[1Z] Przekładka bosch pierburg a pedał gazu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Potencjometr czy to pierburg czy stary bosch ,działa tak samo i nic nie trzeba wymieniać .Żle podłaczyłeś i dlatego nie działa jak należy .Jak wymieniałeś całą wiązkę ,to Ci raczej nie pomogę ,bo ja tak nigdy nie robiłem ,jak przeszczepiałeś wtykę od kompa ,to napisz na PW jak podłaczyłeś , w sensie numer pinu wtyczki bosch, do któego numeru pinu wtyki pierburg , to Ci powiem co zrobiłeś żle 8-)
mieliście racje, już działa tylko jest nastepny problem
ucina mi dawke paliwa i co zapewne jest przyczyna slabe jest cisnienie doładowania zbiera sie jak 75 koni i łapie drgawki przy rozpędzaniu sie. dawkę ustawiłem na 3mg czyli 15 jednostek wiec powinien rwać asfalt. Pompa cała z AFN i wtryski też afn. błędów nie wywala. robiłem bajpas na n75 i też nic to nie dało. Wartości z Vaga ewidentnie na to wskazują przy max gazie czyli 255 dawka paliwa jest na poziomie około 100 jednostek a cisnienie turbo jest na poziomie 150.
co mogłem zepsuć ?
ucina mi dawke paliwa i co zapewne jest przyczyna slabe jest cisnienie doładowania zbiera sie jak 75 koni i łapie drgawki przy rozpędzaniu sie. dawkę ustawiłem na 3mg czyli 15 jednostek wiec powinien rwać asfalt. Pompa cała z AFN i wtryski też afn. błędów nie wywala. robiłem bajpas na n75 i też nic to nie dało. Wartości z Vaga ewidentnie na to wskazują przy max gazie czyli 255 dawka paliwa jest na poziomie około 100 jednostek a cisnienie turbo jest na poziomie 150.
co mogłem zepsuć ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
trochę mnie nie było gryzły go wtryski z AFN, jakieś trefne ;/ jak narazie jeżdżę na starych, tylko walczę z szarpaniem przy jeździe jedna prędkością, coś na styl tempomatu, jade sobie jakiś czas równo 90 km/h i tu zaraz telepaczka i trzeba dać gazu, coś go przydusza.
a z tymi wtryskami to nie wiem co jest nie tak, wyglądają na sprawne i sterujący też błędu nie wywala.
a z tymi wtryskami to nie wiem co jest nie tak, wyglądają na sprawne i sterujący też błędu nie wywala.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wyglądać to one sobie mogą :roll: ,nawet jak nówki . Wygląd zewnetrzny o niczym nie świadczy .Na maszynce do sprawdzania ,mają się otwierać przy odpowiednim ciśnieniu ,mają rozpylać jak należy z wszystkich pieciu otworów ...a nie "wyglądać "4ebi pisze:a z tymi wtryskami to nie wiem co jest nie tak, wyglądają na sprawne
Bład sterującego ,występuje tylko jak mamy brak obwodu w cewce i jak częto nam "przerywa " z powodu sterującego ...nigdy nie będzie błedu z powodu nieprawidłowości z rozpylaniem ,zapchanymi otworami ,czy ciśnieniem otwarcia ...mogą być pozapychane na maxa ,i błedu nie bedzie ...Można co najwyżej po dziwnych korekcjach ,domyślać się ,że coś z nimi nie tak ...4ebi pisze: sterujący też błędu nie wywala.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja regenerowałem ostatnio dwa komplety , wtrysków AFN -a ,i powiem szczerze ,że jestem zadowolony z tego jak są zrobione ,bo jeden komplet założyłem do siebie .Koszt tam gdzie ja robiłem ,35 zł sztuka .Pylą jak nowe ,otwarcie 190 barów.Na poprzednich ori AFN -ach ,dało się zauwazyć przez chwilę czarny dymek ,na zrobionych nie widzę Z tego co dopytałem ,to jak się da ,"robią" na ori końcówkach ,jak się nie da ,bo i tak się zdarza ,jak np. wtryski ,jak to określili <ok> "nie mają otworów " czyli sa zapchane ,"robią "na używkach ...jakich nie pytałem ,ale "chińczyków " na pewno nie mają :mrgreen:4ebi pisze:Opłaca się je regenerować/czyścić ?
ECU ori ,czy tuningowane :?: Jak tuningowane ,podepnij ori ecu ...czasem na tuningowanym sofcie zdarzają się jakieś mniejsze lub większe drgawki ,szczególnie jak delikatnie operujemy pedałem gazu .4ebi pisze:co może być przyczyną drgawek pyrczka ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A żebym ja wszystkich spamiętał :roll: :mrgreen: Przypominam sobie ,że masz tuningowy 021 D ,i jak Ci mówiłem ,dawka max ok.6mg ,bo te 6 i tak odpowiada ok.4 mg ...poniżej nie schodzimy ,bo będzie zadymka ...no chyba że komuś nie przeszkadza ,to moze sobie ustawić ile mu pasuje U mnie na tuningowym ECU ,też jestem w stanie "wygenerować " szarpankę w pewnym zakresie obrotów ,szczególnie właśnie ujmując gazu .Jadąc normalnie i dodając gazu zdecydowanie , ,nic takiego się nie dzieje.Ja dawno przestałem zwracać uwagę na takie" drobiazgi " :mrgreen:4ebi pisze:no ecu oczywiście tuningowane bo od Ciebie