[B4 2.0 ABK] Paląca kontrolka oleju przy przyciśnięciu mocno
[B4 2.0 ABK] Paląca kontrolka oleju przy przyciśnięciu mocno
Witam.Moje audi po dociśnięciu dużo gazu(w podłoge), pokazuje kontrolke oleju i coś piszczy, odpuszczę i problem znika czasem na dłużej, a czasem od razu znowu przy cisne to znowu się pali.To samo benzyna i na gazie też. Świeżo po wymianie oleju i jego filtra. W czym może być przyczyna ?
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
Masz wyciek przy chłodnicy oleju, były one stosowane w ABK, aby obniżyć temperaturę oleju przy wysokich obrotach silnika. Aby wymienić uszczelkę musisz wykręcić filtr oleju, odkręcić nakrętkę wewnątrz i wyjąć chłodnicę oleju. Uszczelkę można kupić w każdym sklepie motoryzacyjnymBasian pisze:Sprawdzone. Wyciek z nad filtra oleju takiego kwadratu ktoś wie jak można sie tego pozbyć ?? Nie mogę uszczelki do tego dostać
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
takie coś niby kwadratowe aluminiowe, do którego dochodzi płyn chłodniczy to chłodniczka oleju panowie i jest w 1,6 nawet i w górę nie tylko ABK ( w PM mam w ADA w DZ itd ) jak się kupuje nowy filtr oleju to powinna być dodatkowy oring właśnie pod takie rzeczy. Dalej żeby włączać brzęczyk i kontrolkę to musiało mocno lecieć a nie sączyć się.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
PM to jednopynkk ( monowtrysk 90km ) Dz wtrysk mechaniczny ( K Jetronik 112-115 km kwestia sporna ) i miały chłodniczkę oleju, w ABT też była w 1,6 td ( a nie był to SB ). Nie był to zaszczyt ABK, miały ją większe jednostki a raczej bliskie 100 koników i w górę oraz 1,9d jak i 1,6 td i tyczy się to ogólnie grupy VAG a nie tylko audi
[ Dodano: 2014-02-05, 22:05 ]
dalej mam dwa silniki PM stary ( jeszcze z aluminiowymi króćcami do wody ) i nowszy już z końcówki produkcji i oba mają chłodniczkę więc nie wiem na czym opierasz swoją wypowiedź
[ Dodano: 2014-02-05, 22:05 ]
dalej mam dwa silniki PM stary ( jeszcze z aluminiowymi króćcami do wody ) i nowszy już z końcówki produkcji i oba mają chłodniczkę więc nie wiem na czym opierasz swoją wypowiedź