[80 B4 All] montaz sterownika centralnego z pilota
Tak jak kolega Piachuu pisze przestaw sygnał zamykania i otwierania na dłuższy...około 3,5 sekundy. Druga sprawa to w audi wpinasz się w przewód zielono-niebieski po stronie kierowcy. Ważne jest aby pod odpowiednie przewody wpiąć przewód od strony drzwi i od strony pompki centralnego. Nie miałeś centralnego z kluczyka bo właśnie w podłączeniu zrobiłeś błąd. Zamykanie z klapy bagażnika działało ponieważ tam jest oddzielne sterowanie (jako ciekawostkę podam że sygnałem masy).
Podaj mi oznaczenie z tego dużego układu scalonego. Najszybciej to miernikiem chyba to rozgryziesz. Wiadomo czerwony i czarny to zasilanie. Musisz rozrysować przejścia przez przekaźniki, jakie sygnały przełączają, czy są do świateł czy do sterowania centralnym. Wyjście na przekaźnik blokady zapłonu będzie pewnie przez jakiś tranzystor. Krańcówki mogą być przez jakąś diodę lub bezpośrednio w układ scalony.
Podłącz ją do zasilania i klikaj pilotem. Sprawdzaj po kolei na którym z tych przewodów pojawia się napięcie impulsowo i wtedy dowiesz się który to będzie od syreny. Przewody do sygnalizacji światłami napewno idą z przekaźników które powinny klikać wraz z sygnałem na syrenkę. Któreś z dwóch przekaźników nie są czasem tak wlutowane że wszystkie styki czyli com, nc, no są wyprowadzone na przewody??
Dokładnie tak.Tylko pytanie czy jak je dorobię( o ile w ogóle kiedykolwiek były) to będzie działać.Czy brak tych pomarańczowych nie jest jakimś swego rodzaju uproszczeniem.
Galeria zdjęć na aukcje
Galeria zdjęć na aukcje