Witam kolegów mam ostatnio jakieś porblem z audi wszystko zaczeło się po wyczyszczeniu kierownic w turbo i przejechaniu jakis 400 km. Objawy są takie że raz turbo ładuje dobrze i autko sie zbiera a czasem jest tak ze jest mół. Pozatym potrafie zrobic 100 km i nagle lapie strasznego laga, jakby turbo wogole nie było. Jak zgasze i zapale od nowa problem znika ale za chwile znowu sie pojawia, dzieje sie tak mniej wiecej przy 2500 rpm.
tutaj bledy z VAG
3 Faults Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs
17-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00527 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-00 - Please Register/Activate
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
30-00 - Open or Short to B+
-------------------------------------------
Z góry dziekuje za wszelka pomoc. Dodam ze wężyki założyłem nowe i czujniki N75 tez wymieniłem na sprawne.
[Audi A4 B5 1,9TDI AFN] - bledy
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
dziś zrobię to wrzucę.Francis1982 pisze:Błędy błędami ale podepnij vaga i zrób przynajmniej logi statyczne (wszystkich grup po parę minut, mogą być logi zbiorcze) i dynamiczne doładowania (w 1Z to grupa 11) oraz 003 od przepływki.
[ Dodano: 2014-02-16, 17:52 ]
dynamiczne:
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160659.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160660.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160661.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160662.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160663.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160664.html
statyczne:
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160667.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160668.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160669.html
Grupy: 006 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160670.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160671.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160672.html
Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160673.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160674.html
Grupy: 021 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160675.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160676.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160677.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160678.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160679.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160680.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/inwestkom_160681.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
wystaczyło 011 zrobić ,i widać jak na dłoni że zdrowo przeładowuje i łapie awaryjny .A i z opisu w pierwszym poście wynika to ewidentnie <ok>audki pisze:dziś zrobię to wrzucę.
A dlaczego :?: nie chce mi się o tym gadać ,bo przyczyny zawsze te same ...jak nie geometria ,to gruszka , albo wezyki :roll: jak ktoś do mnie dzwoni ,i mówi że ma 110 tkę czy podobny ze zmienną geometrią ,i że mu 'nie jedzie '' albo odcina , to dostaję alergii,bo nie znoszę tych upierdliwych wynalazków :mrgreen: a walczcie sobie sami, z tymi badziewiem ...za darmo bym tego nie chciał ,i nikt mnie nie przekona że to lepsze niż zwykła 90 tka ,na zwykłej turbinie Sprzedać to w pi..du ,kupić 90 tkę ,zachipować i po problemach Hehe ,się wyżyłem ,bo od razu mnie ten temat nakręca negatywnie :evil:audki pisze:Objawy są takie że raz turbo ładuje dobrze i autko sie zbiera a czasem jest tak ze jest mół. Pozatym potrafie zrobic 100 km i nagle lapie strasznego laga, jakby turbo wogole nie było. Jak zgasze i zapale od nowa problem znika ale za chwile znowu sie pojawia, dzieje sie tak mniej wiecej przy 2500 rpm.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2014, 19:48 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Taki typ motoru, że lubi kapeć. Latałem AFN'em 5 lat i po zimie zawsze miał lekkie podwieszki. Dobre butowanie i geometria zawsze wracała do normy. Fakt zaraz po zakupie turbo wyladowało na stole, bo było zabite. Ogólnie w mojej opinii dobry motor, ale nie dla kobiety i do miasta
Audki sprawdź jak rusza się sztanga na turbinie, ewentualnie spróbuj kombinerami rozruszać. Przeważnie za tego typu notlaufy odpowiedzialna jest sadza na geometrii.
Audki sprawdź jak rusza się sztanga na turbinie, ewentualnie spróbuj kombinerami rozruszać. Przeważnie za tego typu notlaufy odpowiedzialna jest sadza na geometrii.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie jeden czyscił :roll: I dalej hu..wo :roll: i właśnie za to ,tak je "kocham '' Ciegło od turbiny ,jak odepniesz od gruszki ,opada pod własnym ciężarem bez zacięć :?: na pewno nie ...a tak powinno być <ok> i wszystko jasneaudki pisze:Geometria czyszczona grucha także sprawdzałem podczas montażu po czyszczeniu, czujniki powymieniałem,
Sprawdzę ta gruszkę, tylko zastanawia mnie to ze mogę zrobić 200 km i wszystko działa jak należy. Az w pewnym momencie łapie dola i trzeba go zgasić i odpalić na nowoMUNIOR pisze:Nie jeden czyscił :roll: I dalej hu..wo :roll: i właśnie za to ,tak je "kocham '' Ciegło od turbiny ,jak odepniesz od gruszki ,opada pod własnym ciężarem bez zacięć :?: na pewno nie ... <ok> i wszystko jasneaudki pisze:Geometria czyszczona grucha także sprawdzałem podczas montażu po czyszczeniu, czujniki powymieniałem,