Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1Z] Przekładka bosch pierburg a pedał gazu

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 sty 2014, 15:26

Potencjometr czy to pierburg czy stary bosch ,działa tak samo i nic nie trzeba wymieniać .Żle podłaczyłeś i dlatego nie działa jak należy .Jak wymieniałeś całą wiązkę ,to Ci raczej nie pomogę ,bo ja tak nigdy nie robiłem ,jak przeszczepiałeś wtykę od kompa ,to napisz na PW jak podłaczyłeś , w sensie numer pinu wtyczki bosch, do któego numeru pinu wtyki pierburg , to Ci powiem co zrobiłeś żle 8-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 sty 2014, 12:58

Masz zamienione przewody ze soba. Tez mialem ten problem i jak nie zapomne oraz znajde rozpiske to powiem Ci co i jak.

Awatar użytkownika
Erbi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 wrz 2012, 18:14
Lokalizacja: Ełk

Post autor: Erbi » 27 sty 2014, 13:00

mieliście racje, już działa :) tylko jest nastepny problem :(
ucina mi dawke paliwa i co zapewne jest przyczyna slabe jest cisnienie doładowania :( zbiera sie jak 75 koni i łapie drgawki przy rozpędzaniu sie. dawkę ustawiłem na 3mg czyli 15 jednostek wiec powinien rwać asfalt. Pompa cała z AFN i wtryski też afn. błędów nie wywala. robiłem bajpas na n75 i też nic to nie dało. Wartości z Vaga ewidentnie na to wskazują przy max gazie czyli 255 dawka paliwa jest na poziomie około 100 jednostek a cisnienie turbo jest na poziomie 150.
co mogłem zepsuć ? :(

alelukin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 06 kwie 2012, 22:48
Lokalizacja: Lvoff

Post autor: alelukin » 31 sty 2014, 14:47

trepek pisze:Masz zamienione przewody ze soba. Tez mialem ten problem i jak nie zapomne oraz znajde rozpiske to powiem Ci co i jak.
jak podłączyć pedał gazu?

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 31 sty 2014, 14:51

4ebi, zrob logi dynamiczne to bedzie wiadomo co go gryzie <ok>

Awatar użytkownika
Erbi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 wrz 2012, 18:14
Lokalizacja: Ełk

Post autor: Erbi » 07 lut 2014, 13:34

trochę mnie nie było :D gryzły go wtryski z AFN, jakieś trefne ;/ jak narazie jeżdżę na starych, tylko walczę z szarpaniem przy jeździe jedna prędkością, coś na styl tempomatu, jade sobie jakiś czas równo 90 km/h i tu zaraz telepaczka i trzeba dać gazu, coś go przydusza.

a z tymi wtryskami to nie wiem co jest nie tak, wyglądają na sprawne i sterujący też błędu nie wywala.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 lut 2014, 16:19

4ebi pisze:a z tymi wtryskami to nie wiem co jest nie tak, wyglądają na sprawne
Wyglądać to one sobie mogą :roll: ,nawet jak nówki . Wygląd zewnetrzny o niczym nie świadczy .Na maszynce do sprawdzania ,mają się otwierać przy odpowiednim ciśnieniu ,mają rozpylać jak należy z wszystkich pieciu otworów ...a nie "wyglądać "
4ebi pisze: sterujący też błędu nie wywala.
Bład sterującego ,występuje tylko jak mamy brak obwodu w cewce i jak częto nam "przerywa " z powodu sterującego ...nigdy nie będzie błedu z powodu nieprawidłowości z rozpylaniem ,zapchanymi otworami ,czy ciśnieniem otwarcia ...mogą być pozapychane na maxa ,i błedu nie bedzie ...Można co najwyżej po dziwnych korekcjach ,domyślać się ,że coś z nimi nie tak ...

Awatar użytkownika
Erbi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 wrz 2012, 18:14
Lokalizacja: Ełk

Post autor: Erbi » 07 lut 2014, 18:22

Opłaca się je regenerować/czyścić ? i zna ktoś jakiegoś szpeca od wtrysków pomijając serwis boscha ?

i co może być przyczyną drgawek pyrczka ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 lut 2014, 19:01

4ebi pisze:Opłaca się je regenerować/czyścić ?
Ja regenerowałem ostatnio dwa komplety , wtrysków AFN -a ,i powiem szczerze ,że jestem zadowolony z tego jak są zrobione ,bo jeden komplet założyłem do siebie .Koszt tam gdzie ja robiłem ,35 zł sztuka .Pylą jak nowe ,otwarcie 190 barów.Na poprzednich ori AFN -ach ,dało się zauwazyć przez chwilę czarny dymek ,na zrobionych nie widzę ;-) Z tego co dopytałem ,to jak się da ,"robią" na ori końcówkach ,jak się nie da ,bo i tak się zdarza ,jak np. wtryski ,jak to określili <ok> "nie mają otworów " czyli sa zapchane ,"robią "na używkach ...jakich nie pytałem ,ale "chińczyków " na pewno nie mają :mrgreen:
4ebi pisze:co może być przyczyną drgawek pyrczka ?
ECU ori ,czy tuningowane :?: Jak tuningowane ,podepnij ori ecu ...czasem na tuningowanym sofcie zdarzają się jakieś mniejsze lub większe drgawki ,szczególnie jak delikatnie operujemy pedałem gazu .

Awatar użytkownika
Erbi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 wrz 2012, 18:14
Lokalizacja: Ełk

Post autor: Erbi » 07 lut 2014, 19:42

no ecu oczywiście tuningowane :D bo od Ciebie :P hehe

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 lut 2014, 20:25

4ebi pisze:no ecu oczywiście tuningowane :D bo od Ciebie
A żebym ja wszystkich spamiętał :roll: :mrgreen: Przypominam sobie ,że masz tuningowy 021 D ,i jak Ci mówiłem ,dawka max ok.6mg ,bo te 6 i tak odpowiada ok.4 mg ;-) ...poniżej nie schodzimy ,bo będzie zadymka ...no chyba że komuś nie przeszkadza ,to moze sobie ustawić ile mu pasuje ;-) U mnie na tuningowym ECU ,też jestem w stanie "wygenerować " szarpankę w pewnym zakresie obrotów ,szczególnie właśnie ujmując gazu .Jadąc normalnie i dodając gazu zdecydowanie , ,nic takiego się nie dzieje.Ja dawno przestałem zwracać uwagę na takie" drobiazgi " :mrgreen:

Awatar użytkownika
Erbi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 wrz 2012, 18:14
Lokalizacja: Ełk

Post autor: Erbi » 08 lut 2014, 17:13

coś na ten styl właśnie jest u mnie :) głównie nie przeszkadza mi to bo mam okres ciągłego deptania w pedał to nie ma kiedy szarpać :P :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl