[B3/B4] Rezanie wyciszenia stuków łożysk amorów
Seryjnie nie pukało, kielichy maja prawie 4 mm blachy i nie wierze żeby coś się tam wygniotło od gumy poduszki... Po założeniu ORI stukanie ucichło więc nie mówię czegoś bez pokrycia życiem.... Nakrętki luzują się od twardości zawiasu, taka ich natura i nie tylko w 80 taki objaw występuje bo i w toledo też trzeba dokręcać co jakiś czas tą niesforną nakręteczkę
przepraszam za przekleństwo, obiecuje poprawę! <ok>

przepraszam za przekleństwo, obiecuje poprawę! <ok>
To co te z golfa iv tez pukaja mimo ze maja 2x tyle gumy?
A jezdzilem audi b3 z takimi poduszkami ze lezaly przyklejone do kielicha tak wyklepane ze 0 amortyzacji i nic nie puknelko wiec to nie bardzo wina poduszek.
Mi po zmiane na golfoskie poduszki nie pukalo ale tylko chwile, ale podejzewam ze jak i w wiekszosci pzypadkow nowa swierza miekka guma bardziej tlumi odglosy z amora. Bo poza poduszka i tulejami wahacza nic nie tlumi odglosow pracy amora. Moje zdanie jest wiec takie ze stuka amor a poduszka go jedynie wyglusza.
Przeklepalem juz pare kompletow poduszek i na kazdym stuka wiec to raczej nie wina poduszek.
Lemforder, niebieskie ori, meyle i golf IV na wszystkich stuka wiec to nie one. A nakretki mozna tez inazej zabezpieczyc niz tylko klejem, bo dajac kontre na kontre napewno jest pewniej niz na jakis klej, a zaloze sie ze nawe jakbym zaspawal to by cos pukalo wiec "cut the bullshit"
A jezdzilem audi b3 z takimi poduszkami ze lezaly przyklejone do kielicha tak wyklepane ze 0 amortyzacji i nic nie puknelko wiec to nie bardzo wina poduszek.
Mi po zmiane na golfoskie poduszki nie pukalo ale tylko chwile, ale podejzewam ze jak i w wiekszosci pzypadkow nowa swierza miekka guma bardziej tlumi odglosy z amora. Bo poza poduszka i tulejami wahacza nic nie tlumi odglosow pracy amora. Moje zdanie jest wiec takie ze stuka amor a poduszka go jedynie wyglusza.
Przeklepalem juz pare kompletow poduszek i na kazdym stuka wiec to raczej nie wina poduszek.
Lemforder, niebieskie ori, meyle i golf IV na wszystkich stuka wiec to nie one. A nakretki mozna tez inazej zabezpieczyc niz tylko klejem, bo dajac kontre na kontre napewno jest pewniej niz na jakis klej, a zaloze sie ze nawe jakbym zaspawal to by cos pukalo wiec "cut the bullshit"
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8423
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Moim zdanie tam nie ma prawa się odkręcać samo, aż sam wczoraj u ciebie sprawdzałem bo dokręcałem ręcznie bez kleju bo nie miałem klucza specjalnego. I nic nie znalazłem nakrętka siedziała mocno przykręcona. Tam jest ta nakrętka tulejowa na to idzie kielich i przykręcone nakrętką samo-kontrą to nie ma prawa puścić.
niby nie ma,a u mnie i przy nowych z aso tez sie luzowały, siedzą na najmocniejszym kleju i spokój tak więc coś w tym jest ze się luzująJarewa pisze:Moim zdanie tam nie ma prawa się odkręcać samo, aż sam wczoraj u ciebie sprawdzałem bo dokręcałem ręcznie bez kleju bo nie miałem klucza specjalnego. I nic nie znalazłem nakrętka siedziała mocno przykręcona. Tam jest ta nakrętka tulejowa na to idzie kielich i przykręcone nakrętką samo-kontrą to nie ma prawa puścić.
Mowie wam, skreccie porządnie i zróbcie zabezpieczenie taka srubeczka wkrecona w laga w szczelinę nakrętki, efekt gwarantowany! Jeśli jeszcze puka to sprawdźcie nakrętki wkładów McPhersona, czasem mogą sie luzowac albo polecam też sprawdzenie średnicy stabilizatora w miejscu gum, jeśli jest wytarty to też lubi pukać
powodzenia!

Ile wazy silnik vr6 w golfie III a ile 2.0 ABT w audi? A ile wazy audi b3 z silnikiem 1.6 lub b2? Bo z tego co wiem maja takie same poduszki. Wiec prosze nie pierdzielic, jak co to liczy sie nacisk na przednia os a nie cala masa bo wzystkie b4 maja pelnowymiarowe kolo zapasowe a golfy dojazdowke i takie dewagacje nie maja sensu.