[80 B4 1Z] problem z ogrzewaniem!!!!
[80 B4 1Z] problem z ogrzewaniem!!!!
witam
otoz mam a raczej mamy taki problem. kumpel posiada 80 B4 z motorkiem 1Z. problem polega na tym ze suto nie grzeje a co lepsze nawet temperatura nie rosnie, wszystkie weze sa zimne i wydaje mi sie ze jest w nich bardzo malo, prawie wcale plynu. Dodam ze w zbiorniczku jest stan i ze w zeszla zime zostala wymieniona chlodnica a dzisiaj wymienilem termostat..... aaa od lata nie bylo uzywane ogrzewanie.
Pomozcie bo kolega zamarznie w aucie:(
otoz mam a raczej mamy taki problem. kumpel posiada 80 B4 z motorkiem 1Z. problem polega na tym ze suto nie grzeje a co lepsze nawet temperatura nie rosnie, wszystkie weze sa zimne i wydaje mi sie ze jest w nich bardzo malo, prawie wcale plynu. Dodam ze w zbiorniczku jest stan i ze w zeszla zime zostala wymieniona chlodnica a dzisiaj wymienilem termostat..... aaa od lata nie bylo uzywane ogrzewanie.
Pomozcie bo kolega zamarznie w aucie:(
- RaKo
- Forum Audi 80
- Posty: 674
- Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraśnik
Odkręćcie korek od zbiorniczka,i zrób z 1 lub 2 kilometry i trochę wciśnij w gaz na pewno wodę wywali jak się zagrzeje :mrgreen: Oczywiście tak się nie powinno ale to będzie najprostsze sprawdzenie układu.Pewnie jest zapowietrzony.Jak WYSTYGNIE nalejcie płynu i odpowietrzcie układ powoli.Muszą być węże ciepłe. <ok>
mam to samo wymieniłem termostat i to samo. tylko że u mnie temperatua idzie do 90 stopni. kolego pewnie masz jakąs dziurkę w nagrzewnicy zpbacz czy nie parują Ci szyby jak włączysz ogrzewanie i czy szyba mnie paruje takim czyms tłustym to jest glikol z płynu chłodnicy paruje gdy leci ciepłe powietrze a przez dziurę lub nieszczelności z nagrzewnicy leci płyn.
moje przypuszczenia sa takie ze pewnie jest układ zapowietrzony.
czy przed wymiana temostatu wskaznik pokazywał jakąłś temperature?
ja jak wymieniałem temostat to odkreciłem górny waż co idzie od bloku na chłodnice i wlałem do niego glikol do pełna aby zalac głowice oraz nalałem do chłodnicy do pełna. potem grzanie autka i odpowietrzanie sróbka na weżu który wychodzi od bloku do nagrzewnicy.
odpowietrzaj na wyłaczonym nawiewie ale temperature ustaw na maxa.
jak sie autko zagrzeje i przez odpowietrznik zacznie wypływac płyn tzn ze układ został odpowietrzony.
powodzenia
czy przed wymiana temostatu wskaznik pokazywał jakąłś temperature?
ja jak wymieniałem temostat to odkreciłem górny waż co idzie od bloku na chłodnice i wlałem do niego glikol do pełna aby zalac głowice oraz nalałem do chłodnicy do pełna. potem grzanie autka i odpowietrzanie sróbka na weżu który wychodzi od bloku do nagrzewnicy.
odpowietrzaj na wyłaczonym nawiewie ale temperature ustaw na maxa.
jak sie autko zagrzeje i przez odpowietrznik zacznie wypływac płyn tzn ze układ został odpowietrzony.
powodzenia