[B3] Zawieszenie gwintowane
skoti, te springi z alledrogo chyba średnio wypalą oglądałem je na aukcji i o ile zdjęcia są prawdziwe to mają gruby drut więc na pewno trzeba przyłożyć większą siłę aby je mocniej ugiąć, auto na nich nie siądzie jakoś super moim zdaniem będzie porównywalnie do tego co masz teraz, ale oczywiście mogę się mylić
na pewno będzie jeszcze twardziej :mrgreen:
na pewno będzie jeszcze twardziej :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 lis 2012, 13:41
- Imię: Radek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Gliwice
hmm.... z tego co zauważyłem z tyłu to amor ma tendencję do delikatnego "zginania się" w przednim kierunku jako że tylna belka posiada oś obrotu dość oddaloną od mocowania amortyzatora.... i teraz pytanie cz patent od pana juby się sprawdzi? i cz sam amortyzator nie oprze się o tuleje redukcjną? i ile luzu powinien mieć po obwodzie tuleja i średnica amortyzatora
i jeszcze pytanko... jakich używacie odboi? zarówno przy skracanej kolumnie jak i przy seryjnej długości?
pozdrawiam Radosław
i jeszcze pytanko... jakich używacie odboi? zarówno przy skracanej kolumnie jak i przy seryjnej długości?
pozdrawiam Radosław
amortyzator nie może się oprzeć o tuleje redukcyjną pracuje przecież tylko góra-dół, tłoczysko jest ciasno spasowane wewnątrz obudowy musiała by być na prawdę spora siła żeby zgięła tłoczysko. Patent na pewno działa jak należy, odboje ? Skrócone seryjne lub sportowe do gwintów lub dorabiane na zamówienie niziutkie z poliuretanu w Olkuszu podobno podejmują się takich rzeczy.
I o tym pomyślałem dlatego amortyzator ma luz, sprężyna trzyma się na cienkim kołnierzu, takim jak w tulejkach łączących sprężyny z helperami. Amortyzator ruszając się delikatnie na gumie u góry, ma luźną przestrzeń przy tulei.Stachuu pisze:hmm.... z tego co zauważyłem z tyłu to amor ma tendencję do delikatnego "zginania się" w przednim kierunku jako że tylna belka posiada oś obrotu dość oddaloną od mocowania amortyzatora.... i teraz pytanie cz patent od pana juby się sprawdzi? i cz sam amortyzator nie oprze się o tuleje redukcjną? i ile luzu powinien mieć po obwodzie tuleja i średnica amortyzatora
i jeszcze pytanko... jakich używacie odboi? zarówno przy skracanej kolumnie jak i przy seryjnej długości?
pozdrawiam Radosław
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 lis 2012, 13:41
- Imię: Radek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Gliwice
juba, właśnie chodziło mi czy jest faktycznie luz jak tak to ok patent dobry
Rybson91, Bo właśnie zastanawiam się nad poliouretenami, jutro na próbę zakładam gwint na auto na skróconych serjnych odbojach, ale po wcześniejszym aucie wiem że mogą długo nie wytrzymać, a nie chce żeby dobiło metal metal
masz namiar na firmę z olkusza?
[ Dodano: 2014-03-12, 17:27 ]
U mnie tak wyszło:
1. przód po założeniu leżał na odbojach, więc założyłem helpery żeby go trochę dać na górę, po jeździe próbnej zawiecha się ułożyła i trzeba jednak helper wyrzucić. Docelowo jednak będe musiał zmodyfikować mcperson na krótszy, pomiar od ziemi do szczytu nadkola 610mm (pomiar przed jazdą próbną)
2. tył orginał kw, jest na 3/4. Wysokość ziemi do szczytu nadkola 610 mm (pomiar przed jazdą próbną)
Opony 195/60/15
Ogólnie jak dla mnie to sporo za wysoko jeszcze chociaż zobaczymy jak wróci 17" z lakiernika i wtedy zobacze co i jak
pozdrawiam
Rybson91, Bo właśnie zastanawiam się nad poliouretenami, jutro na próbę zakładam gwint na auto na skróconych serjnych odbojach, ale po wcześniejszym aucie wiem że mogą długo nie wytrzymać, a nie chce żeby dobiło metal metal
masz namiar na firmę z olkusza?
[ Dodano: 2014-03-12, 17:27 ]
U mnie tak wyszło:
1. przód po założeniu leżał na odbojach, więc założyłem helpery żeby go trochę dać na górę, po jeździe próbnej zawiecha się ułożyła i trzeba jednak helper wyrzucić. Docelowo jednak będe musiał zmodyfikować mcperson na krótszy, pomiar od ziemi do szczytu nadkola 610mm (pomiar przed jazdą próbną)
2. tył orginał kw, jest na 3/4. Wysokość ziemi do szczytu nadkola 610 mm (pomiar przed jazdą próbną)
Opony 195/60/15
Ogólnie jak dla mnie to sporo za wysoko jeszcze chociaż zobaczymy jak wróci 17" z lakiernika i wtedy zobacze co i jak
pozdrawiam