Jestem Dawid i w lipcu 2013 stałem się szczęśliwym posiadaczem A6 C4 Avant z oszczędnym silniczkiem 1.9 TDI - 90km
Na początku szukałem taniego autka na dojazdy do pracy, głównie zwracałem uwagę na 80-tki. Po tygodniu poszukiwań moją uwagę przykuło to Audi! Piękne, duże, masywne kombi. Jasne wnętrze, fotele Recaro, nie najgorsze wyposażenie i silnik marzenie
Po powrocie do domu, wyspaniu się auto umyłem i odkurzyłem



Silnik umyłem bo miał delikatny wyciek spod pokrywy i po kilku dniach pojechałem do mechanika. Wyciek był niegroźny i zaraz został uszczelniony. Do tego wymiana filtrów, olejów, rozrządu, pompy wody, tarcz i klocków przód/tył.
Po serwisie mechanicznym przyszedł czas na zrobienie klimy. Na starcie wymiana panelu klimatronika, bo u mnie były wylane wyświetlacze, oczywiście allegro i za 2 dni nowy klimatronik siedział już w A6. Zaraz po tym nabicie i odgrzybienie całego układu. Termometr po wszystkim pokazał całkiem ładny wynik:

Trzeba było zabrać się za doprowadzenie tapicerki do lepszego stanu choć i tak wyglądała całkiem dobrze. Fotele wymyłem wodą z mydłem, a później dostały trochę oliwki. Tą samą miksturą wymyłem boczki oraz całą deskę która nabrała wyglądu:

W czasie schnięcie foteli troszkę mi się nudziło, więc mała polerka:

17.09.2013r
Doszły grzane lusterka. Piątek 13-stego nie skończył się dla Audi dobrze

12.10.2013r
Doszła blenda US + mała blacha


Teraz trzeba szukać "bardziej czerwonych" lamp bocznych - USA
27.10.2013r
Przekaźnik 99:

Zakończenie sezonu, czyli P.O.M. przez okolice:


23.12.2013r
Audi jeździ i ma się całkiem dobrze

13.01.2014r
Udało się skompletować resztę wskaźników USA, czyli:
- poziom paliwa
- temperatura silnika
- inne oznaczenia kontrolek, np. BRAKE zamiast wykrzyknika w kółeczku

25.01.2014r
Lecimy, nie śpimy!
Na razie tylko zamontowane, elektryka obrysu jak i sprysków na dniach

Mam nadzieje że się podoba
Pozdrawiam!



















