Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 b3 2.3 NG] Gaśnie na LPG po ROZGRZANIU

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

[90 b3 2.3 NG] Gaśnie na LPG po ROZGRZANIU

Post autor: adamix98 » 28 lip 2013, 21:55

Witam mam taki problem. Otóż samochód gaśnie mi po rozgrzaniu na LPG na PB chodzi równo i nie gaśnie. Po jakieś 20-30 min jeździe na lpg dojeźdzam do skrzyżowania wrzucam na luzzzsss i samochodu nie ma gaśnie na LPGL:( porażka. Dodam ze PAROWNIK NOWY dzisiaj zakładany a i na starym parowniku bylo to samo:( jestem załamany. Nie wiem juz gdzie ręce włożyć.

Jedynie co przychodzi mi na myśl to jeszcze pod filtrem powietrza jest jakaś klapka od ciepłego powietrza i podobno dlatego tak się dzieje, gdy samochód się rozgrzeje to się załącza i ciągnie GORĄCE powietrze z silnika a konkretnie z tłumika. JEST TO MOŻLIWE??!!

spnsr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 10 wrz 2009, 13:38
Lokalizacja: Tychy

Post autor: spnsr » 28 lip 2013, 22:20

z tego co się orientuje ta klapka się otwiera jak się silnik nagrzeje, i będzie podawała dużo ciepła w dolot, a na zimnym silniku jest zamknięta żeby w dolot szlo trochę ciepłego. Przynajmniej z moich obserwacji tak wynika. Jak źle mowie proszę poprawić.
I skoro na PB chodzi normalnie to szukać winy ze strony gazu, oraz sprawdzić szczelności całego układu dolotowego mimo dobrej pracy silnika na PB. Gaz 1 czy 2 generacja? Jak 2ga do sprawdzenia sonda lambda i czy nie zacina się "regulator średnicy otworu wew." węża doprowadzającego gaz go miksera. Jak 1 przede wszystkim sprawdzić poprawność zamontowania każdego elementu LPG oraz regulacja u gazownika, w obu przypadkach.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 28 lip 2013, 22:50

1 generacja LOVATO. Czytałem ze takie jaja dzieją się przy ostrych zakrętach z dużą prędkością jak się w nie wchodzi. nie wiem nie próbowałem :D a jak wygląda sprawa z bypass-em w prawniku o ile trzeba go wykręcić? bo mam zakęconego

[ Dodano: 2013-07-28, 22:53 ]
https://audi80.pl/b3-18-ru-55kw-lpg- ... ?view=next


tutaj w temacie jest idealnie mój problem ale widzę ze też brak rozwiązania. nie wiem co może być ze (on)(ona) gaśnie...

Awatar użytkownika
dawid91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 11 lis 2011, 12:11

Post autor: dawid91 » 06 sie 2013, 11:36

Też mam podobny problem. Jak gaśnie tylko na LPG przy dojeździe do skrzyżowania to doradzają przytkać lekko dolot powietrza. Mi to jednak nie pomoże, jak jest rozgrzany to nawet na postoju gdy wciskam sprzęgło potrafi gasnąć, no i gaśnie też na PB. Sprawdziłem czujnik temperatury, wymieniłem regulator biegu jałowego i dalej to samo. U mnie winny jest chyba czujnik położenia przepustnicy.
A u ciebie to chyba kwestia regulacji LPG.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 sie 2013, 22:06

dawid91 pisze:doradzają przytkać lekko dolot powietrza.
Przy gazie z kompensacją to nie pomoże a taki jest montowany zazwyczaj przy mechanicznym wtrysku.
Trzeba by było przysłaniać mikser.

Ale jak gaśnie także na benzynie to raczej nie wina gazu.

spnsr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 10 wrz 2009, 13:38
Lokalizacja: Tychy

Post autor: spnsr » 06 sie 2013, 22:55

dawid91, u mnie przy ng jak reguluje parownik i ustawie śrubę na zbyt bogatej mieszance i przekręcę jeszcze o jeden pełny obrót auto niemal gaśnie. Również gdy dokręcam na zbyt ubogą i skręcę obrót więcej już gaśnie. Co najlepsze gdy mam ustawione jak powinno być z tolerancją na zbyt bogata mieszankę auto zanim się nie dogrzeje (do 90stopni) skaczą obroty 400-500obr/min. gdy załapie temp raz było spoko raz spadało strasznie, a dolot szczelny 100%. przekręcenie śruby na parowniku dawki biegu jałowego o pół obrotu u mnie od razu poprawiło prace silnika. praktycznie od samego początku trzyma ok 1000obr/min. Więc może jednak coś z tą regulacją? Ogarnięty gazownik powinien to spokojnie zdiagnozować gdyż to 1najprostsza mechaniczna generacja.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 07 sie 2013, 11:10

spnsr pisze:Ogarnięty gazownik powinien to spokojnie zdiagnozować gdyż to 1najprostsza mechaniczna generacja.
Najprostsza ale przy mechanicznym wtrysku nie jest tak prosto więc gazownik musi być bardzo ogarnięty.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 28 sty 2014, 20:52

Witam.
Ja mam taki problem na PB. Na gazie jest ok, ale tego nie moge powiedziec o pb. Aby tylko zlapal temp. Puszczam noge z gazu, obroty spadaja do 0 auto gasnie. Przelacze na gaz jest ok. Na biegu jalowym to samo. Silnik robi sie ciely, obroty zaczynaja falowac az zgasnie. Krokowy ok. Od razu dodam.

spnsr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 10 wrz 2009, 13:38
Lokalizacja: Tychy

Post autor: spnsr » 29 sty 2014, 12:27

no a szczelność układu dolotowego? strzał gazu był jakiś, który mógł uszkodzić talerzyk?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 29 sty 2014, 19:16

Strzał był, ale poskładałem wszystko. Talerzyk prosty. Na zimnym nie gaśnie. Szczelność jak należy. Sprawdzałem wszystko i sam wszystko uszczelniałem a potem miałem robioną uszczelkę pod głowicą, i też wszystko pouszczelniali jak należy.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 02 lut 2014, 19:52

jaki wpływ ma sterownik od LPG na prace silnika? Mowie o Audi 2,3 NG

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 03 lut 2014, 09:47

Który czujnik opowiada za obroty silnika na zimnym i ciepłym silniku? Czarny 2 pinowy? Bo raz audi lata normalni na zimny i na ciepłym a raz brak niskich obrotów. Kwestia jak u się chce. A jak mu się chce, to ma wysokie obroty a jak nie chce, to b.niskie.

spnsr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 10 wrz 2009, 13:38
Lokalizacja: Tychy

Post autor: spnsr » 03 lut 2014, 16:05

Jeśli chodzi o czujnik to tak 2 pinowy. Ale jak faluje na ciepłym sprawdź krokowy i szczelność

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 04 lut 2014, 09:05

W połowie tyg odebrałem auto od mechanika. Krokowy rozruszali i świece mi wymieniali, bo już był ich kres i dalej tak samo jak było. Dlatego pytam o czujnik...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl