Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Nie trzyma wolnych obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
krzysio117
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:01

[B4 2.0 ABT] Nie trzyma wolnych obrotów

Post autor: krzysio117 » 17 lut 2014, 10:31

Witam, problem którego do tej pory nie udało się rozwiązać mechanikom u których robię samochód trwa już jakieś 3 miesiące. We środę umówiłem się czwarty raz z tym samym. Otóż chodzi o to, że samochód nie trzyma na benzynie wolnych obrotów, na gazie jest ok. Nie ma różnicy czy samochód jest zimny czy ciepły, czasem coś mu się odmieni i przez chwilę jest ok. Jedynym problemem na gazie jest to, że czasem gdy wrzucę N lub P w automacie to obroty rosną do około 3tysięcy przez co aby wrzucić bieg muszę mocno trzymać pedał hamulca. Rzeczą która mnie nie pokoi jest cały porwany gumowy przewód, który dodaję na zdjęciu. Drugą rzeczą nie wiem czy tak powinno być czy nie ale wolę się upewnić jest miejsce w którym przy rozgrzanym silniku leci dym. Pozdrawiam i proszę o pomoc, gdyż mam już dość co tydzień stawiania samochodu do naprawy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 27 lut 2014, 17:49 przez krzysio117, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 17 lut 2014, 13:29

Na pierwszym zdjeciu masz wezyk odmy przez który nadmiar oleju z silnika trafia przez filtr do komory spalania a wiec wezyk ten musi byc szczelny zeby Ci lewego powietrza nie łapał bo bedzie chodził własnie dlatego nierówno.

Na drugim zdjeciu masz rure podajaca ogrzane poweitrze z okolic kolektora wydechowego do filtra powietrza, taki patent na zime zeby silnik szybciej sie zagrzał, ja w swoim 1.8 nie miałem tego wogole i tez zimą hulał jak nalezy.

Na trzeciej fotce nie jestem pewien ale to jest chyba jakis przewod olejowy i byc moze jest nieszczelny i olej wycieka na blok i dlatego moze sie dymic tam.

Stocek2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 paź 2011, 13:07
Lokalizacja: Chełm/Lubelskie

Post autor: Stocek2 » 17 lut 2014, 14:10

masteretsam pisze:Na pierwszym zdjeciu masz wezyk odmy przez który nadmiar oleju z silnika trafia przez filtr do komory spalania a wiec wezyk ten musi byc szczelny zeby Ci lewego powietrza nie łapał bo bedzie chodził własnie dlatego nierówno.

Na drugim zdjeciu masz rure podajaca ogrzane poweitrze z okolic kolektora wydechowego do filtra powietrza, taki patent na zime zeby silnik szybciej sie zagrzał, ja w swoim 1.8 nie miałem tego wogole i tez zimą hulał jak nalezy.

Na trzeciej fotce nie jestem pewien ale to jest chyba jakis przewod olejowy i byc moze jest nieszczelny i olej wycieka na blok i dlatego moze sie dymic tam.

Nie gadaj bzdur...nie nadmiar oleju,tylko powietrze!
Rura ze zdjęcia nr 2 nie ma związku z twoim problemem.
Na trzecim zdjęciu jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej-odma.

Najpierw załatw sprawę z przewodem (z pierwszego zdjęcia) jeśli nie pomoże: https://audi80.pl/b4-a...ce-vt16116.html -mi pomogło. Polecam też wszystkie przewody,rurki od odmy zdemontować i przeczyścić. Robiłem to u siebie. Nie spodziewałem się,że będzie tam aż tyle syfu.

krzysio117
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:01

Post autor: krzysio117 » 17 lut 2014, 16:04

Oki dzięki wielkie za odpowiedzi i pomoc, w najbliższym czasie kupię ten przewód i go wymienię i dam znać czy chodzi. Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 lut 2014, 20:42


krzysio117
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:01

Post autor: krzysio117 » 27 lut 2014, 17:50

Witam, dzisiaj odebrałem samochód od mechanika, wymienili podstawę wtrysku jakąś coś takiego ;p Narazie samochód chodzi, zobaczymy ile czasu pojeżdżę. Tą gumę kupię w następnym tygodniu jak będę na szrocie. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Edit: Auto znowu przestało jeździć na benzynie, wracając skończył mi się gaz przełączyłem na PB i reakcja na gaz beznadziejna musiałem dawać gaz i puszczać pedał i tak milion razy na minutę żeby powoli przyśpieszał, wolnych obrotów oczywiście nie trzyma. Zmieniłem tą gumę którą pokazałem na pierwszym zdjęciu i dalej nie trzyma obrotów. Co mu może być?

EDIT: Problem został rozwiązany u innego mechanika. Silniczek krokowy do wymiany, i źle ustawiony był zapłon. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl