Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1z - reanimacja

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Audi 80 1z - reanimacja

Post autor: ieble » 11 lut 2014, 20:56

Witam. Dziś zakupiłem audi 80 z 1993 roku, silnik 1z - niesprawny, kolor biały. Auto kupiłem za 500zł - w cenie złomu...

Audi to typowy golasek, nie ma nic w prądzie prócz wycieraczek :) ale traktuję to jako zaletę, kolor biały, bez alusków - zwykła stal.

Auto przyjechało z Niemiec, znajomy je dostał za darmo ale za darmo już oddać nie chciał. W aucie widać że ktoś coś próbował robić przy silniku, w bagażniku leży pompa wtryskowa - w częściach, druga jest zamontowana ale przewody są zdjęte paliwowe i podłączone jest zasilanie z butelki po piwie. Auto nie odpala a jak odpali na samostarcie to nie reaguje na pedał gazu.

W środku jasna tapicerka, nie zniszczona.

Będę chciał ją ożywić, może się uda. Foto dodam jutro gdyż nie mam przy sobie aparatu. Piotr

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 11 lut 2014, 21:56

Czyli zapowiada się gruby projekt :mrgreen:

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 11 lut 2014, 23:36

czemu gruby jak jej nie uda się naprawić to na złom pójdzie i kasa zwrócona - tylko szkoda mi jej bo ładna jest. Już wiem, że na 99% będzie to nastawnik bo auto jest z 07.93.

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 12 lut 2014, 10:43

No to jak szkoda to nie może być słowa "nie uda"! :mrgreen: rób, rób i pokazuj <ok>

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 12 lut 2014, 12:11

Jak za takie pieniądze to nawet zmiana silnika się opyla :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 lut 2014, 14:55

Przekładka osprzętu, chip, wtryski i bedziesz miał żwawego zetora <ok>

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 12 lut 2014, 15:01

Panowie sprawa wygląda tak, auto jechało na kołach do domu, nic nie szarpało, jechało płynnie, nie gasło, przejechało tak ponad 500km ale po zgaszeniu nie dało się go odpalić jedynie pych lub samostart. Wymieniono pompe i teraz auto odpala ale nie reaguje na wduszanie pedału gazu.

Jak już odpaliła na samostart to smigała aż do wyłaczenia.

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 12 lut 2014, 15:37

Tutaj MUNIOR by się przydał, nasz mistrz od diesli <ok>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 lut 2014, 18:13

Może druga pompa też jakaś niedomagająca juz <ok>
Zamiast pchać zielone w reanimacje boscha, to zainwestuj w przekladke :mrgreen:

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 12 lut 2014, 18:28

ładuj tam pd od razu i rób na 200km <ok>

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 12 lut 2014, 21:46

Najlepiej wsadzić tam AEL :)

Coś muszę zrobić by tym do domu dojechać. Zobaczymy. Najważniejsze że buda w stanie bdb.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 12 lut 2014, 22:11

ieble pisze:Najlepiej wsadzić tam AEL :)
etam, to taki sam stary klekot jak 1Z tylko jeden garnek więcej.... PD to juz inna bajka :mrgreen:

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 13 lut 2014, 07:56

icemerc pisze:
ieble pisze:Najlepiej wsadzić tam AEL :)
etam, to taki sam stary klekot jak 1Z tylko jeden garnek więcej.... PD to juz inna bajka :mrgreen:
dokładnie <ok> lepsze jest PD

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 13 lut 2014, 12:01

Panowie auto odpaliło dziś na samostart, dosłownie jeden obrót rozrusznikiem i było, pochodziło ok 1 minuty, silnik szarpał a z wydechu leciały dosłownie kołtuny białego dymu - ludzie mysleli że się pali w hali. Po odpaleniu zero reakcji na wciśnięcie pedału gazu - nic, zero. Dziś założę drugi nastawnik na którym auto przyjechało do kraju.

Powiedzcie mi czy w tym roczniku 1993 - ustawię dawkę nastawnikiem by ją monitorować na vag? A jak nie to jak to ustawić? Bo z kątem wtrysku sobie poradzę. Piotr.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 lut 2014, 18:10

Wszystko idzie ustawic na boschu z pomoca vaga, takze nie ma problemu <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl