[80 B4] Obniżające sprężyny
przyłączę się do tematu, znalazłem na alledrogo własnie taki -75 http://allegro.pl/sportowe-sprezyny-obn ... 31724.html i teraz moje pytanie czy one bez problemu podejdą do b4 oczywiście na sportowym amorku chodzi mi tylko i wyłącznie o przód.
Witam czy te sprężyny są jeszcze coś warte ? :-> Stan ich po zdjęciach oceniam na raczej słaby, da sie w ogóle ocenić czy są to sprężyny Weiteca?
http://tablica.pl/oferta/sprezyny-sport ... 87043a6922
http://tablica.pl/oferta/sprezyny-sport ... 87043a6922
btn1990, wszystko oceniasz z zewnątrz ? Jak tak to pochyl się i spójrz w głąb błotnika na swoją sprężynę jak wygląda. Sprężyna jak sprężyna jest ze stali a ta prędzej czy później pokryje się nalotem rudej czas stali nie oszczędza po wyczyszczeniu i pomalowaniu były by jak nowe, są i sprężyny które przez 25 lat nie pękają i są w pełni sprawne, nawet i nowa sprężyna jak ma strzelić to strzeli Cena moim zdaniem trochę za wysoka
Też mam pytanie odnośnie zawieszenia. Jak to wielu z Wasz pisze chciałbym zejść bliżej matki ziemi... za pomocą kitu (amory o skróconym skoku + sprężyny). Póki co interesuje mnie przejście z obecnego zestawu -35/30 (Eibach pro kit + seryjne amory) na -60/40 (sprężyny + amory o skróconym skoku). Z racji planowanego na przyszły sezon gwintu nie chciałbym wydawać kosmicznych pieniędzy na kit, w związku z czym zastanawiam się nad low-endowym rozwiązaniem typu MTS, TA, Jamex itp. Generalnie ile znajduje wypowiedzi tyle różnych opinii, więc mam prośbę do posiadaczy tego typu cudów o wypowiedzenie się w temacie (komfort jazdy, faktyczne obniżenie na danym zestawie, sprawność amorów itp.)
Z góry dzięki za pomoc.
Z góry dzięki za pomoc.
3 lata na takim zestawie 60/40 mts dużo satysfakcji polecam!!sprawność amorów jest do tej pory bez zarzutóworsa_83 pisze:Też mam pytanie odnośnie zawieszenia. Jak to wielu z Wasz pisze chciałbym zejść bliżej matki ziemi... za pomocą kitu (amory o skróconym skoku + sprężyny). Póki co interesuje mnie przejście z obecnego zestawu -35/30 (Eibach pro kit + seryjne amory) na -60/40 (sprężyny + amory o skróconym skoku). Z racji planowanego na przyszły sezon gwintu nie chciałbym wydawać kosmicznych pieniędzy na kit, w związku z czym zastanawiam się nad low-endowym rozwiązaniem typu MTS, TA, Jamex itp. Generalnie ile znajduje wypowiedzi tyle różnych opinii, więc mam prośbę do posiadaczy tego typu cudów o wypowiedzenie się w temacie (komfort jazdy, faktyczne obniżenie na danym zestawie, sprawność amorów itp.)
Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2014, 18:25 przez Adams80B4, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki za pomoc. Na amory mts'a się nie zdecyduję, tylko wybiorę wzmocnione Sach Advantage dedykowane do obniżonego zawieszenia. Po rozmowie z kilkoma osobami i przeczytaniu waszych podpowiedzi dalej nie wiem co ze sprężynami, ale chyba pójdę w kierunku jamex'ów, których sprężyny są powiedzmy powtarzalne według wielu opinii.