Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK + LPG] Problem z obrotami nierówna praca silnika

Wszystko co związane z LPG
BaNaNeX17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Brzozów

[2.0 ABK + LPG] Problem z obrotami nierówna praca silnika

Post autor: BaNaNeX17 » 08 lut 2014, 13:00

Wiem zę temat był poruszany ale nie znalazłem nic takiego co pomogło by mi w rozwiazaniu problemu. Otóż mam takie objawy w swoim audi. Założyłem ostatnio gaz sekwencje staga i na wolnych obrotach chodzi nie równo jak mu przygazuje i puszcze gaz to spada na 500 obrotów i podnosi sie na 900 w czasie jazdy tak do 2 tyś szarpie nim tak jak by gubił iskre czy jaki hu.. Sprawdzany był :
-przepływomierz
-krokowy
-nowe świece i kable
-kopółka i palec
Dodam jeszcze ze na benzynie i gazie jak mu przygazuje i puszcze gaz to tez spada na 500 obrotów i podnosi się na 900. Bardzo proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2014, 22:46 przez BaNaNeX17, łącznie zmieniany 1 raz.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 08 lut 2014, 14:21

Jak sprawdziłeś krokowy ? ja miałem takie objawy jak krokowy się zaciął , wymieniłem i jak ręką odjął

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 lut 2014, 14:45

BaNaNeX17 pisze:Założyłem ostatnio gaz sekwencje staga
Napisz jakie wtryskiwacze i reduktor bo stag jest sprzedawany w najróżniejszych konfiguracja od takich ze słabymi reduktorami i wtryskiwaczami aż po lepsze.

A na benzynie dobrze pracuje? Jak to ciśnij tych co montowali aby coś z tym zrobili.

BaNaNeX17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: BaNaNeX17 » 08 lut 2014, 17:45

no więc krokowy sprawdziłem tak ze podpinałem dwa inne i bez zadnej poprawy. A co chodzi o ten gaz to na benzynie mi tez nierówno chodzi na wolnych obrotach tylko ze podczas jazdy nie szarpie tak jak na gazie. Bo jak chodzi na lpg to do 2 tys obrotów tak czasem szarpie a pozniej juz jedzie dobrze. Może to bys sonda lambda ? albo moze aparatem zapłonowym trzeba delikatnie ruszyć ?

JARASACKI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:55
Lokalizacja: kuj.pom Bydgoszcz

Post autor: JARASACKI » 08 lut 2014, 18:13

Przed założeniem gazu jak było , podpiąć pod komputer i sprawdzić

BaNaNeX17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: BaNaNeX17 » 08 lut 2014, 19:29

przed zalozeniem gazu podobnie było, a poza tym podpiecie pod komputerem nie zawsze wszystko pokaze :(

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 lut 2014, 20:32

BaNaNeX17 pisze:a poza tym podpiecie pod komputerem nie zawsze wszystko pokaze :(
Np. sondę najłatwiej zdiagnozować patrząc jak faluje. Choć sonda może nie pracować np. przez uszkodzony przepływomierz gdy komputer silnika nie jest w stanie skorygować dużej odchyłki spowodowanej złymi wskazania przepływomierza. Tak samo może być z lewym powietrzem czy niewłaściwym ciśnieniem paliwa.

BaNaNeX17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: BaNaNeX17 » 08 lut 2014, 21:40

zamówiłem właśnie kabel do podpięcia do kompa, wykryje mi on działania sondy i wogóle co o nim sądzicie http://allegro.pl/interfejs-audi-80-b3- ... 95473.html . a Przepływka jest na 1000% sprawna bo dziś przekładałem z kolegi audi abk tez zagazowanej i bez zmian. Zastanawiam się własnie nad sondą lambda, cewką zapłonową i aparatem zapłonowym. Co myślicie o tym ? może gdzies w tym leżeć przyczyna ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 lut 2014, 21:52

Wystarczy że kabel będzie się łączył i odczytywał ze sterownika błędy i bloku pomiarowe. Oprócz błędów dobrze by było zobaczyć w blokach pomiarowych jak sonda pracuje.

BaNaNeX17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: BaNaNeX17 » 08 lut 2014, 23:27

no to super to jak przyjdzie kabel to to sprawdze ale mam nadzieje że to wina sondy bo mnie szlak tafi....

[ Dodano: 2014-02-09, 19:04 ]
No i co myślicie o tej cewce zapłonowej aparacie i sondzie lambda ? miało by to wpływ na to szarpanie na obrotach i podczas jazdy ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 lut 2014, 17:24

Niesprana sonda rzadko kiedy powoduje problemy z jazdą, zazwyczaj jej niesprawność objawi się zwiększonym spalaniem.
Prędzej źle ustawiony zapłon albo problem z iskrą.

BaNaNeX17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: BaNaNeX17 » 10 lut 2014, 21:27

tzn problem z iskrą no ale kable świece kopułka palec są nowe jedynie co to została mi cewka zapłonowa. A przy aparacie nic nie było szperane a wczesniej chodził dobrze :( juz nie mam pojęcia co robić

[ Dodano: 2014-02-11, 21:54 ]
Witam przyszedł mi kabel podpiąłem moje audi dziś i oto co mi pokazało, było pare błędów ale usunąłem i już sie nie pokazały po ponownym odpaleniu auta.

http://imageshack.com/a/img607/1122/emhm.png
http://imageshack.com/a/img811/9005/wjsk.png
http://imageshack.com/a/img845/2579/6ec7.png
http://imageshack.com/a/img839/8899/wj38.png
http://imageshack.com/a/img703/1365/dk5e.png
http://imageshack.com/a/img829/4033/qn2y.png
http://imageshack.com/a/img198/3731/9o0g.png

co jest ciekawe że samochód chodził cały czas a temp nie rosła a nagrzał się tak że aż sie wentylator włączył.
Co możecie powiedzieć mi po ich odczycie ? Co może być przyczyną nierównej pracy silnika ? Dziś podmieniłem cewke zapłonową ale hu... to dało

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 12 lut 2014, 18:17

Napisz w końcu jakie masz wtryskiwacze i reduktor i jaki stag, a pozatym nie zakłada się gazu jak silnik nie chodzi jak powinien na benzynie,
weź ściągnij VAGcom 3.11 bo ten polski vag jest do cipki, jak już będziesz miał vaga to sprawdź załadowanie silnika, czasy otwarcia wtryskiwaczy, sonde i najlepiej zrób logi dynamiczne, wszystko jest opisane na forum lub na ty forum http://forum.vw-passat.pl/forum.php

BaNaNeX17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: BaNaNeX17 » 12 lut 2014, 18:52

Stag 4 Parownik AC R01 Wtryski AC W01

andlon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 05 cze 2007, 14:18
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: andlon » 13 lut 2014, 09:49

W moim przypadku winą spadku obrotów był źle ustawiony zapłon
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-silni ... vt8081.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl