[B4 2.3 NG] Problem z odpalaniem, nierowna praca silnika.
[B4 2.3 NG] Problem z odpalaniem, nierowna praca silnika.
Witam! Posiadam od niedawna audi 80b4 2.3 NG. Problem polega na trudnym odpalaniu tzn raz zalali dosyc normalnie a raz ja trzeba krecic i krecic po czym jak zlapie to ma obroty okolo 100-200 ;/ silnik bardzo nierowno chodzi i nim rzuca. jak sie doda gazu to jakby sie dlawil po czym zlapie obroty i jak sie spusci z gazu to jakby mial zgasnac przy czym tak sie dzieje glownie na zimnym silniku a na cieplym zbyt chetnie tez nie odpala ale obroty trzyma od 800-1200. Bardzo prosze o pomoc bo nie mam zielonego pojecia co z nim nie tak a z tego co wiem nie mozna tej jednoski podpiac pod komputer ;/
[ Komentarz dodany przez: aldi: 2014-01-31, 15:18 ]
Dział "Warsztat czyli zrób to sam" nie służy do tworzenia tematów i zadawaniu pytań tylko pokazywaniu gotowych napraw udokumentowanych fotograficznie! - Przenoszę
[ Komentarz dodany przez: aldi: 2014-01-31, 15:18 ]
Dział "Warsztat czyli zrób to sam" nie służy do tworzenia tematów i zadawaniu pytań tylko pokazywaniu gotowych napraw udokumentowanych fotograficznie! - Przenoszę
Ostatnio zmieniony 31 sty 2014, 15:18 przez Stifler, łącznie zmieniany 1 raz.
przebicie na przewodach wysokiego napięcia, świece, kopułka zawilgocona, wypalony palec, jeżeli sprawdzisz te rzeczy to na w miarę równo pracującym silniku sprawdź szczelność dolotu, weź Plak lub stary dezodorant i psikaj na wtryski np. od strony silniczka krokowego, lub też psikaj na gumę łączącą przepustnicę z przepływomierzem.
Staraj sie jak najbardziej punktowo rozpylać by zlokalizować nieszczelność.
Jak autko będzie się zdławiać znaczy że go zalewasz czyli masz nieszczelność, lub obroty ci urosną niewiele, również oznacza nieszczelność, wszystko zależy od skałdu mieszanki <ok>
Staraj sie jak najbardziej punktowo rozpylać by zlokalizować nieszczelność.
Jak autko będzie się zdławiać znaczy że go zalewasz czyli masz nieszczelność, lub obroty ci urosną niewiele, również oznacza nieszczelność, wszystko zależy od skałdu mieszanki <ok>
1. czy masz lpg ? jeśli tak to na czym jest większy problem ?
2. czy szarpie przy przyśpieszaniu ? ( 40km/h , 4 bieg i gaz do deski - uwaga, może strzelić na gazie) - jeśli szarpie to układ zapłonowy.
3. czy jeśli chodzi to ma moc powyżej 4000 obrotów ?
4. znasz się trochę na elektryce? umiesz coś zmierzyć miernikiem ?
5. skąd jesteś? jak blisko mnie to bym ci wyregulował K-jeta . . .
2. czy szarpie przy przyśpieszaniu ? ( 40km/h , 4 bieg i gaz do deski - uwaga, może strzelić na gazie) - jeśli szarpie to układ zapłonowy.
3. czy jeśli chodzi to ma moc powyżej 4000 obrotów ?
4. znasz się trochę na elektryce? umiesz coś zmierzyć miernikiem ?
5. skąd jesteś? jak blisko mnie to bym ci wyregulował K-jeta . . .