Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Paląca kontrolka oleju przy przyciśnięciu mocno

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 05 lut 2014, 23:54

Ja miałem ABT z 92r i w oryginale chłodnicy oleju nie było... A co do pytania. Manometr i sprawdzić ciśnienie. U mnie przez nie uwagę zatarłem silnik :/

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 06 lut 2014, 07:09

To ze u Ciebie jest PM i ma chłodniczkę to nie znaczy ze miały ją wszystkie, 1,6TD to SB najmocniejszy diesel w B3, DZ ma 112 - 115ma 3A. Uwierz mi ze widziałem mnóstwo tych silników 1,8 czy to na gaźniku czy wielopunktcie i może ze 3 miały chłodniczki i to raczej dostawiane. Miałem RP w golfie i też nie było chłodniczki, poprzeglądaj zdjecia na allegro i znajdź mi jakieś 1,8 z chłodniczką.

Prosze moje PM - gdzie tu masz chłodniczkę? :

Obrazek

michal84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 20 kwie 2011, 19:45
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: michal84 » 06 lut 2014, 07:47

w moim abt równieź nie wystepuje, poprzednio mialem pm tez nie bylo

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 06 lut 2014, 16:15

nie każdy 1,6 td to SB ( SB były w golfach jako gtd większości, mają pompę z grzybem i turbo garett t3 lub k24 które spokojnie dmuchną 1,5 bara i więcej jak są dobre ) zwykły muł 1,9D ją posiada, a że ich nie ma to może z prostej przyczyny pękania co skutkuje wodą w oleju jak i odwrotnie bądź lat produkcji. Bo wątpię by ktoś dokładał je sobie samemu, co do ilości aut to sporo na złom wysłałem z grupy VAG i wiele widziałem.

[ Dodano: 2014-02-06, 16:20 ]
poza tym gdzie PM ma gruchę na aparacie jak to jednopunkt może to gaźnik a słupek jest PM takie kombinacje już widziałem

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 06 lut 2014, 17:02

dzikx pisze:poza tym gdzie PM ma gruchę na aparacie jak to jednopunkt może to gaźnik a słupek jest PM takie kombinacje już widziałem
Dobra kończe temat bo wiekszych głupot nie czytałem, łącznie z DZ miały aparat podcisnieniowy z przyspieszeniem zapłonu, za duzo tych aut na złom wysłałeś i Ci sie myli już. Każde 1.6TD w audi miało oznaczenie SB i był najmocniejszym dieslem w B3, montowali go takze do 90ki. Odpowiedz sobie tylko sam jak jest rozwiązane sterowanie wyprzedzenia zapłonu w gaźniku, monowtrysku i np. KE-Jetronicu.

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 06 lut 2014, 17:17

co do 1,6td mówiłem ogólnie o grupie VAG, z aparatem to DZ ( jest w pełni mechaniczny wtrysk ) tak miał podciśnienie ale PM nie ( toć to wtrysk jednopunktowy ma komputer już ) i te co u m nie leżą mają aparat bez, co do chłodniczki to może że ktoś sobie dołożył kłótnia nie ma sensu ale tu zdjęcie np. ADA ( 1,6 ) PM stary z jakiegoś złoma i tu powiedzenie prawda jest jak dupa każdy ma swoją :mrgreen:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Nie chcę dochodzić że mam rację ( może nie mam albo raczej ) ale mogę powiedzieć że te auta mają swoje lata i nie wiemy co kto w nich modził

[ Dodano: 2014-02-06, 17:20 ]
no a ogólnie chodziło o to że chłodniczka to nie przywilej ABK pozdrawiam :mrgreen:

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 06 lut 2014, 17:34

dzikx pisze:tak miał podciśnienie ale PM nie ( toć to wtrysk jednopunktowy ma komputer już )
To podpowiem Ci tylko ze pierwsze PM były na mono-jetronicu a poźniejsze miały mono-motronic główna róznica była własnie w przyspieszeniu zapłonu gdzie ja majac jetronica z 88 mam podciśnieniowe z gruszką a ktoś mając motronica z 91 ma już sterowane elektrycznie. A co do chłodniczki to powiem Ci jeszcze tyle że ojciec ma JN którego kupił jako drugi właściciel w kraju, miał jeszcze plombę na łaczeniu silnika ze skrzynią i nie ma chłodniczki, miał DZ sprowadzonego z włoch z klimatroniciem i innymi cudami nie miał chłodniczki, ja i kolega mamy PM nie mamy chłodniczki i nie licze już znajomych co mają golfy i passaty przeważnie własnie RP (PM z audi) i też chłodniczki nie mają.

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 06 lut 2014, 23:05

człowiek się uczy cale życie a umiera głupcem . Mój PM jest na jednopunktcie o drugiej opcji nie słyszałem do tego ma chłodniczke. Skąd nie wiem, nie wszystkie mają widocznie założone. DZ który miałem też ja miał pewny jestem bo dałem koledze do golfa3 1.9d i powiedział że dziurawa dałem mu. A dobra była. Jak by nie było coś co ma minimum 20 lat nie wiadomo co miało robione. Koniec tematu bo odbiegamy od tematu. Więcej może na pw

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl