Panowie mam problem ze swoim nowym/starym cabrio - Audi przed kupnem długo stało pod plandeką (ok 1,5 r) początkowo wszystko działało ale kupowałem świadomie i wiedziałem że mogą sie pojawiać problemy. I się pojawiły...
Dach który normalnie się otwierał i zamykał (automatycznie) teraz nie otwiera się kiedy jest schowany w kasecie(w ogóle jedynie cyka przełącznik z tyłu) natomiast kiedy rozłożę go ręcznie to skłąda się do pewnego momentu tj. po odryglowaniu zamka dachy (z przodu) szyby opuszczają sie jakieś 20cm następnie wszystko pracuje normalnie dach zaczyna sie skłądać , otwiera sie pokrywa kasety/schowka ale kiedy dochodz to max. wychylenia coś rozłącza wszystko i pokrywa opada a dach ponownie jest rozłożony - i tak mogę ze 100 razy i efekt ten sam.
Przejrzałem już naprawdę dużo - wiązka w klapie po obu stronach poprawiona i sprawdzona , płyn w pompie dolany , przekażniki sprawdzone (są ok jak zewrę na krótko pompa pompuje).
Po Vagowaniu pojawia sie błąd w sterowniku dachu 00270 czyli:
00270 Przełącznik cewki 7 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N94)
i moje kompetencje w tym temacie się kończą , auto powoli doprowadzam do stanu bardzo dobrego jest (po za elektryką achy jak na razie w fajnym stanie ) w dobrej opcji z motorem AAH , z klimą itp , inne rzeczy chodzą (jak narazie )
musze rozkminic ten dach bo nie daje mi to spokoju
Mam podejrzenie sterownika dachu ale juz sam nie wiem - jak ktoś ma wiedzę proszę pomóżcie. - dzięki
[Cabrio 8g aah] problem z dachem - po Vagowaniu
Re: [Cabrio 8g aah] problem z dachem - po Vagowaniu
Najszybciej podmień sterowniki i w ten sposób wykluczysz jedna przyczynę tylko muszą być te same nr, pamiętaj o tymstawsz pisze:Panowie mam problem ze swoim nowym/starym cabrio - Audi przed kupnem długo stało pod plandeką (ok 1,5 r) początkowo wszystko działało ale kupowałem świadomie i wiedziałem że mogą sie pojawiać problemy. I się pojawiły...
Dach który normalnie się otwierał i zamykał (automatycznie) teraz nie otwiera się kiedy jest schowany w kasecie(w ogóle jedynie cyka przełącznik z tyłu) natomiast kiedy rozłożę go ręcznie to skłąda się do pewnego momentu tj. po odryglowaniu zamka dachy (z przodu) szyby opuszczają sie jakieś 20cm następnie wszystko pracuje normalnie dach zaczyna sie skłądać , otwiera sie pokrywa kasety/schowka ale kiedy dochodz to max. wychylenia coś rozłącza wszystko i pokrywa opada a dach ponownie jest rozłożony - i tak mogę ze 100 razy i efekt ten sam.
Przejrzałem już naprawdę dużo - wiązka w klapie po obu stronach poprawiona i sprawdzona , płyn w pompie dolany , przekażniki sprawdzone (są ok jak zewrę na krótko pompa pompuje).
Po Vagowaniu pojawia sie błąd w sterowniku dachu 00270 czyli:
00270 Przełącznik cewki 7 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N94)
i moje kompetencje w tym temacie się kończą , auto powoli doprowadzam do stanu bardzo dobrego jest (po za elektryką achy jak na razie w fajnym stanie ) w dobrej opcji z motorem AAH , z klimą itp , inne rzeczy chodzą (jak narazie )
musze rozkminic ten dach bo nie daje mi to spokoju
Mam podejrzenie sterownika dachu ale juz sam nie wiem - jak ktoś ma wiedzę proszę pomóżcie. - dzięki
tylko skąd na szybko wziąć taki sterownik - ale dzięki
Dach naprawiony - otwiera sie i zamyka z dużą prędkością w porównaniu do tego kiedy jeszcze był dobry - co zrobiłem ???....
Z braku podpowiedzi i dobrych pomysłów oraz metodą dedukcji doszedłem do wniosku ze to jednak musi byc wina sterownika wiec na początek zeby nie robić sobie kosztów postanowiłem go wygrzać w gorącym piekarniku ok 250 C i ... pomogło - dach chodzi jak nowy
Jeśli efekt sie powtórzy to przelutuje wszystkie styki i powinno byc bajka.
Reasumując tzw - zimne luty w sterowniku - może sie przyda potomnym
Dziękuję za uwagę.
Dach naprawiony - otwiera sie i zamyka z dużą prędkością w porównaniu do tego kiedy jeszcze był dobry - co zrobiłem ???....
Z braku podpowiedzi i dobrych pomysłów oraz metodą dedukcji doszedłem do wniosku ze to jednak musi byc wina sterownika wiec na początek zeby nie robić sobie kosztów postanowiłem go wygrzać w gorącym piekarniku ok 250 C i ... pomogło - dach chodzi jak nowy
Jeśli efekt sie powtórzy to przelutuje wszystkie styki i powinno byc bajka.
Reasumując tzw - zimne luty w sterowniku - może sie przyda potomnym
Dziękuję za uwagę.