny wysłać jakiegos bonusa za pomoc w postaci $$$$$$$$$$$$$$$$$ .....
Sprawa bardzo ważna,.pilna i wogóle.
Sprawa bardzo ważna,.pilna i wogóle.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ale z czym konkretnie jest problem :?: Bo chyba nie z wtyczką nastawnika :?: bo to ,już chyba jasno opisałem ,jak nalezy podłaczyć 8-) A Wiązka z A4 ,zawsze będzie sie trochę różniła od B4 ,bo choćby skrzynka z bezpiecznikami , przekaznikami ,komputerem ,jest w zupełnie innym miejscu ,niż w 80 tce .Najlepsza ,do przeszczepu ,była by wiązka z takiej samej 80tki ,z tdi na pierburgu ...ale kazdy pakuje to ,co mu się w dobrej cenie nawinie pod rękę i trzeba rzezbić z tego co mamy Ja nigdy przy przekładce z "boscha" na pierburga ,wiązki nie przekładałem ,bo to zbyt czasochłonne i zupełnie nie potrzebne ...przerabiam w ok.4 godziny istniejącą instalację i wszystko hula.Przy adaptacji całej wiązki z a4 do b4 ,na pewno ,pojawi się wiele problemów ,związanych ,jak już wspomniałem ,z zupełnie innym umiejscowieniem komputera ,czy bezpieczników...do tego zupełnie inne wtyczki od licznika i mamy same problemy :roll:Tommek261 pisze:Powiem tak ze byla audi 80 2.0 16v Q silnik wywalony, został wstawiony 1,9 AFN a4 z kompletnym kompem i wiązką ale jest problem z połaczeniem tego do 80.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wątpię :roll: większość (ale i Tych zbyt wielu nie ma) zapewne przekładała wiązkę z audi 80 ,a ta pasuje bez problemów .Akurat jak masz wiązke z A4 ,to komputer będziesz musiał umiescić gdzieś pod maską ,bo tam siedzi w A4 ,komputer na pewno jest z immo ,więc najlepiej go wyłaczyć .Wtyczkę do nastawnika ,o ile masz całą wiązkę ,zostawiasz tak jak w ori ,czyli będzie inna niż okrągła w audi ,ale będzie pasować do nastawnika z AFN -a .Do potencjometru gazu też będziesz miał inną wtyczkę i choć potencjometru gazu wymieniać nie potrzeba ,to wtyczka z AFN ,na pewno nie pasuje i trzeba ją podłaczyć posługując się schematem ...ech porwałeś się na robotę ,przypominającą robotę sapera na polu minowym ...co chwila jakaś mina :roll: z którą i ja bym miał niezły mentlik ,gdybym się uparł przekładać wiązkę od AFN-a ....tyle że ja ,za nic na świecie ,nie podjął bym sie takiej przeróbki ,bo wiem czym to pachnie :roll: Ja .bezstresowo 8-) , w 4 godzinki ,przystosowuję istniejącą instalację ,przeszczepiając wtyczkę do kompa i przepływkiTommek261 pisze:dlatego pytam czy ktoś to już rezał?
to że diesel a benzyna to nie ma nic wspólnego dodatkowo idzie tylko jeden przekaźnik od świec żarowych i potencjometr pedału gazu
A więc tak potencjometr kupuj od afn i odrazu zorganizuj sobie ten kawałek instalacji od wtyczki potencjometru do wtyczek co wychodzą w podszybiu w a4
kolor tej wtyczki to biały i łączysz z nią logicznie kostkę białą od instalacji silnika musisz tylko jeszcze połączyć do tej wtyczki 2 przewody od czujników jeden od hamulca drugi od sprzęgła i plus z bezpiecznika nr(dokładnie nie pamiętam) i masa (ale to wszystko mówię już z pamięci robiłem to bardzo dawno
Jeszcze później popatrzę to jeśli coś będę w stanie pomóc to podpowiem
A więc tak potencjometr kupuj od afn i odrazu zorganizuj sobie ten kawałek instalacji od wtyczki potencjometru do wtyczek co wychodzą w podszybiu w a4
kolor tej wtyczki to biały i łączysz z nią logicznie kostkę białą od instalacji silnika musisz tylko jeszcze połączyć do tej wtyczki 2 przewody od czujników jeden od hamulca drugi od sprzęgła i plus z bezpiecznika nr(dokładnie nie pamiętam) i masa (ale to wszystko mówię już z pamięci robiłem to bardzo dawno
Jeszcze później popatrzę to jeśli coś będę w stanie pomóc to podpowiem