Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[cabrio] Swap na v6 2.7 biturbo Audi 80 230km-300km

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
H4lski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 sie 2012, 02:57
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: H4lski » 16 sty 2014, 00:54

służewiu :) kłobucka

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 16 sty 2014, 00:55

Kolo wieznia?

Awatar użytkownika
H4lski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 sie 2012, 02:57
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: H4lski » 16 sty 2014, 01:16

Dokłanie :)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 16 sty 2014, 09:13

Mam dla ciebie propozycje. Jest na forum już coupe z 2.7 pogadaj z włąścicielem czy nie wyspawał by ci kolektorów na wzór swoich. Bedziesz miał szybciej i prościej.
I odpuść sobie zmiane przekładni bo to naprawde nie jest proste i wymaga cięcia grodzi, a juz wiesz że przy ori kolektorach musisz klepac bądź wycinać kawałek podłużnicy.
Takie moje zdanie.

Odpuść sobie Q szkoda ciąć Caba. Bez problemu z tą mocą da się jeżdzić ośka :-D

Awatar użytkownika
H4lski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 sie 2012, 02:57
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: H4lski » 16 sty 2014, 22:37

chmiel25 pisze:Mam dla ciebie propozycje...
Heh, tak wiem o tym coupe. Ciągle piszę z kolegą, na początku pisalismy PW ale już klepiemy na Facebooku.

Z tymi kolektorami macie racje, macie nawet duzo racji. Coś wymyślę, turbinki do góry albo do dołu. Jak przymierzę to będę już wiedział. :)

Co do quattro, wychodzę z tego samego założenia. Ten kto nie jeździł autem z taka mocą na ośce, mówi że to za dużo.. A po co strzelać ze sprzęgła. Tym będzie się normalnie jeździło, on ma być dynamiczny :D

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 16 sty 2014, 22:41

H4lski, dynamika dynamiką ale napewno pare razy zobaczysz dymek z laczka na II i III biegu :) ale mniejsza o to.Ja wlasnie takze bede chcial z turbo poleciec na gore tylko na innych suszarkach :)

Awatar użytkownika
H4lski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 sie 2012, 02:57
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: H4lski » 17 sty 2014, 00:25

Otwarcie mówie że wyścigówki nie buduję, chcę tylko dynamike poprawić. To przez to 2.3 NG w ciul pali a jechać nie ma czym.. :P

A mam pytanko, jak w 80 V6 jest zalozony akumulator z przodu? Bo ja mam z tylu i bede musial to wycharatać :)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 17 sty 2014, 00:30

W V-ce bateria jest z przodu po stronie kierowcy miedzy lampa a zbiorniczkiem wyrownawczym tak mniej wiecej.Co do turbo moj set to odlegly plan bo na ta chwile wystarczy mi to co jest.No NG bywa paliwożerne niestety.Nie ma sie co spodziewac ma tylko 133/136KM a swoje wazy.

Awatar użytkownika
H4lski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 sie 2012, 02:57
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: H4lski » 17 sty 2014, 08:21

Gdzie jest bateria, to ja wiem. Bardziej interesuje mnie, jak tam zamocowana jest? :) Stelaż czy coś, jak wygląda. :)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 17 sty 2014, 09:12

Jest podstawa przykrecona do podłużnicy. Z każdej V6 założysz bez problemu.

Awatar użytkownika
H4lski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 sie 2012, 02:57
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: H4lski » 17 sty 2014, 14:29

Super. :)

[ Dodano: 2014-01-18, 00:16 ]
Silnik wytargany, Papa 2.3 NG. :) Szuka potencjalnego nabywcy. :)

Super informacja w skrzyni jest miejsce na czujnik położenia wału! Jahoooo. :)

Dodatkowo pasuje frez od sprzęgła 2.7 biturbo z frezem od skrzyni 2.3 NG Jahooo. :)

I tam kilka fotek z dłubaninki :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2014-01-19, 02:48 ]
Dodatkowo znalazłem coś takiego w sieci o pociętych podłużnicach. Z tym że silnik pochodzi od rs4 Ma największe turbiny. A jak widać na załączonym obrazku tylko turbiny się nie mieszczą. http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=51685

kamiloss2

Post autor: kamiloss2 » 02 lut 2014, 21:11

Znam metodę bez cięcia budy, turbo burbo wylatuje a zamiast nich ląduje pożądny kompresor <ok>

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 03 lut 2014, 09:27

też kiedyś o swapie z 2,7 bit ale u mnie raczej skończy się na 1,8T... podoba mi się twój projekt, tym bardziej ze jest to cabrio.
Powodzenia w projekcie <piwo>

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 03 lut 2014, 09:30

kamiloss2, kompresor to nie to samo co BiTurbo.Swoja droga coraz to więcej swapów na 2.7BiT.B2-ki,Coupety,Cabrio,Golfy :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 07 lut 2014, 12:42

Zawsze można też zrobić single turbo i też będzie dobrze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl