Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi A4 B5 1,9TDI AFN] - bledy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

[Audi A4 B5 1,9TDI AFN] - bledy

Post autor: audki » 14 lut 2014, 18:56

Witam kolegów mam ostatnio jakieś porblem z audi wszystko zaczeło się po wyczyszczeniu kierownic w turbo i przejechaniu jakis 400 km. Objawy są takie że raz turbo ładuje dobrze i autko sie zbiera a czasem jest tak ze jest mół. Pozatym potrafie zrobic 100 km i nagle lapie strasznego laga, jakby turbo wogole nie było. Jak zgasze i zapale od nowa problem znika ale za chwile znowu sie pojawia, dzieje sie tak mniej wiecej przy 2500 rpm.

tutaj bledy z VAG
3 Faults Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent

00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs
17-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00527 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-00 - Please Register/Activate

00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
30-00 - Open or Short to B+

-------------------------------------------
Z góry dziekuje za wszelka pomoc. Dodam ze wężyki założyłem nowe i czujniki N75 tez wymieniłem na sprawne.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 16 lut 2014, 11:12

Błędy błędami ale podepnij vaga i zrób przynajmniej logi statyczne (wszystkich grup po parę minut, mogą być logi zbiorcze) i dynamiczne doładowania (w 1Z to grupa 11) oraz 003 od przepływki.

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 16 lut 2014, 14:59

Francis1982 pisze:Błędy błędami ale podepnij vaga i zrób przynajmniej logi statyczne (wszystkich grup po parę minut, mogą być logi zbiorcze) i dynamiczne doładowania (w 1Z to grupa 11) oraz 003 od przepływki.
dziś zrobię to wrzucę.

[ Dodano: 2014-02-16, 17:52 ]
dynamiczne:
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160659.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160660.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160661.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160662.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160663.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160664.html

statyczne:
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160667.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160668.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160669.html
Grupy: 006 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160670.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160671.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160672.html
Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160673.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160674.html
Grupy: 021 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160675.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160676.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160677.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160678.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160679.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160680.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160681.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 lut 2014, 19:33

audki pisze:dziś zrobię to wrzucę.
wystaczyło 011 zrobić ,i widać jak na dłoni że zdrowo przeładowuje i łapie awaryjny .A i z opisu w pierwszym poście wynika to ewidentnie <ok>
audki pisze:Objawy są takie że raz turbo ładuje dobrze i autko sie zbiera a czasem jest tak ze jest mół. Pozatym potrafie zrobic 100 km i nagle lapie strasznego laga, jakby turbo wogole nie było. Jak zgasze i zapale od nowa problem znika ale za chwile znowu sie pojawia, dzieje sie tak mniej wiecej przy 2500 rpm.
A dlaczego :?: nie chce mi się o tym gadać ,bo przyczyny zawsze te same ...jak nie geometria ,to gruszka , albo wezyki :roll: jak ktoś do mnie dzwoni ,i mówi że ma 110 tkę czy podobny ze zmienną geometrią ,i że mu 'nie jedzie '' albo odcina , to dostaję alergii,bo nie znoszę tych upierdliwych wynalazków :mrgreen: a walczcie sobie sami, z tymi badziewiem ...za darmo bym tego nie chciał ,i nikt mnie nie przekona że to lepsze niż zwykła 90 tka ,na zwykłej turbinie :-P Sprzedać to w pi..du ,kupić 90 tkę ,zachipować i po problemach ;-) Hehe ,się wyżyłem ,bo od razu mnie ten temat nakręca negatywnie :evil:
Ostatnio zmieniony 16 lut 2014, 19:48 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 16 lut 2014, 19:48

Taki typ motoru, że lubi kapeć. Latałem AFN'em 5 lat i po zimie zawsze miał lekkie podwieszki. Dobre butowanie i geometria zawsze wracała do normy. Fakt zaraz po zakupie turbo wyladowało na stole, bo było zabite. Ogólnie w mojej opinii dobry motor, ale nie dla kobiety i do miasta :)

Audki sprawdź jak rusza się sztanga na turbinie, ewentualnie spróbuj kombinerami rozruszać. Przeważnie za tego typu notlaufy odpowiedzialna jest sadza na geometrii.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 lut 2014, 19:50

dyras pisze:Ogólnie w mojej opinii dobry motor,
Motor oczywiście że bardzo dobry ,bo pomijając drobiazgi ,to to samo co 1z ,czy inny ahu ..ale ta jego turbina :roll: ...skutecznie psuje radość z posiadania tak dobrego motoru ;-)

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 16 lut 2014, 19:59

Geometria czyszczona :) grucha także sprawdzałem podczas montażu po czyszczeniu, czujniki powymieniałem, zostały mi te cienkie plastikowe przewody pomiędzy czujnikami.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 lut 2014, 20:04

audki pisze:Geometria czyszczona :) grucha także sprawdzałem podczas montażu po czyszczeniu, czujniki powymieniałem,
Nie jeden czyscił :roll: I dalej hu..wo :roll: i właśnie za to ,tak je "kocham '' :-P Ciegło od turbiny ,jak odepniesz od gruszki ,opada pod własnym ciężarem bez zacięć :?: na pewno nie ...a tak powinno być <ok> i wszystko jasne

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 16 lut 2014, 20:09

MUNIOR pisze:
audki pisze:Geometria czyszczona :) grucha także sprawdzałem podczas montażu po czyszczeniu, czujniki powymieniałem,
Nie jeden czyscił :roll: I dalej hu..wo :roll: i właśnie za to ,tak je "kocham '' :-P Ciegło od turbiny ,jak odepniesz od gruszki ,opada pod własnym ciężarem bez zacięć :?: na pewno nie ... <ok> i wszystko jasne
Sprawdzę ta gruszkę, tylko zastanawia mnie to ze mogę zrobić 200 km i wszystko działa jak należy. Az w pewnym momencie łapie dola i trzeba go zgasić i odpalić na nowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl