[B4 2.0 ABK] Wybuchy gazu i problem z skokiem na obroty
[B4 2.0 ABK] Wybuchy gazu i problem z skokiem na obroty
Witam. Czytałem wiele tematów ale jakoś żaden mi nie pomógł. Mam problem z audi a mianowicie dziś zobaczyłem że to przebicie. Ale auto nie faluje na obrotach a problemy zaczynają się dopiero przy ciepłym silniku. Wszystko jest ok do momentu wybuchu gazu. Później auto nadal chodzi na normalnych obrotach lecz gdy momentalnie nacisnę pedał gazu to przy wchodzeniu na obroty silnikiem szarpie. Patrzyłem pod maskę dziś wieczorem i widziałem iskry lecz nie na przewodach tylko na dwóch wężach zbrojonych puszczonych równolegle koło siebie. Nie wiem od czego są nie bardzo znam się na autach ;p Mogę zrobić zdjęcie. Przy świecach i na kablach przebicia nie ma. Ktoś może pomóc w tej kwestii czy może najlepiej od razu wybrać się do gazownika? Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 04 paź 2010, 18:51
Mialem dodac 4 dni temu ale jakos nie chcialo mi sie zgrac z telefonu ale jak dodales temat to mowie wrzuce, co zrobilo 4 dni temu jak sasiad rano odpalal auto (100 c4 2.0 90km LPG) byl problem z wejsciem na obroty i po chwili boom!! efekt nizej;p
Postrzale wszystko ok, można powiedzieć ze jeździ lepiej;p
[ Dodano: 2014-01-26, 22:34 ]
Kopułkę i palec tez warto wymienić bo tez w niej tkwi problem, u mnie po wymienię kabli świec kopułki problem jeszcze tkwil w cewce, miała popękany hmm bakielit jak to mówią i już tam zaczynały się przebicia, z przewodów jak masz przy końcach te blachy nie wiem jak fachowa się nazywają, od paru mechaników tez dostałem rade je wywalić...
Postrzale wszystko ok, można powiedzieć ze jeździ lepiej;p
[ Dodano: 2014-01-26, 22:34 ]
Kopułkę i palec tez warto wymienić bo tez w niej tkwi problem, u mnie po wymienię kabli świec kopułki problem jeszcze tkwil w cewce, miała popękany hmm bakielit jak to mówią i już tam zaczynały się przebicia, z przewodów jak masz przy końcach te blachy nie wiem jak fachowa się nazywają, od paru mechaników tez dostałem rade je wywalić...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 04 paź 2010, 18:51
Jak kiedys pracowałem w zakładzie w którym byli praktykanci to jeden wziął sie sam za ustawianie zapłonu torprzy jego próbach tak sie stalo a huk niesamowity byl
[ Dodano: 2014-01-26, 22:38 ]
Najlepiej wszystko ale podstawą Swiece i przewody i tak to go szarpnie kolo 200zł to nie ma co człowieka odrazu na takie koszty nakrecac. A ta cewka dobra uwaga z Twojej strony tez czesto tak bywało
[ Dodano: 2014-01-26, 22:38 ]
Najlepiej wszystko ale podstawą Swiece i przewody i tak to go szarpnie kolo 200zł to nie ma co człowieka odrazu na takie koszty nakrecac. A ta cewka dobra uwaga z Twojej strony tez czesto tak bywało
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no to zapodaj fotkę bo nie bardzo wiem o jakie przewody zbrojone Ci chodzi.haymaker pisze:Patrzyłem pod maskę dziś wieczorem i widziałem iskry lecz nie na przewodach tylko na dwóch wężach zbrojonych puszczonych równolegle koło siebie.
Jeśli miałeś wybuch gazu to układ WN zapewne nie jest sprawny i należało by to sprawdzić - wymienić.
Możliwe jest też że ten wybuch zrobił jakąś nieszczelność w dolocie alb co gorsza uszkodziła się przepływka trzeba to posprawdzać.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków