Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8] Problem z LPG

Wszystko co związane z LPG
Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 05 lut 2014, 00:26

To jest takie drutowe myślenie :/ nie chce nikogo urazać ale to już nawet nie jest śmieszne a niebezpieczne :-( dziś miałem w warsztacie właśnie taki problem że kolesiowi zamarzł reduktor i chciał go ogrzać farelką. Wynik ?? Zapaliło się pod maską i spalił całą instalację elektryczną wokół... I samochodową i gazową. Przy tym wężyki podciśnienia i vacum serwa. Nie możesz go odpalić i nie chodzi na zimnym bo membrany sztywne i zalewasz silnik ciekłym gazem. Obyś nie musiał w pośpiechu szukać gaśnicy w bagażniku jak ja ;)

Emiliano111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:45

Post autor: Emiliano111 » 05 lut 2014, 06:18

bez przesady z tym podpalem . czytalem ze od ognia moze sie zapalic ale od naagrzewnicy ktora daje cieple powietrze tylko ? odpalam na pb ale nawet po 2-4 km wskazowka temp sie nie rusza . tak czy inaczej dzieki za pomoc . zmienie termostat w piatek i dam znac czy bedzie lepiej

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 05 lut 2014, 22:25

Wiesz przesady w tym nie ma :P ja już ostro przeginam z gazem ale to co zobaczyłem mnie zszokowało;) Układ wodny jeśli będzie sprawny to powinno być lepiej... A i tak radzę zająć się membranami jeśli samochód odpalany z gazu na zimnym to co ok 3-4 lata...

Bris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 03 lip 2013, 18:46
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Bris » 10 lut 2014, 16:40

Witam Panowie.

Podepnę się pod ten temat, wydaje mi się odpowiedni.
Mianowicie mam instalację gazową I generacji, przy silniku ABT w B4.

Mój problem polega na tym iż na zimnym silniku nie trzyma obrotów.
Na benzynie jak pochodzi chwilę (może minute) jest wszystko ok. Za to na gazie gaśnie od razu. Jak już wskazówka temperatury się ruszy trochę, to nie gaśnie ale trzyma równe 500 obrotów i trzęsie budą jak cholera.
Sytuacja z dzisiejszego ranka. Odpaliłem go na benzynie i trochę za mocno przycisnąłem gaz, więc się przełączył na gaz. A że nie chciałem żeby na zimnym chodził na gazie i mi nie zgasł bo ciężko było z miejsca wyjechać i tak. Przełączyłem go na benzynę to mi zgasł. Potem trochę długo musiałem go kręcić (na benzynie) żeby zapalił. Jak już załapał to chodził jak traktor. Przegazowałem go do 4000obr. i działał normalnie. W czasie jazdy jak wskazówka temperatury drgnęła to przełączyłem na gaz i 500obr na luzie.
Trasa Sosnowiec - Częstochowa przy 3000 obrotów cały czas i co zatrzymywałem się na światłach to spadał do 500 obrotów.

Jakieś pomysły co to może być ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 lut 2014, 17:28

Ile ma reduktor nalatane? Kiedy była ostatnia regulacji i wymiana filtra gazu?
Bris pisze:Przełączyłem go na benzynę to mi zgasł. Potem trochę długo musiałem go kręcić (na benzynie) żeby zapalił.
Bo jak pochodził zimny na gazie to zamroziło elektrozawór odcinający na reduktorze i jak przełączyłeś na benzynę to dostawał jednocześnie gaz i benzynę. A później musiałeś długo kręcić aby przepompować zbyt dużą ilość paliwa. Bo pewnie po zgaśnięciu reduktor zawalił ci cały układ.

Problem z obrotami to może być zasyfiony reduktor z twardymi membranami, zła regulacja albo cięgnie gdzieś lewe powietrze (sprawdź tzw. podstawę gaźnika).

Bris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 03 lip 2013, 18:46
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Bris » 10 lut 2014, 20:53

Reduktor odziedziczyłem po poprzednim właścicielu, więc szczerze to nie wiem. Kupiłem ją w tamte wakacje więc ma najmniej pół roku. ;)
Co do filtrów to tak samo. Można to jakoś samemu sprawdzić ? Jak te filtry wyglądają i gdzie się mniej więcej znajdują ?
Regulacja była ale potem było majstrowane coś przy tym więc to może być to.
Lewe powietrze chyba odpada bo przecież na benzynie też by coś się działo a utrzymuje ładnie obroty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl