[B3/B4 2.3NG] Wpadajacy pedal hamulca.
[B3/B4 2.3NG] Wpadajacy pedal hamulca.
Panowie gdy wcisne pedal hamulca i go trzymam to powoli wpada w podloge. Ogolnie bierze nisko dodam ze plyn jest nowy i dobrze odpowietrzony i jest tak samo jak wczesniej.Wyciekow tez nie ma.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2007, 21:02 przez Marcin26, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 27 paź 2007, 22:47
- Imię: Cezary
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
ja ostatnio kupowałem to zapłaciłem 190zl.. więc moim zdaniem regeneracja nie ma sensu bo na nowej pompie śmiga (na starej miałem w serwie jakieś pół litra płynu hamulcowego...) zajrzyj u siebie do serwa jak będziesz zmieniał pompę bo płyn trzeba wyciągnąć (wężykiem) lub wylać (jak chce ci sie całe serwo ściągać).
Witam
Przy zapowietrzonym ukladzie pedał po kilkukrotnym szybkim nacisnieciu"pompowaniu" rośnie czyli jest coraz wyżej i tak zostaje.
Jesli zaś po uzyskaniu oporu wpada szybciej czy wolniej ,znaczy to iż pompa poprostu puszcza i trza wymienić gumowe tloczki ale wymienic tylko wtedy kiedy powierzchnia pompy w środku jest OK czyli bez widocznych uszkodzeń,co wątpliwe jest po większym przebiegu.Poprostu powinno wmienić się pompę,zalać dobrym płynem DOT 3 lubDOT4 i wtedy dobrze odpowietrzyć!
[ Dodano: 2007-11-29, 18:29 ]
Tak jak pisze Kolega, usuń płyn z serwa!
Przy zapowietrzonym ukladzie pedał po kilkukrotnym szybkim nacisnieciu"pompowaniu" rośnie czyli jest coraz wyżej i tak zostaje.
Jesli zaś po uzyskaniu oporu wpada szybciej czy wolniej ,znaczy to iż pompa poprostu puszcza i trza wymienić gumowe tloczki ale wymienic tylko wtedy kiedy powierzchnia pompy w środku jest OK czyli bez widocznych uszkodzeń,co wątpliwe jest po większym przebiegu.Poprostu powinno wmienić się pompę,zalać dobrym płynem DOT 3 lubDOT4 i wtedy dobrze odpowietrzyć!
[ Dodano: 2007-11-29, 18:29 ]
Tak jak pisze Kolega, usuń płyn z serwa!