[inne] regulator napięcia objawy
wymieniony rozrząd paski
pospawany tłumik
a problem z ładowaniem tkwił o ile dobrze zrozumiałem z padniętymi diodami w alternatorze
przy okazji okazało się że do wymiany nadaje się koło ( chyba ) pasowe bo miało mega luzy latało jak stara ...
ale nic to nie zmienia auto dalej się dławi dopiero po wciśnięciu pedału gazu na maxa auto się budzi i zaczyna jechać
czy przyczyną może być przebicie na kablach zapłonowych ?
bo mam mały stroboskop na łączeniu kabli z aparatem i samych kablach w nocy
dodam że kable wymienione 5 - 10 tyś km temu NGK
na jutro zamówione już BOSCHA zobaczymy rezultat
Źle ustawiony zapłon na 11 stopni
Złe kable
Źle ustawiona mieszanka
Powody szarpania które były u mnie
zna ktoś dobrego mechanika który ogarnia 2.3 NG
żeby dobrze wyregulował wtrysk ?
pospawany tłumik
a problem z ładowaniem tkwił o ile dobrze zrozumiałem z padniętymi diodami w alternatorze
przy okazji okazało się że do wymiany nadaje się koło ( chyba ) pasowe bo miało mega luzy latało jak stara ...
ale nic to nie zmienia auto dalej się dławi dopiero po wciśnięciu pedału gazu na maxa auto się budzi i zaczyna jechać
czy przyczyną może być przebicie na kablach zapłonowych ?
bo mam mały stroboskop na łączeniu kabli z aparatem i samych kablach w nocy
dodam że kable wymienione 5 - 10 tyś km temu NGK
na jutro zamówione już BOSCHA zobaczymy rezultat
Źle ustawiony zapłon na 11 stopni
Złe kable
Źle ustawiona mieszanka
Powody szarpania które były u mnie
zna ktoś dobrego mechanika który ogarnia 2.3 NG
żeby dobrze wyregulował wtrysk ?
[Audi 90 B3] Problem z alternatorem
Witam, mam problem może ktoś już sie z tym spotkał a więc: nie ładował mi alternator oddałem go do regeneracji, okazało sie że alternator był w proszku ale udało sie go zrobić po zamontowaniu w aucie i sprawdzeniu miernikiem faktycznie ładował ale dzisiaj zabrakło mi prądu i stanąłem w polu po odholowaniu auta do domu i odpaleniu go drugim autem okazało sie że brak jest ładowania czym to może być spowodowane? dodam że auto kawałek drogi jeździło po błocie bez przednich lamp, mógł się dostać jakiś kamień lub woda i uszkodzić alternator?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Tomku alternator nie jest znowu tak całkiem nisko a wręcz bym powiedział że wysoko chyba że chodziło Ci o rozruszniktomek1982 pisze:alternator jest na dole gdzie woda na niego chlapie jest narazony na syf i od razu nie pada
co masz na myśli, bo tak naprawdę nie wiemy co Ci tam zregenerowali.Dżejkob pisze:okazało sie że alternator był w proszku ale udało sie go zrobić
Ja bym pojechał na reklamację i tyle.
PieterB podałem przeciez przykład innych aut gdzie alternatory są nisko umieszczone nie tak jak w audi na gorzePieterB pisze:Tomku alternator nie jest znowu tak całkiem nisko a wręcz bym powiedział że wysoko chyba że chodziło Ci o rozruszniktomek1982 pisze:alternator jest na dole gdzie woda na niego chlapie jest narazony na syf i od razu nie padaco masz na myśli, bo tak naprawdę nie wiemy co Ci tam zregenerowali.Dżejkob pisze:okazało sie że alternator był w proszku ale udało sie go zrobić
Ja bym pojechał na reklamację i tyle.
niestety nie ja odbierałem alternator tylko mój ojciec a on nei powiedział mi dokłądnie co było wymienione bo sam nie pamiętał ale było wiadro części <ok>
[ Dodano: 2013-12-20, 17:15 ]
Problem rozwiązany okazało się ze żarówka w liczniku od kontrolki akumulatora była spalona i nie było wzbudzenia po wymianie żarówki wszystko pięknie działa.
[ Dodano: 2013-12-20, 17:15 ]
Problem rozwiązany okazało się ze żarówka w liczniku od kontrolki akumulatora była spalona i nie było wzbudzenia po wymianie żarówki wszystko pięknie działa.
[B4 1.9 Tdi] problem z alternatorem
Witam.
Po przekręceniu kluczyka kontrolka ładowanie świeci, po odpaleniu i pracy na wolnych kontrolka swieci dalej, ładowania brak, ale wystarczy lekko zwiekszyc obroty o jakies 200-300 na min. a kontrolka ładowania gasnie a ładowanie sie pojawia.Napiecie bez obciażenia 14.6 przy swiatłach itd. 14.2. W alternatorze wymienione: szczotkotrzymacz z regulatorem pierscienie slizgowe i łożyska.wydaje mi sie ze kontrolka powinna zgasnąc zaraz po odpaleniu niezależnie od obrotów.Może sie myle? co może byc jeszcze uszkodzone?
Po przekręceniu kluczyka kontrolka ładowanie świeci, po odpaleniu i pracy na wolnych kontrolka swieci dalej, ładowania brak, ale wystarczy lekko zwiekszyc obroty o jakies 200-300 na min. a kontrolka ładowania gasnie a ładowanie sie pojawia.Napiecie bez obciażenia 14.6 przy swiatłach itd. 14.2. W alternatorze wymienione: szczotkotrzymacz z regulatorem pierscienie slizgowe i łożyska.wydaje mi sie ze kontrolka powinna zgasnąc zaraz po odpaleniu niezależnie od obrotów.Może sie myle? co może byc jeszcze uszkodzone?
[B3 1.6TD SB] Problem z alternatorem
Witam a mianowicie mam taki problem alternator nie ładuje i nie dziala obrotomiez i kontrolka oleju swieci. I odrazu dołoze alternator byl w napraiw u elektryka i dalej nic. a mianowicie raz pokazuje ladowanie raz nie co moze byc przyczyna i gdy przekrece kluczyk to nie swieci sie kontrolka aku.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu