Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Problem z odpalaniem, nierowna praca silnika.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Stifler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 27 sty 2014, 22:50

[B4 2.3 NG] Problem z odpalaniem, nierowna praca silnika.

Post autor: Stifler » 31 sty 2014, 11:38

Witam! Posiadam od niedawna audi 80b4 2.3 NG. Problem polega na trudnym odpalaniu tzn raz zalali dosyc normalnie a raz ja trzeba krecic i krecic po czym jak zlapie to ma obroty okolo 100-200 ;/ silnik bardzo nierowno chodzi i nim rzuca. jak sie doda gazu to jakby sie dlawil po czym zlapie obroty i jak sie spusci z gazu to jakby mial zgasnac przy czym tak sie dzieje glownie na zimnym silniku a na cieplym zbyt chetnie tez nie odpala ale obroty trzyma od 800-1200. Bardzo prosze o pomoc bo nie mam zielonego pojecia co z nim nie tak a z tego co wiem nie mozna tej jednoski podpiac pod komputer ;/

[ Komentarz dodany przez: aldi: 2014-01-31, 15:18 ]
Dział "Warsztat czyli zrób to sam" nie służy do tworzenia tematów i zadawaniu pytań tylko pokazywaniu gotowych napraw udokumentowanych fotograficznie! - Przenoszę
Ostatnio zmieniony 31 sty 2014, 15:18 przez Stifler, łącznie zmieniany 1 raz.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 31 sty 2014, 15:31

przebicie na przewodach wysokiego napięcia, świece, kopułka zawilgocona, wypalony palec, jeżeli sprawdzisz te rzeczy to na w miarę równo pracującym silniku sprawdź szczelność dolotu, weź Plak lub stary dezodorant i psikaj na wtryski np. od strony silniczka krokowego, lub też psikaj na gumę łączącą przepustnicę z przepływomierzem.
Staraj sie jak najbardziej punktowo rozpylać by zlokalizować nieszczelność.
Jak autko będzie się zdławiać znaczy że go zalewasz czyli masz nieszczelność, lub obroty ci urosną niewiele, również oznacza nieszczelność, wszystko zależy od skałdu mieszanki <ok>

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 31 sty 2014, 20:12

To wszystko co napisal kolega Dziki, plus czujnik temperatury dwu pinowy.Jak nie pali na cieplym to hall.Sprawdz szczelnosc bo pewnie gdzies Ci ciagnie lewe powietrze.W NG uklad WN musi byc w stanie bdb.Nieszczelnosci nie moze byc zadnej bo silnik nie bedzie wtedy rowno pracowal.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 01 lut 2014, 12:49

od Siebie dodam:

w najgorszym przypadku cewka z modułem :p

Stifler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 27 sty 2014, 22:50

Post autor: Stifler » 02 lut 2014, 13:08

Dzis jak dotykalem przewodow od nagrzewnicy strasznie kopnal mnie prad. Przebicie od cewki?

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 02 lut 2014, 13:15

Na to wygląda. ;-)

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 02 lut 2014, 21:41

bardziej przewód między cewką a kopułką moje 7A też mnie kiedyś czule potraktowało :mrgreen:

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 02 lut 2014, 22:09

Stifler pisze:Dzis jak dotykalem przewodow od nagrzewnicy strasznie kopnal mnie prad. Przebicie od cewki?
Otwórz maskę wieczorową porą (czyli jak jest ciemno :mrgreen: ) odpal auto i poobserwuj co się dzieje. Powinieneś zobaczyć przebicia z kabli jeśli takie występują.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 02 lut 2014, 22:12

No beda iskierki zapitalac ale to bardziej przy glowicy.Jak ruszal przewody od nagrzewnicy tuz przy grodzi to albo cewka albo ten króciutki przewodzik od cewki jak Dziki, pisał.

Awatar użytkownika
serizzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 22 lis 2010, 20:32
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: serizzi » 05 lut 2014, 22:47

1. czy masz lpg ? jeśli tak to na czym jest większy problem ?
2. czy szarpie przy przyśpieszaniu ? ( 40km/h , 4 bieg i gaz do deski - uwaga, może strzelić na gazie) - jeśli szarpie to układ zapłonowy.
3. czy jeśli chodzi to ma moc powyżej 4000 obrotów ?
4. znasz się trochę na elektryce? umiesz coś zmierzyć miernikiem ?
5. skąd jesteś? jak blisko mnie to bym ci wyregulował K-jeta . . .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl