Ja bym zaczął tak:
1. sprawdzić czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest cały czas prąd na zacisku 15 cewki zapłonowej ( kontrolką 12v ) - jeśli znika to stacyjka/przewody.
2. sprawdzić czy jest sygnał sterowania cewki ( impuls masy na zacisku 1 , najlepiej testerem z diodą LED na 12v ) - jeśli nie to Hall, moduł zapłonowy,przewody.
3. sprawdzić czy jest zasilanie na czujniku Halla w aparacie zapłonowym ( 3 pinowa kostka, skrajne piny - 12v) - jeśli nie moduł/przewody moduł-hall.
4. sprawdzić zasilanie i masę modułu sterującego zapłonem, ten lewy przedni słupek ( z tego co pamiętam, czarny przew +12v , brązowy masa - jeśli ok, to spr. przewody między modułem - Hallem, modułem - cewką )
4. sprawdzić sygnał wyjściowy z czujnika Halla ( środkowy pin, kontrolka LED lub najlepiej oscyloskop ) ewentualnie podawać +12v na środkowy pin krótko ( przez kontrolkę 12v) i sprawdzić czy będzie iskrzyć.
W tym układzie te 2 rzeczy: moduł i czujnik Halla potrafią być dość wredne i psuć się na raty, bez reguły, czasem na ciepłym czasem na zimnym silniku, czasem rozgrzeje się gubi iskrę a czasem ostygnie, to elektronika - tak ma czasami. Najczęściej przyczyny są banalne, jak już się znajdzie.
Diagnostyka to podstawa, naprawić potem umie każdy
Mama nadzieję że sprawdzone podstawy czyli kopułka i palec są OK :mrgreen: