Witam, mam pytanie
po raz kolejny ułamałem zaworek w pompie vacum(WYMIANA SKRZYNI I SPRZĘGŁA) a że na jutro potrzebuje samochodu to wziąłem i wyrwałem to co pozostało, do dekla dospawałem I PRZYSPAWAŁEM kawałek rureczki o średnicy wew. 8mm i do tego przykręciłem przewód. Wszystko jest ok hamulce są pedał średni ale ładnie hamuje. Przejechałem się, można powiedzieć dosyć szybko ponieważ do czwartego biegu wpadałem w poślizg-taka pogoda -1, i tu moje pytanie w związku z tym,
przy takiej jeździe zaświeciła mi się kontrolka oleju i zapiszczała, i tak kilka krotnie ale tylko wtedy gdy dawałem dużo gazu aż do uślizgu kół,
czy to może być spowodowane tym, że przerobiłem ten króciec, bo w oryginale jest taki zaworek, a umnie teraz przelotowa rurka
proszę o pomoc, czy tak może zostać czy np. dołożyć do tego zawór jednostronnego przepływu???
[B4 1.9 TDI 94 AVANT] POMPA VACUM?
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
A sprawdziłeś poziom oleju w silniku :?:bogus pisze:Przejechałem się, można powiedzieć dosyć szybko ponieważ do czwartego biegu wpadałem w poślizg-taka pogoda -1, i tu moje pytanie w związku z tym,
przy takiej jeździe zaświeciła mi się kontrolka oleju i zapiszczała, i tak kilka krotnie ale tylko wtedy gdy dawałem dużo gazu aż do uślizgu kół,
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko