[A6 C4] Avant USA 1.9 TDi 60/40 OZ 18"
[A6 C4] Avant USA 1.9 TDi 60/40 OZ 18"
Witam wszystkich jeszcze raz
Jestem Dawid i w lipcu 2013 stałem się szczęśliwym posiadaczem A6 C4 Avant z oszczędnym silniczkiem 1.9 TDI - 90km
Na początku szukałem taniego autka na dojazdy do pracy, głównie zwracałem uwagę na 80-tki. Po tygodniu poszukiwań moją uwagę przykuło to Audi! Piękne, duże, masywne kombi. Jasne wnętrze, fotele Recaro, nie najgorsze wyposażenie i silnik marzenie Zadzwoniłem zarezerwowałem i po piątkowej nocnej zmianie w pracy wsiadłem w auto i z tatą polecieliśmy do Świdnika (okolice Lublina). Po oględzinach i jeździe próbnej wypłaciłem gotówkę i udaliśmy się w drogę powrotną. Audi przed moim kupnem stało ok. 1,5 - 2lata z tego co powiedział sprzedający oraz potwierdził ten fakt przegląd który wyszedł w 2011r...
Po powrocie do domu, wyspaniu się auto umyłem i odkurzyłem Pojechałem zrobić przegląd i tutaj pierwsza wtopa. Byłem tak ucieszony z zakupu ze na drogę nie sprawdziliśmy świateł i jak się okazało na przeglądzie wracałem ponad 300km bez świateł stopu, na szczęście elektryk zrobił mi to w 20 minut była przerwana prawie cała wiązka klapy, po tym przegląd auto przeszło śpiewająco. Zarejestrowałem i zrobiłem pierwszą małą sesję:
Silnik umyłem bo miał delikatny wyciek spod pokrywy i po kilku dniach pojechałem do mechanika. Wyciek był niegroźny i zaraz został uszczelniony. Do tego wymiana filtrów, olejów, rozrządu, pompy wody, tarcz i klocków przód/tył.
Po serwisie mechanicznym przyszedł czas na zrobienie klimy. Na starcie wymiana panelu klimatronika, bo u mnie były wylane wyświetlacze, oczywiście allegro i za 2 dni nowy klimatronik siedział już w A6. Zaraz po tym nabicie i odgrzybienie całego układu. Termometr po wszystkim pokazał całkiem ładny wynik:
Trzeba było zabrać się za doprowadzenie tapicerki do lepszego stanu choć i tak wyglądała całkiem dobrze. Fotele wymyłem wodą z mydłem, a później dostały trochę oliwki. Tą samą miksturą wymyłem boczki oraz całą deskę która nabrała wyglądu:
W czasie schnięcie foteli troszkę mi się nudziło, więc mała polerka:
17.09.2013r
Doszły grzane lusterka. Piątek 13-stego nie skończył się dla Audi dobrze Siadła skrzynia biegów i trzeba było skorzystać z usługi kolegi laweciarza
12.10.2013r
Doszła blenda US + mała blacha Taki efekt:
Teraz trzeba szukać "bardziej czerwonych" lamp bocznych - USA
27.10.2013r
Przekaźnik 99:
Zakończenie sezonu, czyli P.O.M. przez okolice:
23.12.2013r
Audi jeździ i ma się całkiem dobrze w ostatnim czasie fanty do wnętrza wleciały, czyli prędkościomierz MPH oraz eSowa kierownica
13.01.2014r
Udało się skompletować resztę wskaźników USA, czyli:
- poziom paliwa
- temperatura silnika
- inne oznaczenia kontrolek, np. BRAKE zamiast wykrzyknika w kółeczku
25.01.2014r
Lecimy, nie śpimy! Dorzucone kierunki USA oraz spryskiwacze lamp <3
Na razie tylko zamontowane, elektryka obrysu jak i sprysków na dniach Lakier na wymienionych elementach wiosną razem z małymi poprawkami całej budy
Mam nadzieje że się podoba
Pozdrawiam!
Jestem Dawid i w lipcu 2013 stałem się szczęśliwym posiadaczem A6 C4 Avant z oszczędnym silniczkiem 1.9 TDI - 90km
Na początku szukałem taniego autka na dojazdy do pracy, głównie zwracałem uwagę na 80-tki. Po tygodniu poszukiwań moją uwagę przykuło to Audi! Piękne, duże, masywne kombi. Jasne wnętrze, fotele Recaro, nie najgorsze wyposażenie i silnik marzenie Zadzwoniłem zarezerwowałem i po piątkowej nocnej zmianie w pracy wsiadłem w auto i z tatą polecieliśmy do Świdnika (okolice Lublina). Po oględzinach i jeździe próbnej wypłaciłem gotówkę i udaliśmy się w drogę powrotną. Audi przed moim kupnem stało ok. 1,5 - 2lata z tego co powiedział sprzedający oraz potwierdził ten fakt przegląd który wyszedł w 2011r...
Po powrocie do domu, wyspaniu się auto umyłem i odkurzyłem Pojechałem zrobić przegląd i tutaj pierwsza wtopa. Byłem tak ucieszony z zakupu ze na drogę nie sprawdziliśmy świateł i jak się okazało na przeglądzie wracałem ponad 300km bez świateł stopu, na szczęście elektryk zrobił mi to w 20 minut była przerwana prawie cała wiązka klapy, po tym przegląd auto przeszło śpiewająco. Zarejestrowałem i zrobiłem pierwszą małą sesję:
Silnik umyłem bo miał delikatny wyciek spod pokrywy i po kilku dniach pojechałem do mechanika. Wyciek był niegroźny i zaraz został uszczelniony. Do tego wymiana filtrów, olejów, rozrządu, pompy wody, tarcz i klocków przód/tył.
Po serwisie mechanicznym przyszedł czas na zrobienie klimy. Na starcie wymiana panelu klimatronika, bo u mnie były wylane wyświetlacze, oczywiście allegro i za 2 dni nowy klimatronik siedział już w A6. Zaraz po tym nabicie i odgrzybienie całego układu. Termometr po wszystkim pokazał całkiem ładny wynik:
Trzeba było zabrać się za doprowadzenie tapicerki do lepszego stanu choć i tak wyglądała całkiem dobrze. Fotele wymyłem wodą z mydłem, a później dostały trochę oliwki. Tą samą miksturą wymyłem boczki oraz całą deskę która nabrała wyglądu:
W czasie schnięcie foteli troszkę mi się nudziło, więc mała polerka:
17.09.2013r
Doszły grzane lusterka. Piątek 13-stego nie skończył się dla Audi dobrze Siadła skrzynia biegów i trzeba było skorzystać z usługi kolegi laweciarza
12.10.2013r
Doszła blenda US + mała blacha Taki efekt:
Teraz trzeba szukać "bardziej czerwonych" lamp bocznych - USA
27.10.2013r
Przekaźnik 99:
Zakończenie sezonu, czyli P.O.M. przez okolice:
23.12.2013r
Audi jeździ i ma się całkiem dobrze w ostatnim czasie fanty do wnętrza wleciały, czyli prędkościomierz MPH oraz eSowa kierownica
13.01.2014r
Udało się skompletować resztę wskaźników USA, czyli:
- poziom paliwa
- temperatura silnika
- inne oznaczenia kontrolek, np. BRAKE zamiast wykrzyknika w kółeczku
25.01.2014r
Lecimy, nie śpimy! Dorzucone kierunki USA oraz spryskiwacze lamp <3
Na razie tylko zamontowane, elektryka obrysu jak i sprysków na dniach Lakier na wymienionych elementach wiosną razem z małymi poprawkami całej budy
Mam nadzieje że się podoba
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 24 mar 2014, 17:31 przez wilus_sc, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Bez płaczu Poprawione. A tak btw gdybym miał pisać na każde forum całość od nowa to korby bym dostał - więc trochę wyrozumiałości...
[ Dodano: 2014-03-02, 16:08 ]
Nie ma lipy, walczymy dalej z tematem A6
Pomarańczowy postój przód zaczął się żarzyć, jak i spryski zostały podpięte w manetkę zamiast sprysku szyby tylnej
Info dla potomnych:
Oprawka 3-pin: 7D0 953 123A
Kostka 3-pin: 1J0 973 723
Auto odwiedziło także myjkę i podniosło mi się ciśnienie, dlaczego? Już Wam pokazuje dlaczego (błotnik przód lewy):
Na koniec nowy nabytek do Ałdiki, drugi komplet UeSów na tył:
Komplet felg letnich już w garażu, stanęło na 18" - pochwale się jak będą na aucie
[ Dodano: 2014-03-24, 17:28 ]
Wiosna nastała, więc... Trzeba zbliżyć się do natury, co nieco zwolnić i posłuchać śpiewu ptaków... A tak na poważnie A6 poszło w dół
Weitec 60/40 do tego amorki gazowe KYB i najważniejszy element układanki koło Wybór padł na 18" OZ Racing Opera 8,5J.
Na aucie wygląda to wszystko całkiem przyjemnie i myślę, że pełne koło pasuje do tego samochodu jak i do stylu w jakim staram się utrzymać Audi
Teraz zdjęcie które bardzo mi się podoba, ale wszystko niszczy ten nieszczęsny "parchuś"... Ale już niedługo
[ Dodano: 2014-03-02, 16:08 ]
Nie ma lipy, walczymy dalej z tematem A6
Pomarańczowy postój przód zaczął się żarzyć, jak i spryski zostały podpięte w manetkę zamiast sprysku szyby tylnej
Info dla potomnych:
Oprawka 3-pin: 7D0 953 123A
Kostka 3-pin: 1J0 973 723
Auto odwiedziło także myjkę i podniosło mi się ciśnienie, dlaczego? Już Wam pokazuje dlaczego (błotnik przód lewy):
Na koniec nowy nabytek do Ałdiki, drugi komplet UeSów na tył:
Komplet felg letnich już w garażu, stanęło na 18" - pochwale się jak będą na aucie
[ Dodano: 2014-03-24, 17:28 ]
Wiosna nastała, więc... Trzeba zbliżyć się do natury, co nieco zwolnić i posłuchać śpiewu ptaków... A tak na poważnie A6 poszło w dół
Weitec 60/40 do tego amorki gazowe KYB i najważniejszy element układanki koło Wybór padł na 18" OZ Racing Opera 8,5J.
Na aucie wygląda to wszystko całkiem przyjemnie i myślę, że pełne koło pasuje do tego samochodu jak i do stylu w jakim staram się utrzymać Audi
Teraz zdjęcie które bardzo mi się podoba, ale wszystko niszczy ten nieszczęsny "parchuś"... Ale już niedługo
Ostatnio zmieniony 07 maja 2014, 21:49 przez wilus_sc, łącznie zmieniany 1 raz.