[B3 PP]Zmiana silnika z PP na SD
Powietrza. Cała ta plastikowa puszka. Sprawdziliśmy w przybliżeniu kompresje kręcąc wałem ręcznie. Na dwóch cylindrach wyciągnęliśmy 6 barów, na trzecim dobiliśmy do 8 barów, ale na ostatnim/pierwszym cylindrze(od rozrządu) tylko 4 bary. Trochę mało, ale może to było spowodowane tym że silnik nie stał stabilnie, kręciliśmy od przodu silnika i nie dało wystarczająco dobrze pokręcić. Jutro jakoś stabilnie się go przymocuje i sprawdzimy jeszcze raz. Nie są to na pewno pełnowymiarowe wyniki, gdyż nie osiągnęliśmy wystarczających obrotów, ale jakiś zarys jest i można wstępnie stwierdzić kondycję silnika.
Jaką obudowę filtra powietrza szukać jeśli nie będzie rozdzielacza? Może zamontować stożek? Nie będę musiał szukać obudowy wtedy.
[ Dodano: 2014-03-02, 15:05 ]
Silnik chodzi i teraz mamy problem z wolnymi obrotami. Jest możliwość zastosowania silniczka krokowego na tej wiązce z silnika PP? Czy może przełożyć kolektor ssący z gaźnikiem z PP do niego i nie będzie z tym już problemu, ale czy nie spadnie moc po tej zmianie? Co wtedy z kanałem wodnym z kolektora? Zaślepić? Będzie trzeba dorobić coś co zakryje miejsca po wtryskiwaczach w głowicy. Był też pomysł by zmienić głowicę na jednopunktowy z 2.0, ale też myślę że po takim zabiegu moc spadnie. Przy montażu zmieniliśmy kolektor wydechowy na ten z PP bo nie pasował. Nie wypłynie to negatywnie na coś?
[ Dodano: 2014-03-02, 15:05 ]
Silnik chodzi i teraz mamy problem z wolnymi obrotami. Jest możliwość zastosowania silniczka krokowego na tej wiązce z silnika PP? Czy może przełożyć kolektor ssący z gaźnikiem z PP do niego i nie będzie z tym już problemu, ale czy nie spadnie moc po tej zmianie? Co wtedy z kanałem wodnym z kolektora? Zaślepić? Będzie trzeba dorobić coś co zakryje miejsca po wtryskiwaczach w głowicy. Był też pomysł by zmienić głowicę na jednopunktowy z 2.0, ale też myślę że po takim zabiegu moc spadnie. Przy montażu zmieniliśmy kolektor wydechowy na ten z PP bo nie pasował. Nie wypłynie to negatywnie na coś?