Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2.3NG] Wpadajacy pedal hamulca.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

[B3/B4 2.3NG] Wpadajacy pedal hamulca.

Post autor: Marcin26 » 28 lis 2007, 20:07

Panowie gdy wcisne pedal hamulca i go trzymam to powoli wpada w podloge. Ogolnie bierze nisko dodam ze plyn jest nowy i dobrze odpowietrzony i jest tak samo jak wczesniej.Wyciekow tez nie ma.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2007, 21:02 przez Marcin26, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 28 lis 2007, 20:10

Trochę to dziwne. Na taki objaw to wskazuje że pompa hamulcowa mówi już dość. Można by ją spróbować naprawić wymieniając uszczelki tłoczków ale jak będzie mocno zużyty cylinder w którejś sekcji to pompa do wymiany.
P.S. Popraw nazwę tematu bo jak władza wpadnie to będzie krzyk <ok>

Awatar użytkownika
Jasiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 200
Rejestracja: 03 gru 2006, 20:00
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Jasiu » 28 lis 2007, 20:45

Witam.
Jestem za wymianą pompy.
Jasiu

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 28 lis 2007, 20:51

a ile taka pompa kosztuje i jak wyglada wymiana?

crx4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 27 paź 2007, 22:47
Imię: Cezary
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: crx4 » 29 lis 2007, 09:30

ja ostatnio kupowałem to zapłaciłem 190zl.. więc moim zdaniem regeneracja nie ma sensu bo na nowej pompie śmiga (na starej miałem w serwie jakieś pół litra płynu hamulcowego...) zajrzyj u siebie do serwa jak będziesz zmieniał pompę bo płyn trzeba wyciągnąć (wężykiem) lub wylać (jak chce ci sie całe serwo ściągać).

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 29 lis 2007, 10:23

ja bym sprobowal jeszcze odpowietrzyc bo to wyglada na powietrze w ukladzie. pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jasiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 200
Rejestracja: 03 gru 2006, 20:00
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Jasiu » 29 lis 2007, 18:27

Witam
Przy zapowietrzonym ukladzie pedał po kilkukrotnym szybkim nacisnieciu"pompowaniu" rośnie czyli jest coraz wyżej i tak zostaje.
Jesli zaś po uzyskaniu oporu wpada szybciej czy wolniej ,znaczy to iż pompa poprostu puszcza i trza wymienić gumowe tloczki ale wymienic tylko wtedy kiedy powierzchnia pompy w środku jest OK czyli bez widocznych uszkodzeń,co wątpliwe jest po większym przebiegu.Poprostu powinno wmienić się pompę,zalać dobrym płynem DOT 3 lubDOT4 i wtedy dobrze odpowietrzyć!

[ Dodano: 2007-11-29, 18:29 ]
Tak jak pisze Kolega, usuń płyn z serwa!

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 29 lis 2007, 21:06

audi ma niby przejechane 190kkm rok 95 jest mozliwe zeby przy tym przebiegu pompa puszczala?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 29 lis 2007, 21:09

Marcin26 pisze:audi ma niby przejechane 190kkm rok 95 jest mozliwe zeby przy tym przebiegu pompa puszczala?
Niestety, ale zdarza się i to w młodszych i z mniejszym przebiegiem. Proponuje zrobić to i to szybko bo z hamulcami nie ma żartów.

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 29 lis 2007, 21:31

Do wyciagniecia pompy wystarczy wyciagnac plyn ze zbiorniczka odkrecic 4 przewody i dwie nakretki przy serwie i gotowe? Czy jeszcze cos?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 29 lis 2007, 21:34

Marcin26 pisze:Do wyciagniecia pompy wystarczy wyciagnac plyn ze zbiorniczka odkrecic 4 przewody i dwie nakretki przy serwie i gotowe? Czy jeszcze cos?
W/G mnie to wystarczy w zupełności <ok> Daj znać później co z tego wyszło.

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 29 lis 2007, 21:36

ok jak zrobie dam znac co i jak ;-) pozdr.

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 31 maja 2009, 14:24

i jak tam kolego z to pompa ? a jka wymienisz pompe to potem czy ja trzeba jakos odpowietrzyc ?? czy normalnie przez zaciski ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl