[1.8S B3] Problem z odpaleniem / brak iskry
[1.8S B3] Problem z odpaleniem / brak iskry
Witam
Nie mogę znaleźć więc piszę tutaj
Moja Audzi nie chce odpalić, problem polega na tym że jest brak iskry. Zaznaczam ze kopułka, palec, świece, kabel wymienione Cewka działa prawidłowo Zmieniłem aparat zapłonowy i ... odpalił ale na 3 minuty tak jak było przed naprawą. Jestem zielony i nie wiem co robic dalej Mój mechanik nie wie juz sam co dalej robić a chciałbym to jakoś przyspieszyć.
Pozdrawiam
Nie mogę znaleźć więc piszę tutaj
Moja Audzi nie chce odpalić, problem polega na tym że jest brak iskry. Zaznaczam ze kopułka, palec, świece, kabel wymienione Cewka działa prawidłowo Zmieniłem aparat zapłonowy i ... odpalił ale na 3 minuty tak jak było przed naprawą. Jestem zielony i nie wiem co robic dalej Mój mechanik nie wie juz sam co dalej robić a chciałbym to jakoś przyspieszyć.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 04 lut 2014, 17:46 przez sasquach, łącznie zmieniany 1 raz.
Cześć Skoro odpalił to na pewno wina jest aparatu więc wnioskuję że miałeś po prostu pecha i drugi też padł.Mnie po wymianie (ze szrotu) świeższy na szczęście tego nie zrobił.Ale za jego dobrą pracę odpowiada między innymi okresowe popryskanie np WD 40 wałka rozdzielacza z filcem smarnym żeby moduł regulacji zapłonu się nie zapiekł.W Twoim przypadku padł,spalił się generator Halla znajdujący się w aparacie hmm tak myślę.Więc coś go musi kończyć jakieś dużo wyższe napięcie albo faktycznie pechowy kolejny aparat.Sprawdziłbym regulator napięcia w alternatorze lub go nawet wymienił zanim założysz świeży aparat.Raz jeszcze sprawdził bym cewkę napięcia. Co do aparatu to albo szrot albo spróbować wymienić czujnik https://audi80.pl/20-abk-94rdemontaz ... vt5786.htm Pozdrawiam
Więc zostaje jeszcze sprawdzenie przyrządu sterującego TSZ i tu masz temat https://audi80.pl/b3-1987-18-ru-modu ... t12282.htm hmm albo jego podmiana po prostu. Z książki: