Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] regulator napięcia objawy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Boncza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2012, 21:51

Post autor: Boncza » 15 gru 2013, 21:51

wymieniony rozrząd paski
pospawany tłumik :D
a problem z ładowaniem tkwił o ile dobrze zrozumiałem z padniętymi diodami w alternatorze
przy okazji okazało się że do wymiany nadaje się koło ( chyba :D ) pasowe bo miało mega luzy latało jak stara ...

ale nic to nie zmienia auto dalej się dławi dopiero po wciśnięciu pedału gazu na maxa auto się budzi i zaczyna jechać
czy przyczyną może być przebicie na kablach zapłonowych ?
bo mam mały stroboskop na łączeniu kabli z aparatem i samych kablach w nocy ;)
dodam że kable wymienione 5 - 10 tyś km temu NGK
na jutro zamówione już BOSCHA zobaczymy rezultat ;) :)


Źle ustawiony zapłon na 11 stopni
Złe kable
Źle ustawiona mieszanka

Powody szarpania które były u mnie :)

zna ktoś dobrego mechanika który ogarnia 2.3 NG
żeby dobrze wyregulował wtrysk ?

Awatar użytkownika
Dżejkob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:26
Lokalizacja: Piła

[Audi 90 B3] Problem z alternatorem

Post autor: Dżejkob » 16 gru 2013, 18:16

Witam, mam problem może ktoś już sie z tym spotkał a więc: nie ładował mi alternator oddałem go do regeneracji, okazało sie że alternator był w proszku ale udało sie go zrobić po zamontowaniu w aucie i sprawdzeniu miernikiem faktycznie ładował ale dzisiaj zabrakło mi prądu i stanąłem w polu po odholowaniu auta do domu i odpaleniu go drugim autem okazało sie że brak jest ładowania czym to może być spowodowane? dodam że auto kawałek drogi jeździło po błocie bez przednich lamp, mógł się dostać jakiś kamień lub woda i uszkodzić alternator?

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 16 gru 2013, 18:45

jezeli miało by ci pochlapać to byświdział to na obudowie alternatora nie jedno auto nie ma osłony pod silnikiem alternator jest na dole gdzie woda na niego chlapie jest narazony na syf i od razu nie pada .Ja bym pojechał i niech robia za free oni cos ci w nim zwalili

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 16 gru 2013, 19:05

tomek1982 pisze:alternator jest na dole gdzie woda na niego chlapie jest narazony na syf i od razu nie pada
Tomku alternator nie jest znowu tak całkiem nisko a wręcz bym powiedział że wysoko :-P chyba że chodziło Ci o rozrusznik
Dżejkob pisze:okazało sie że alternator był w proszku ale udało sie go zrobić
co masz na myśli, bo tak naprawdę nie wiemy co Ci tam zregenerowali.
Ja bym pojechał na reklamację i tyle.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 16 gru 2013, 19:49

PieterB pisze:
tomek1982 pisze:alternator jest na dole gdzie woda na niego chlapie jest narazony na syf i od razu nie pada
Tomku alternator nie jest znowu tak całkiem nisko a wręcz bym powiedział że wysoko :-P chyba że chodziło Ci o rozrusznik
Dżejkob pisze:okazało sie że alternator był w proszku ale udało sie go zrobić
co masz na myśli, bo tak naprawdę nie wiemy co Ci tam zregenerowali.
Ja bym pojechał na reklamację i tyle.
PieterB podałem przeciez przykład innych aut gdzie alternatory są nisko umieszczone nie tak jak w audi na gorze :)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 16 gru 2013, 19:51

tomek1982 pisze:PieterB podałem przeciez przykład innych aut gdzie alternatory są nisko umieszczone nie tak jak w audi na gorze :)
a czyli nie zrozumiałem wypowiedzi ;-)

Awatar użytkownika
Dżejkob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:26
Lokalizacja: Piła

Post autor: Dżejkob » 16 gru 2013, 20:05

niestety nie ja odbierałem alternator tylko mój ojciec a on nei powiedział mi dokłądnie co było wymienione bo sam nie pamiętał ale było wiadro części <ok>

[ Dodano: 2013-12-20, 17:15 ]
Problem rozwiązany okazało się ze żarówka w liczniku od kontrolki akumulatora była spalona i nie było wzbudzenia po wymianie żarówki wszystko pięknie działa.

zmotor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 27 cze 2012, 09:00
Lokalizacja: Krasnystaw

[B4 1.9 Tdi] problem z alternatorem

Post autor: zmotor » 18 gru 2013, 20:06

Witam.
Po przekręceniu kluczyka kontrolka ładowanie świeci, po odpaleniu i pracy na wolnych kontrolka swieci dalej, ładowania brak, ale wystarczy lekko zwiekszyc obroty o jakies 200-300 na min. a kontrolka ładowania gasnie a ładowanie sie pojawia.Napiecie bez obciażenia 14.6 przy swiatłach itd. 14.2. W alternatorze wymienione: szczotkotrzymacz z regulatorem pierscienie slizgowe i łożyska.wydaje mi sie ze kontrolka powinna zgasnąc zaraz po odpaleniu niezależnie od obrotów.Może sie myle? co może byc jeszcze uszkodzone?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 gru 2013, 21:07

Zła żarówka w kontrolce (2W)

zmotor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 27 cze 2012, 09:00
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: zmotor » 19 gru 2013, 21:03

Problem rozwiązany.Uszkodzomy okazał sie regulator napiecia.

turek360
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 22 kwie 2013, 07:44
Lokalizacja: Nowy Sacz

[B3 1.6TD SB] Problem z alternatorem

Post autor: turek360 » 25 sty 2014, 08:34

Witam a mianowicie mam taki problem alternator nie ładuje i nie dziala obrotomiez i kontrolka oleju swieci. I odrazu dołoze alternator byl w napraiw u elektryka i dalej nic. a mianowicie raz pokazuje ladowanie raz nie co moze byc przyczyna i gdy przekrece kluczyk to nie swieci sie kontrolka aku.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 sty 2014, 09:04

gdy przekrece kluczyk to nie swieci sie kontrolka aku.
skoro tak to nawet na pewno nie masz ładowania bo nie masz wzbudzenia altka. Sprawdź czy się nie spaliła kontrolka.
turek360 pisze:a mianowicie raz pokazuje ladowanie raz nie co moze byc przyczyna
skoro Ci nie ładuje to skąd to wiesz :?:

turek360
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 22 kwie 2013, 07:44
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: turek360 » 25 sty 2014, 10:51

zarowke sprawdzalem i jest ok a stad wiem ze jest ladowanie bo obrotomierz chodzi a jak nie ma ladowania to nie dziala a po drugie miernikiem sprawdzalem

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 25 sty 2014, 17:01

kabelek ten cienki przy alt sprawdz, to mi wyglada ze jest przelamy

a zaroweczka od alt w liczniku jako jedyna powinna miec moc 2W

turek360
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 22 kwie 2013, 07:44
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: turek360 » 25 sty 2014, 19:58

ok sprawdze a zarowka w alku nie powinna byc 1.2w

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl