Mrozowe 80 B4 cale na czesci ! ! !str36
specu, w B4 kicha jest w samym układzie na kole, warto zaiwestować w wiekszą tarczę i zacisk, ja przesiadłem sie z 256x22mm przu pompie 23,8mm, na 288x26mm z taką samą pompą, ABS, kiedy już zacznie ingerować zachowuje sterowalność auta, kosztem skuteczności hamowania. co do pompy i zacisków to przy układzie ABS masz pełną dowolność przy doborze pompy i zacisków, ważne żebyś nie musiał hamowac na dwa razy bo masz małą pompkę albo za duży zacisk.
plus większej pompy jest taki że hamulec bierze wyżej, i podczas działania ABS, pedał w mniejszym stopniu pulsuje niż w wydaniu z mniejszą pompą hamulcową
minus taki że przy tych samych zaciskach trzeba użyć większej siły na pedał hamulca aby uzyskać to samo opóźnienie, oraz minimalnie większy czas zwłoki
załóż w dziale hamulce odpowiedni temat, postaram Ci się pomóc.
napisz co Cię drażni i co byś chciał poprawić, może ktoś z nas będzie wiedział jak Ci pomóc
plus większej pompy jest taki że hamulec bierze wyżej, i podczas działania ABS, pedał w mniejszym stopniu pulsuje niż w wydaniu z mniejszą pompą hamulcową
minus taki że przy tych samych zaciskach trzeba użyć większej siły na pedał hamulca aby uzyskać to samo opóźnienie, oraz minimalnie większy czas zwłoki
załóż w dziale hamulce odpowiedni temat, postaram Ci się pomóc.
napisz co Cię drażni i co byś chciał poprawić, może ktoś z nas będzie wiedział jak Ci pomóc