[90 b3 2.3 NG] Gaśnie na LPG po ROZGRZANIU
[90 b3 2.3 NG] Gaśnie na LPG po ROZGRZANIU
Witam mam taki problem. Otóż samochód gaśnie mi po rozgrzaniu na LPG na PB chodzi równo i nie gaśnie. Po jakieś 20-30 min jeździe na lpg dojeźdzam do skrzyżowania wrzucam na luzzzsss i samochodu nie ma gaśnie na LPGL:( porażka. Dodam ze PAROWNIK NOWY dzisiaj zakładany a i na starym parowniku bylo to samo:( jestem załamany. Nie wiem juz gdzie ręce włożyć.
Jedynie co przychodzi mi na myśl to jeszcze pod filtrem powietrza jest jakaś klapka od ciepłego powietrza i podobno dlatego tak się dzieje, gdy samochód się rozgrzeje to się załącza i ciągnie GORĄCE powietrze z silnika a konkretnie z tłumika. JEST TO MOŻLIWE??!!
Jedynie co przychodzi mi na myśl to jeszcze pod filtrem powietrza jest jakaś klapka od ciepłego powietrza i podobno dlatego tak się dzieje, gdy samochód się rozgrzeje to się załącza i ciągnie GORĄCE powietrze z silnika a konkretnie z tłumika. JEST TO MOŻLIWE??!!
z tego co się orientuje ta klapka się otwiera jak się silnik nagrzeje, i będzie podawała dużo ciepła w dolot, a na zimnym silniku jest zamknięta żeby w dolot szlo trochę ciepłego. Przynajmniej z moich obserwacji tak wynika. Jak źle mowie proszę poprawić.
I skoro na PB chodzi normalnie to szukać winy ze strony gazu, oraz sprawdzić szczelności całego układu dolotowego mimo dobrej pracy silnika na PB. Gaz 1 czy 2 generacja? Jak 2ga do sprawdzenia sonda lambda i czy nie zacina się "regulator średnicy otworu wew." węża doprowadzającego gaz go miksera. Jak 1 przede wszystkim sprawdzić poprawność zamontowania każdego elementu LPG oraz regulacja u gazownika, w obu przypadkach.
I skoro na PB chodzi normalnie to szukać winy ze strony gazu, oraz sprawdzić szczelności całego układu dolotowego mimo dobrej pracy silnika na PB. Gaz 1 czy 2 generacja? Jak 2ga do sprawdzenia sonda lambda i czy nie zacina się "regulator średnicy otworu wew." węża doprowadzającego gaz go miksera. Jak 1 przede wszystkim sprawdzić poprawność zamontowania każdego elementu LPG oraz regulacja u gazownika, w obu przypadkach.
1 generacja LOVATO. Czytałem ze takie jaja dzieją się przy ostrych zakrętach z dużą prędkością jak się w nie wchodzi. nie wiem nie próbowałem a jak wygląda sprawa z bypass-em w prawniku o ile trzeba go wykręcić? bo mam zakęconego
[ Dodano: 2013-07-28, 22:53 ]
https://audi80.pl/b3-18-ru-55kw-lpg- ... ?view=next
tutaj w temacie jest idealnie mój problem ale widzę ze też brak rozwiązania. nie wiem co może być ze (on)(ona) gaśnie...
[ Dodano: 2013-07-28, 22:53 ]
https://audi80.pl/b3-18-ru-55kw-lpg- ... ?view=next
tutaj w temacie jest idealnie mój problem ale widzę ze też brak rozwiązania. nie wiem co może być ze (on)(ona) gaśnie...
Też mam podobny problem. Jak gaśnie tylko na LPG przy dojeździe do skrzyżowania to doradzają przytkać lekko dolot powietrza. Mi to jednak nie pomoże, jak jest rozgrzany to nawet na postoju gdy wciskam sprzęgło potrafi gasnąć, no i gaśnie też na PB. Sprawdziłem czujnik temperatury, wymieniłem regulator biegu jałowego i dalej to samo. U mnie winny jest chyba czujnik położenia przepustnicy.
A u ciebie to chyba kwestia regulacji LPG.
A u ciebie to chyba kwestia regulacji LPG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
dawid91, u mnie przy ng jak reguluje parownik i ustawie śrubę na zbyt bogatej mieszance i przekręcę jeszcze o jeden pełny obrót auto niemal gaśnie. Również gdy dokręcam na zbyt ubogą i skręcę obrót więcej już gaśnie. Co najlepsze gdy mam ustawione jak powinno być z tolerancją na zbyt bogata mieszankę auto zanim się nie dogrzeje (do 90stopni) skaczą obroty 400-500obr/min. gdy załapie temp raz było spoko raz spadało strasznie, a dolot szczelny 100%. przekręcenie śruby na parowniku dawki biegu jałowego o pół obrotu u mnie od razu poprawiło prace silnika. praktycznie od samego początku trzyma ok 1000obr/min. Więc może jednak coś z tą regulacją? Ogarnięty gazownik powinien to spokojnie zdiagnozować gdyż to 1najprostsza mechaniczna generacja.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Witam.
Ja mam taki problem na PB. Na gazie jest ok, ale tego nie moge powiedziec o pb. Aby tylko zlapal temp. Puszczam noge z gazu, obroty spadaja do 0 auto gasnie. Przelacze na gaz jest ok. Na biegu jalowym to samo. Silnik robi sie ciely, obroty zaczynaja falowac az zgasnie. Krokowy ok. Od razu dodam.
Ja mam taki problem na PB. Na gazie jest ok, ale tego nie moge powiedziec o pb. Aby tylko zlapal temp. Puszczam noge z gazu, obroty spadaja do 0 auto gasnie. Przelacze na gaz jest ok. Na biegu jalowym to samo. Silnik robi sie ciely, obroty zaczynaja falowac az zgasnie. Krokowy ok. Od razu dodam.