[ B3 90 2.3 NG ] po wymianie rozdzielacza
[ B3 90 2.3 NG ] po wymianie rozdzielacza
Witam jestem po wymianie rozdzielacza, sondy, silniczka krokowego, czujnika 2 pin, kabli, kopułki,pompy paliwa itp.
a wiec po odpaleniu auto chodzi zajebiscie no ale do momentu. jak sie dobrze nagrzeje nagle wszystko w piz.... brak zasilania na silniczku krokowym i strasznie szybko faluje. Zgaszę ja i zaraz znowu odpale cieżko ma odpalic no ale daje rade chodzi bardzo dobrze a po chwili barak prądu na silniku krokowym 0.7V a powinno byc ok 5V. co moze byc przyczyna?
a wiec po odpaleniu auto chodzi zajebiscie no ale do momentu. jak sie dobrze nagrzeje nagle wszystko w piz.... brak zasilania na silniczku krokowym i strasznie szybko faluje. Zgaszę ja i zaraz znowu odpale cieżko ma odpalic no ale daje rade chodzi bardzo dobrze a po chwili barak prądu na silniku krokowym 0.7V a powinno byc ok 5V. co moze byc przyczyna?
Ostatnio zmieniony 18 sty 2014, 17:14 przez adamix98, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 04 paź 2010, 18:51
mam takie ciekawe pytanie, przy kolektorze ssącym sa 2 wyjscia na podciesnienie, jeden jest do vacum pompy a drugi? wlasnie do czego jest ten drugi ? bo u mnie jest taki wężyk długi który idzie do nadkola i cholera wie gdzie się konczy czy cos, co to moze byc? na zdjeciach patrze i widzę ze niktorzy mają to zaslepione a inni nie.
http://img534.imageshack.us/img534/8819/img0032bx.jpg
http://imgc.classistatic.com/cps/poc/12 ... ec_27.jpeg
[ Dodano: 2014-01-29, 20:31 ]
co do falowania dzisiaj kupilem nową cewke BERU + moduł moze to jest padnięte. dodam ze nie odpala Ciepla na PB albo inaczej ze 10 razy wlacze wylacze zaplon i wtedy zagada. zobaczymy jaki bedzie efekt jak ja zaloze, mysle ze na piątek powinno to przyjsc
http://img534.imageshack.us/img534/8819/img0032bx.jpg
http://imgc.classistatic.com/cps/poc/12 ... ec_27.jpeg
[ Dodano: 2014-01-29, 20:31 ]
co do falowania dzisiaj kupilem nową cewke BERU + moduł moze to jest padnięte. dodam ze nie odpala Ciepla na PB albo inaczej ze 10 razy wlacze wylacze zaplon i wtedy zagada. zobaczymy jaki bedzie efekt jak ja zaloze, mysle ze na piątek powinno to przyjsc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 07 sty 2007, 11:09
- Lokalizacja: Tychy
Ja u mnie w 16V miałem dokładnie ten sam problem- spowodowane to było źle ustawionym potencjometrem przepływomierza. Objawy wskazują na to, że silnik jest w trybie awaryjnym (jak w moim AAD teraz odepnę wtyczkę od potencjometru przepływomierza to jest taka sama reakcja). Zobacz najpierw czy potencjometr jest fabrycznie ustawiony (powinien mieć zalane gumą otwory ze śrubkami). Jeżeli jest fabrycznie ustawiony TO GO NIE RUSZAJ. Natomiast skup się na tym, żeby dobrze ustawić talerz przepływomierza. Po zdjęciu gumy dolotu będziesz miał na talerzu rysunek jak to zrobić. Jak coś to wal na PW, mechaniczny wtrysk nie ma przede mną tajemnic Pozdrawiam Dawid
Aha, zapomniałem dodać, że prawidłowe ustawienie talerza jest bardzo istotne, gdyż po każdym włączeniu zapłonu komputer ustawia parametry według położenia talerza w spoczynku. A u Ciebie wszystko wskazuję, że po rozgrzaniu wartości są poza tolerancją, więc silnik wchodzi w tryb awaryjny.
Aha, zapomniałem dodać, że prawidłowe ustawienie talerza jest bardzo istotne, gdyż po każdym włączeniu zapłonu komputer ustawia parametry według położenia talerza w spoczynku. A u Ciebie wszystko wskazuję, że po rozgrzaniu wartości są poza tolerancją, więc silnik wchodzi w tryb awaryjny.
dzięki koledzy za rady!!!:D ale powiem tak mam 2 sprawdzone rozdzielacze ktore działają na 10000000% dzisiaj zmieniłem CEWKĘ Z MODUŁEM i jak narazie AUDI CHODZI IGŁA będe testował dalej jeździł itp o dalszych przygodach będe pisał.
ale jeszcze raz dziękuje
[ Dodano: 2014-02-02, 19:24 ]
no to sie nacieszylem znowu to samo.... Wymieniłem JUZ WSZYSTKO!!!!
Teraz obstawiam STEROWNIK OD LPG. Gdyż nie wkreca sie powyżej 4 tys na LPG czasem tylko sie wkręci. Pora odwiedzic gazownika!
[ Dodano: 2014-02-02, 20:15 ]
dodam ze chcialem wymigac kody i nawet tego nie moglem zrobic. Ponieważ DIODA LED Ciągle się świeciła nawet na wyłączonym ZAPŁONIE. o co chodzi>??
[ Dodano: 2014-02-02, 20:21 ]
a tak zapytam profilaktycznie jakie powinno byc napięcie na potencjometrze na jałowym biegu bo mam 0,55V
ale jeszcze raz dziękuje
[ Dodano: 2014-02-02, 19:24 ]
no to sie nacieszylem znowu to samo.... Wymieniłem JUZ WSZYSTKO!!!!
Teraz obstawiam STEROWNIK OD LPG. Gdyż nie wkreca sie powyżej 4 tys na LPG czasem tylko sie wkręci. Pora odwiedzic gazownika!
[ Dodano: 2014-02-02, 20:15 ]
dodam ze chcialem wymigac kody i nawet tego nie moglem zrobic. Ponieważ DIODA LED Ciągle się świeciła nawet na wyłączonym ZAPŁONIE. o co chodzi>??
[ Dodano: 2014-02-02, 20:21 ]
a tak zapytam profilaktycznie jakie powinno byc napięcie na potencjometrze na jałowym biegu bo mam 0,55V
Witam.
ZAWSZE po zmianie rozdzielacza trzeba zacząć od wyregulowania klapy spiętrzającej - najlepiej przez kontrolę prądu sterującego nastawnikiem ciśnienia. Albo chociaż sprawdzić skład spalin.
Czy masz LPG? Jeśli tak to jak chodzi na gazie? Strzelał wcześniej ?
Czy układ dolotowy szczelny,ciśnienie paliwa OK, sprawny nastawnik ciśnienia,czujnik temp silnika OK, sonda Lambda sprawna, nie masz włożonego bezpiecznika w przekaźnik pompy paliwa (nie może być, jeśli jest miejsce na niego) ?
Jest tego trochę, wszystko trzeba sprawdzać kolejno.
P.S. Skoro tak zmieniasz rozdzielacze to może masz na sprzedaż nastawnik ciśnienia ten zamontowany na rozdzielaczu ? Mam pomysł ! Podjedź do Olsztyna, dasz mi nastawnik a ja ci ustawię K-jeta
ZAWSZE po zmianie rozdzielacza trzeba zacząć od wyregulowania klapy spiętrzającej - najlepiej przez kontrolę prądu sterującego nastawnikiem ciśnienia. Albo chociaż sprawdzić skład spalin.
Czy masz LPG? Jeśli tak to jak chodzi na gazie? Strzelał wcześniej ?
Czy układ dolotowy szczelny,ciśnienie paliwa OK, sprawny nastawnik ciśnienia,czujnik temp silnika OK, sonda Lambda sprawna, nie masz włożonego bezpiecznika w przekaźnik pompy paliwa (nie może być, jeśli jest miejsce na niego) ?
Jest tego trochę, wszystko trzeba sprawdzać kolejno.
P.S. Skoro tak zmieniasz rozdzielacze to może masz na sprzedaż nastawnik ciśnienia ten zamontowany na rozdzielaczu ? Mam pomysł ! Podjedź do Olsztyna, dasz mi nastawnik a ja ci ustawię K-jeta