Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9td AZZ] zimny pali na 3 gary

ODPOWIEDZ
pinex85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 lis 2007, 17:50
Lokalizacja: Alwernia

[B4 1.9td AZZ] zimny pali na 3 gary

Post autor: pinex85 » 27 lis 2007, 22:02

mam problem tego typu że autko rano pali tak jak by na 3 gary po paru sekundach jest ok. myślałem że któraś ze świec jest spalona ale okazało się że nie. może któryś przewód mi się zapowietrza?

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 27 lis 2007, 22:08

po czym poznajesz że pali na 3 gary? Może masz źle ustawiony kąt wtrysku i zimny trochę nie domaga zaraz po rozruchu?

pinex85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 lis 2007, 17:50
Lokalizacja: Alwernia

Post autor: pinex85 » 27 lis 2007, 22:16

cobra pisze:po czym poznajesz że pali na 3 gary? Może masz źle ustawiony kąt wtrysku i zimny trochę nie domaga zaraz po rozruchu?
tak mi się wydaje bo strasznie szarpie silnikiem nie jestem pewien na 100%. a kąt wtrysku raczej mam źle ustawiony bo poprzedni właściciel auta robił sam remonty i nigdy tego nie ustawiał

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 lis 2007, 22:52

sprawdź jeszcze świece.ja ostatnio wymieniałem i jak paliłem na starych po nocnym staniu na zewnatrz to po odpaleniu tez strasznie trzęsło budą a po chwili wszytko równo chodziło.wymieniłem swiece i jak ręką odjął...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 lis 2007, 08:50

No to jak poprzedni własciciel robił sam remoncik i nic nie ustawiał to napewno bedzie zły kont, no chyba ze był taki kozak ze na słuch ustawił bo są tacy ludzie :-)

manq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 03 lut 2007, 10:43
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: manq » 28 lis 2007, 11:37

a czy przy ranny odpalaniu używasz takiej wajchy po prawej stronie od kierownicy tj. przyspieszacz kąta wtrysku. Ja jak nie wyciągnę tej wajchy na zimnym silniku też mi telepie jakiś czas zanim załapie. Szczególnie teraz jak juz na polu mróz. spróbuj wraz z przekręceniem zapłonu wyciągnąć tą dźwigienkę na jakąś minutkę. powinno pomóc.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 28 lis 2007, 12:07

No powinno właśnie w zimie się tego używa.W golfie tak miałem <ok>

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 28 lis 2007, 19:44

wajcha nieznacznie zwiększa obroty, dlatego nie telepie budą...

ja np kąt mam ustawiony idealnie, rozrząd wymieniany 5tys km.temu, nowe koło pasowe itp... i lepiej mi się odpala na delikatnie wcisnietym pedale gazu niż na przyspieszaczu <ok> <mikolaj>

pinex85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 lis 2007, 17:50
Lokalizacja: Alwernia

Post autor: pinex85 » 28 lis 2007, 20:21

hudy pisze:sprawdź jeszcze świece

świece mam nowe bo wszystkie wymieniłem i niepotrzebnie się na koszty naciągłem.
manq pisze:a czy przy ranny odpalaniu używasz takiej wajchy po prawej stronie od kierownicy tj. przyspieszacz kąta wtrysku.
nie używałem tego nigdy bo nie potrzebowałem i chyba to się przydaje na dużych mrozach a nie w temp ok zera. teraz powinien palić bez problemów :-/

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 28 lis 2007, 20:45

kąt to jedno , sprawdź czy masz prąd na świecach , może zapowietrzanie się układu u mnie tak było bo pompa łapała , a przyśpieszacza używa się jednym lepiej a innym gorzej zależy ja osobiście nigdy nie używałem nawet przy -25 palił od strzału VW polo 1.3D i obecny CY (w poprzedniej budzie) ale innym np. tylko z przyspieszaczem dobrze palił

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga